Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Doporučené příspěvky

Odesláno

Ešte by som poprosil o pomoc. Chcel som si zobraziť E-mini Russel 2000 (ticker YM) v IB, ale nejdú mi živé dáta. Nechal som si včera aktualizovať vo výbere dát Russel Indices za 1 USD a stále nič. Potrebujem mať predplatené dáta ICE US Deriv. (L1) za 70 USD? K čomu je potom predplatenie spomenuté vyššie za 1 USD?
Ďakujem za odpovede, priznám sa, nehladal som odpoveď vo vlákne...

  • 2 týdny později...
Odesláno

Zdravim, jenom se chci zeptat, jedou vám všem data od IB dnes v pořádku? Mě dnes russell neskutečně blbne, nejde ani obchodovat. Díky za odpověď, chci vědět jetstli je chyba na mé straně nebo u IB.

  • 2 týdny později...
Odesláno

Zdravím všechny,

došel mi e-mail s urgencí aktivace mé Security Code Card. Varovali mě, pokud ji do 24 hodin nezaktivuji, zaktivuje se sama.

Security Code Card jsem neměl jak zaktivovat, jelikož jsem byl předešlý týden mimo republiku a doufal jsem, že na mě bude čekat ve schránce. S udivením jsem však zjistil, že mi nedošla.

Do Account Management už se nyní nemám jak dostat, protože karta byla aktivována a bez ní k mému účtu nemám přístup. Poradili mi, že mám kontaktovat IB Customer Service, avšak na stránkách je napsáno, že ve věcích Security Code Card, Account Login atd. je nutno na zákaznickou linku pouze volat, nikoliv to řešit přes chat nebo e-mail.

Pokud mi nic jinšího nezbyde, zavolám tam, angličtina není problém, ale přeci jenom se mi do toho moc nechce. Raději bych to vyřešil jakýmkoliv jiným způsobem. Najde se někdo, kdo by mi poradil?

Děkuji

Odesláno

Přeji dobrý den,

ano, rada je jednoduchá - opravdu budete muset volat jejich servis a zodpovědět pár otázek, na které jste při zakládání účtu odpovídal.

S pozdravem kbtm

Odesláno

kubak
jj, taky sem s tím měl při zakládání účtu problém, urgence byly a pořád sem doufal, že přijde, po chatu mi bylo sděleno, že se tiohle bývá docela často a jedinej způsob je to řešit telefonicky, takže ti opravdu nic jiného nezbývá

Odesláno

Super, mám to vyřešené, stačilo zavolat a požádat o další dočasnou Online Security Code Card.

Jak píšeš, RocketRich, taky mi přítel na telefonu pověděl, že se to stává často. Mám ještě ze dva týdny počkat a pokud to nepřijde, mám zažádat o zaslání nového kusu.

Odesláno

tak ono to tak prostě dopadat musí, nechápu ale, proč tomuhle procesu ohledně dočasné karty nepřidělí rovnou delší termín, zaslat něco někomu poštou a čekat, že to klient z nějaké vesničky daleko v zámoří stačí během cca deseti dní aktivovat je v řadě případů opravdu trošku mimo realitu

  • 3 týdny později...
Odesláno

prosím o radu, chtěl bych do budoucna rozšířit obchodování i na evropské trhy. Konkrétně mi jde o FGBL. Pokud jsem to správně pochopil měl bych zadat Eurex (DTB) NonProfesional Level I. Nicméně Account Management je předělán, takže to nemohu najít, místo toho mi to nabízí viz obrázek. Co je správně Eurex Indices???? Dík za odpověď a Dobré obchody, P.

21481

Odesláno

Dobry den,

potreboval bych poradit,v systemu TWS, primo v grafech muzu zadat buy,sell a stop loss prikazy, tak aby po jednom kliknuti se zobrazily vsechny tri najednou podle nastavenych hodnot. Toto nastaveni plati pouze pro jeden trh. Kdyz prepnu na jiny graf komodity, nastaveni zustava stejne z predchoziho grafu. Je mozne nastavit prikazy tak, aby sedely na dany graf? Poradite kde to udelat? Mockrat dekuji.
Martin

Odesláno

Tiež by ma to zaujímalo.

Ináč pozor. V súčasnosti má TWS problém s ich grafmi. Na SIM mám poslednú sviečku neustále extrémne veľkú, takže sa nedá použiť. Na LIVE sa stáva (nie vždy), že sa neobnovuje posledná sviečka. Ostáva nejaká predchádzajúca sviečka a už sa to neposúva.
Chatoval som so servisom a vraj o tom vedia a snáď behom týždňa by to malo byť ošetrené v ďalšom release.

×
×
  • Vytvořit...