Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Doporučené příspěvky

Odesláno

Mám problém se simulated TWS. Nějaký čas jsem jí nepoužíval, pak byl požadován upgrade. Ten jsem provedl až po skončení podpory starší verze a od té doby simul. TWS nefunguje. Podle instrukcí v mailu od IB jsem odinstaloval Javu 2 a Javu webstart a nainstaloval "Java (TM) SE Runtime Environment 6 Update 1". Přitom demo verze i ostrá verze funguje normálně. Posléze po otevření pc a avízu na ploše proběhl upgrade TWS, uvedený problém to ale nevyřešilo. Pokud by někdo věděl poradit, předem děkuju.

  • 4 týdny později...
Odesláno

Zdravím, mám problém s IB - account management. Od června mám u IB aktivovaný účet a od 2. červencr 2007 bych měl mít možnost převést své peníze zpět na svůj bankovní účet v ČR. V minulých dnech mi funds managenent správně zobrazoval částku, která je k dispozici pro withdrawal, nicméně dnes po připojení mi to hlásí, že moje částka "available for withdrawal" je 0 USD. Už jste se setkali s tímto problémem?

Odesláno

Asdareel: to je vcelku normalne, nie vzdy sa daju poslat peniaze spat na bezny ucet je to asi koli nejakym ich uzavierkam kedy ukazuje ze momentalne mozete previest 0$ ak mate otvorenu poziciu tak asi tiez neposlete celu sumu, cez pracovne dni vam to urcite pojde bez problemov
Dusan

Odesláno

To Kadly, Silverko: Moc děkuji za odpověď, já jsem nechtěl peníze zatím převádět, jen se podívat na jejich stav. Všechny pozice mám uzavřené. Snad je to jen tím, že je neděle, uvidím, co to bude dělat ve všední den.

Odesláno

Asdareel:

dokud nepotvrdíte telefonicky číslo účtu, na který chcete z IB do ČR peníze převést, bude vám to ukazovat 0 USD pro převod. Alespoň u mne to tak bylo. Nejdříve vytvořte číslo účtu, na který budete převádět, ten potvrdíte telefonicky (mne zavolala sama slečna od IB) a pak můžete skutečně peníze převést. Což je logické, také nezapomeňte, že účet v ČR musí být na vaše jméno.

Odesláno

Asdareel:

Já jsem na ně měl dotaz už dříve, ale email jsem tehdy nepoužíval. Použil jsem ticket a odpověď trvala do druhého dne.
Co jsem slyšel, tak je nejvhodnější použít chat (v TWS help/customer service chat). Já jsem ho zatím nepotřeboval.

Odesláno

Tak už mi odpověděli, je to v pořádku. Když ale člověk někam pošle spoustu peněz (5000 USD je většinou pro průměrného Čecha spousta peněz), tak jakoukoliv nepravidelnost vnímá, i s prodělanou zkušeností s českými bankovními a finančními specifiky 90. let, velmi citlivě ;-)

Odesláno

Asdareel:

vím co máte na mysli. Také jsem si tím prošel :-). Musíte to brát trochu jinak - u IB budete platit komise 4,80 USD za obchod, pokud jim zaplatíte více jak 30 USD za měsíc, nebudete platit žádný poplatek za data, navíc jeden výběr peněz za měsíc je zdarma. Když to dáme dohromady - není to full service a tomu také odpovídá cena (která je stále velice příznivá), tedy nemůžeme očekávat reakci na dotaz do 2 minut :-) .
Po pár obchodech se dostanete do fáze, že pomoc od IB ani nebudete potřebovat, dle mne je např. zde na Finančníku napsáno tolik, že to musí bohatě stačit.

Hodně úspěchu přeji.

Odesláno

Zdravim,
poradil by mi nekdo s problemem pri otvirani interkomoditniho spreadu v TWS? Zadam spread pres generic combo - zalozka generic. Tam to nejak nahazim jak potrebuji a vse se zda OK, vcetne nakupu spreadu. Kdyz ale shodim TWS tak pri dalsim startu mi to nahalsi problem s jednim kontraktem obsazenem v combu (s tim ze by mohl byt expired) a zmizi radek s definici spreadu (comba). Zadavani intrakomoditniho pres zalozku Single je v pohode. Diky moc za radu.
Jirka

Odesláno

Pripojuji k diskuzi technicky problem, ktery jsem mel s otevrenim uctu u IB ja.

Pri tvoreni uctu jsem zadal jako referencni dokument National Identity Card (obcansky prukaz). Vzhledem k mistu bydliste, ktere nemam v Cechach, mi system automaticky zmenil tento dokument na pas, ovsem cislo dokumentu zustalo stejne, tedy cislo obcanky. Zmenit to uz zpetne neslo, system me nepustil do nastaveni (uz jsem odklikal vsechny agreementy), proto jsem se rozhodl vytvorit ucet novy, kde jsem uz zadal pas rovnou a cislo vyplnil spravne.

Poslal jsem penize a kdyz se po tydnu nic nedelo, tak zacal kolotoc obvolavani a argumentovani jak s moji bankou, tak s IB. Nakonec se ukazalo, ze IB chybne prevedli penize na puvodni ucet i presto, ze jsem spravne cislo uctu uvedl jako znacku pri prevodu penez.

Tak me napadlo (a IB jsem na to upozornil), ze se muze stat, ze penize prevedou na nespravny ucet, pokud existuje uzivatel se stejnym jmenem. V mem pripade totiz (samozrejme) oba ucty byly na stejne jmeno, ale jak login, tak cislo uctu byly rozdilne.

Do IB jsem volal 5krat a teprve dneska na tuto chybu prisli (po temer 3 tydnech).

Dalsi problem, na ktery chci upozornit, je poplatek za prevod. Zadal jsem placeni pouze na me strane (po precteni nekolika odkazu na financniku jsem nabyl domneni ze Citibank NY si poplatky nestrhava) a bohuzel si Citibanka strhla $20. Protoze jsem poslal presne $5,000, tak doslo jen $4,980 a zbytek musim doplatit dalsim prevodem - kde me prevedeni $20 bude stat temer dvojnasobek na poplatcich.

Takze pozor.

×
×
  • Vytvořit...