Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Doporučené příspěvky

Odesláno

TO: milos
Pokud jste včera měl technické problémy s backfillem od IB dat GLOBEXu, tak nejste sám. Všichni jsme jej měli a technická podpora IB tyto problémy potvrdila, nicméně nevyřešila a to až do 22:00.
Přeji hodně $$$
Radovan

  • 1 month later...
Odesláno

Proč v TWS se mi ztrácejí Execution reports?

- dělám zatím papertrading
- když dojde v průběhu dne k exekuci příkazu, tak se mi to tam objeví
- a vidím to i v Account
- ale druhý den je to vše pryč

Pokavaď si to nenapíšu na papír, tak vím velký h…. co jsem vlastně zkoušel za trady, za kolik se nakupovalo, prodávalo. A jaký byl profit, loss a nějaké další podrobnosti o obchodu, třeba jaký byly SL a jak se posouvaly či jiné detaily, tak to je asi jen říše snů. A nebo se mýlím? Jsou tam někde tyto info?

Díky za každou dobrou radu.
Mládek

Odesláno

Ahoj,
ano v TWSku s zobrazují obchody pouze pro aktuální den. Jestli se to dá nastavit jinak, nevím (zkus kouknout do manuálu). Každopádně se provedené obchody se dají zpětně zjistit přes Account Management:

1) jdi na stránky IB a naloguj se na účet
2) Report Manegement
3) Trade Confimations
4) vyber datum a potvrď

pozn. přes Statements se dá zpětně zjistit zůstatek na účtu k určitému datu (až 45 dní nazpátek) a seznam všech otevřených pozic.

Odesláno

Tomas
Nastavit se to jinak nedá a v manuálu, co si pamatuji, psali o reportech za jeden den. Ve statements se to samo najít dá, ale je to přes ruku a nepřehledný něco dohledávat.

Okolo
Vyzkoušel sem to exportovat a je to taková z nouze ctnost.

Komentář:
Připadá mi to takové divné, že není žádná normální možnost mít jednoduše tyto reporty v TWS a vše po ruce pro kontrolu. Nechápu účel, proč jsou tam jen jeden den. V AmeriTrade sem to měl jak na dlani snad jeden rok zpět. No, mi to takhle asi nevyřešíme. Zkusím se zeptat na IB, ale jestli k tomu ještě někdo něco máte, budu jedině rád.

Díky vám ze výpomoc.
Mládek

Odesláno

Nevíte někdo co znamená
IB error response
Ord#1 Er # 321:Error validating request -qb : cause-Please enter exchange
Objevuje se mi to při spuštění IB platformy - TWS a Sierrachart.
milano

Odesláno

IQ-trade
Vloženo uživatelem: julax
Datum: January 23, 2007 12:25AM
Statut uživatele: nováčekv diskuzi

Vlozil som tento dotaz do vlakna brokeri ale tam je asi velmi vnoreny, dost mi zalezi na odpovedi, tak ho davam este sem. Reklamu inemu brokerovi (pozitivnu) nerobim.
Z pohodlnosti som si otvoril ucet u IB prostrednictvom IQ-trade (P. Vecera). Platforma je na pohlad taka ista ako TWS, vola sa IQ Global Station ale ma niekolko nodlisnosti. Nie je tam online help, nefunguju niektore polozky v "analysis" atd. Na to sa da zvyknut, problem je v tom, ze mi nefunguje tak 50% software, ktory bez problemov funguje s demo verziou, napr. Bracket Trader, Ninja Trader a naposledy Ensign Windows na ktory som sa na zaklade informacii z financnika velmi tesil. Na moje dotazy odpoveda pan Vecera dost neinformovane, o programe Bracket trader a Ninja trader sa vyjadril, ze o nich este nepocul, forex sa podla neho da na IB obchodovat pri ucte nad 25k$ atd. Platforma je vraj presne ta ista. V com moze byt podla vas problem? API mam nastavene rovnako v demo ako v ostrom ucte.
Vie mi niekto poradit, ci existuje sposob ako sa zaregistrovat u IB bez nutnosti znovu rusit a zakladat ucet? Pisomny styk v anglictine mi nerobi problem ale telefonicky som analfabet a mailom sa mi od IB nepodarilo ziskat rozumnu odpoved. Dakujem.

Julius

Odesláno

julax: mne bracket trader funguje bez problemov, staci ked zaskrtnem v tws Configure/API/Enable ActiveX and Socket Clients a pridam Trusted IP 127.0.0.1 socket port defaultny, robil som to tak za posledny mesiac hadam 5x a vzdy nabehol na prvy x
ostatne som neskusal tak moc neporadim
Dusan

  • 2 týdny později...
Odesláno

Mám dotaz k TWS.Občas se mi objeví při spuštění TWS na hlavním panelu nahoře červeně blikající lišta s upozorněním na Bulletin.Po otevření bulletinu je popsáno, že v časeDnes např v 10:25:50 nejsou aktuální data dosažitelná.
"CFE market data (bidúask) is currentlly unavailabel." Kdy a jak dojde k obnovení aktuálních dat.Objevuje se vám někomu také takové hlášení?
milano

Odesláno

milano: Ahoj :) objevuje se to tehdy, když dojde k nějakému výpadku burzy nebo IB a pak když se závada opraví. Není to jen při spuštění, odehraje se to vždy, když se daná závada nebo náprava odehraje a objevuje se to všem :)

Jarda101

×
×
  • Vytvořit...