Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Doporučené příspěvky

Odesláno

Zdravím všechny!
Zaujalo mě mini gold a mini silver, jenže nacházím nesrovnalost v ukázkových marginech zde na serveru s marginy na CBOT.

Tady má mini gold margin 432$ a na stránkách CBOT je uvedeno 1,256$

www.cbot.com/cbot/pub/page/0,3181,2142,00.html#1d

Možná je to tím XCBOT, abych se přiznal, nevím jaký v tom je rozdíl.
Jsem nováček, moc se v tom zatím neorientuji.
Díky.

ZF

Odesláno

Jinak ty velikosti ticku, stejne jako rada dalsich informaci, jsou tam taky, pokud jste je nahodou jeste neobjevil - ve Futures Contract Specs:

YI (mini-sized Silver)
www.cbot.com/cbot/pub/cont_detail/0,3206,1276+14416,00.html

ZI (5000 oz Silver)
www.cbot.com/cbot/pub/cont_detail/0,3206,807+21233,00.html

YG (mini-sized Gold)
www.cbot.com/cbot/pub/cont_detail/0,3206,1248+14410,00.html

ZG (100 oz Gold)
www.cbot.com/cbot/pub/cont_detail/0,3206,297+21232,00.html

• 9 months later...
Odesláno

Dnes som sa pozrel trochu blizsie na mini Gold (CBOT) a zaujala ma jedna vec. Napriek tomu, ze mini Gold ma konktraktne mesiace vsetky od Januara az po December, tak z hladiska volume sa oplati obchodovat iba kazdy 2.kontraktny mesiac. Moze mi niekto vysvetlit, preco to tak je a napr. teraz ma mini Gold v Julovom kontrakte volume max. 180, naproti tomu v Augustovom je to uz okolo 4.000 ?

Odesláno

V poslednim prispevku jsem myslel obchodovani na pitu. Elektronicky se "obchoduji" i dalsi mesice, ale protoze se neobchoduji tyto mesice na pitu, tak skoro ani elektronicky.

• 1 year later...
Odesláno

Ahojte, aký kontraktný mesiac má teraz Gold? Pozeral som na 03.09.09 a graf je taký rozsypaný akoby Gold nikto neobchodoval, to isté s Wheat a Corn. Volume 80 a podobne.....je to asi vtip , alebo chyba na Zen-Fire ?

Gladiator028

• 4 months later...
  • 2 týdny později...
Odesláno