Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Komentáře a tipy k vývoji měnových párů - II.


Doporučené příspěvky

  • Odpovědí 4,3k
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

Odesláno

Man Napsal:
-------------------------------------------------------
> Miki01:
> co je to prosímtě log ? Kde ho najdu a jak si ho
> uložím?


Ve VT najedeš na Nápověda -- Vystavit hlášení a tam máš seznam logů dle datumů.

Odesláno

Man

Presne tak ako pise TEQA, vola sa to "Hlaseni". Ked instalujes VT-cko, tak to mas na obrazovke s ostatnymi oknami.
Otoris si to, kliknes na to pravym tlacitkom, zvolis "SelectAll", potom zadas volbu "Uloz log", a ulozis to kam chces ...
Jedna rada ... Ja byt tebou, tak skusim na zaciatok (aspon na tyzden) miniloty, aspon docasne, kym VT-cku vychytas "muchy"... Live je trocha ine ako demo, napr "entry" ti nepusti pred spravami blizsie ako cca 40 pips. To iste plati pre SL ... a rozne ine finticky ... Ale ako sa zariadis, to je uz na tebe ...

Odesláno

To ALL:
Prave som vcera riesil reklamaciu u CMS, log som neposlal lebo som ho ani nemal, stacilo len cislo ticketu a behom par hodin mi reklamaciu bez problemov uznali a pripisali na ucet. Tak nemyslim ze bez log ste strateny!
mill

Odesláno

mill Napsal:
-------------------------------------------------------
> To ALL:
> Prave som vcera riesil reklamaciu u CMS, log som
> neposlal lebo som ho ani nemal, stacilo len cislo
> ticketu a behom par hodin mi reklamaciu bez
> problemov uznali a pripisali na ucet. Tak nemyslim
> ze bez log ste strateny!
> mill


Taky si myslím že to číslo stačí, mě VT-čko nepadlo a i tak mi to hlásilo upload error a neměl bych to jak poslat.

Odesláno

mill

Ano, aj tak sa to da, ale ked obchodujes viac parov a viac pozicii, tak sa mi zda pracne cisla ticketovov ( nehovoriac o tom , ze sa mozes pomylit ). Takto si to jednoducho na par kliknuti ulozis.
No a v pripade vypadku spojenia a VT sa k tym cuislam tiez nedostanes, teda ak si ich neodpises hned.
Najrychlejsim riesenim by snad bolo dat PrintScreen.
Je na kazdom ako si tieto udaje ulozi ( ja som si zauzival "log" - mam tam kompletne udaje z kazdeho dna, co by sa mohlo v nejakom spornom pripade tiez mozno hodit), pri reklamacii su vsak potrebne.

Odesláno

Promiňte že s tím ještě otravuju, ale když kliknu na "hlášení" jen to zabliká a nic se mi neotevře. Když otevřu nápověda a vystavit hlášení tak to chce zase tiket ID, a to nevím kde najdu.

Odesláno

Man Napsal:
-------------------------------------------------------
> Promiňte že s tím ještě otravuju, ale když kliknu
> na "hlášení" jen to zabliká a nic se mi neotevře.
> Když otevřu nápověda a vystavit hlášení tak to
> chce zase tiket ID, a to nevím kde najdu.

Najdeš to v menu Obchodní okna - close position nebo Historie obchodování (client reports), tam máš kromě pozic i časy otevření/zavření.

Návštěvník
Téma je uzavřené.

×
×
  • Vytvořit...