Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Doporučené příspěvky

Odesláno

Dotaz na kolegy, kteří jedou DEMO u IB přes přihlašovací údaje - edemo a demouser.

Funguje Vám dneska TWS???

Včera v noci ještě běhala bez problémů ale dnes ráno po otevření do ní nejdou žádná cenová data! :-(

Nevím co s tím???
Psal jsem dotaz na support IB ale žádná odpověď. :-(

Předem díky
Milan

Odesláno

Milane,
možná trochu offtopic, ale víte že v demu IB nejsou reálná data.
Raději se jen ujišťuji, abyste si třeba na demu IB nechtěl stavět nějakou strategii atd.
Petr

Odesláno

To Petr,

to já bohužel vím ale problém je, že tam teď nelezou žádná data! :-(

Můžu se prosím zeptat a tím pádem i ujistit, že OCO příkazy na PT a SL, zadávané přes front-end aplikaci NT do IB, jsou skutečně uloženy na servru IB?
Když např. zadám z NT příkaz Buy Limit a k tomu i PT a SL tak do IB odejde jen ten Buy Limit příkaz a až je vykonán tak NT pošle do IB příkazy na PT a SL nebo je tam pošle okamžitě i s ím Buy Limit příkazem? Nechtěl bych se totiž dožít situace, že by Buy Limit příkaz byl odeslán do IB a pak náhodou došlo u mne k výpadku spojení, elekřiny atd. a zrovna jak na potvoru v tom čase by byl Buy Limit říkaz exekuován a já zůstal v nechráněné pozici. Z toho mne už teď jímá hrůza. :-(
Chci mít jistotu jak to přesně je ještě před tím než bych si NT objednal a zaplatil.
Jinak se mi NT líbí strašně moc... :-)

Díky
Milan

Odesláno

NT nemůže posílat najednou všechny příkazy.

Pošle nejprve např. nákupní příkaz a teprve po obdržení potvrzení exekuce pošle SL a PT.

V reálu je to záležitost zlomku vteřiny. Tj. ano, technicky jste vteřinu bez SL, nicméně obchoduji každý den několik obchodů denně již několik let a zatím se mi nestalo, že by mě vypadlo spojení zrovna v tomto okamžiku. A pokud by se tak stalo, tak do cca 2 minut ukončím pozici přes záložní spojení na notebooku.

Petr

  • 2 týdny později...
Odesláno

Chtel bych se zeptat zda se nekomu nestalo, ze by IB blokovalo pristup z jeho IP adresy. Jsem za spolecnou IP a pred delsi dobou jsem se par tydnu nedostal na web IB ale od patku se nepripojim k TWS a to uz je celkem problem. Z jine site se pripojim. Diky.

Odesláno

Dobry den,
jenom se chci podelit se zazitkem ze vcerejsiho obchodovani s IB. Mela jsem otevreny spread, ktery sel jiz tri dny proti mne, takze bylo na case, abych zadala prodejni prikaz na uzavreni. Jke vsak bylo moje prekvapeni, kdyz jsem otevrela platformu a misto zivych (=neustale se menicich) bid/ask cen a ostatnich polozek, ktere se standardne zobrazuji v TWS, jsem videla jen sede, nezive otazniky. Docela me to vydesilo-kdybych nebyla v linem spredu s pidi ziskem, co mi jeste zbyl, ale v otevrene ztrate v necem, co behem chvile muze udelat jeste vetsi ztratu.. Uplne jsem si predstavila to nejhorsi, jak se mi vymazava ucet a ja nemuzu nic delat, protoze NIC NEVIDIM ... No, po par vterinach jsem se uklidnila, klikla z TWS na message centrum. Pri vybirani spravne mistnosti se mi jeste zobrazila hlaska, ze jestli chci uzavrit nejake obchody, rychlejsi to bude pres telefon. No, vzhledem k tomu, ze ja jsem se spreadem az tak nespechala (=vyhoda spreadu - tolik se clovek nemusi stresovat, ale samozrejme zalezi na typu spreadu, co si clovek vybere), vybrala jsem spravnou mistost a za chvili uz tam byl IB representant. Popsala jsem mu svuj problem (pripojeni k internetu bezi, ale nemam zadna data jenom same otazniky v TWS), representant se na chvili odmlcel, mezitim jsem si vsimla, ze data uz mi nabehla, tak jsem zadala prikaz. Repre mi pak napsal, ze maji nejake problemy s posilanim dat, ze o tom vedi a usilovne na tom pracuji.
Musim vyjadrit neskonale diky financnikovi, protoze diky vsem diskuzim, clankum a kurzum, ktere jsem zde cetla a absolvovala jsem nezpanikarila a nezkolabovala a normalne rozumne vyhodnotila situaci a podle toho ji resila. A jsem rada, ze se mi takovato situace stala v linem spreadu a ne v nejake divocine na ID s vicero kontrakty. Pokud bych se ale do takoveto situace dostala znovu, uz na ni budu lepe pripravena a s ohledem na okolnosti klidne pouziji i ten telefon na uzavreni svych pozic (telefonni cislo uz mam vylepene nad monitorem :-)
Tak treba tahle moje zkusenost pomuze i nekomu z vas.

Odesláno

Mitaros Napsal:
-------------------------------------------------------
> Zdravim vsechny,
>
> musim se podelit se zajimavou zkusenosti, je to
> asi dest minut co jsem musel zavrit pozici pres
> telefon ve svycarsku. Dnes jako vzdy jsem zacal
> klasicky obchodni den a zacal vyhledavat
> prilezitosti k obchodu, jedna se naskytla asi v
> 15:40 (trh YM) do short, ok, zadal jsem prikaz a
> behem asi 10 vterin "mel" byt muj obchod
> exekuovan, ale nestalo se nic!!! Koukam na Bracket
> T. a jakoby trh ten prikaz preskocil, fakt nevim,
> rikam si ze je to divny, vzdy me to vzalo do trhu
> i kdyz byl trh trochu divokej, treba ze slipem ale
> byl jsem tam vzdycky, dneska v BT zadny naznak
> exekuce. Tak jsem se jeste podival do TWS a tam mi
> to ukazuje ze jsem v short pozici, bez ST a PT,
> fakt jsem nevedel co si mam myslet, cela TWS se
> zdala bez obchodu, akorat tam svitila cervena -1,
> podival jsem se na svuj ucet a opravdu jsem mel
> zablokovanej margin.
> Opravdu jsem v tu chvili nevedel co se
> deje,premyslel jsem jestli ta pozice neni uz pres
> vikend a dalsi ruzny napady a behem toho jsem si
> zacal hledat cilso do toho svycarska, samozrejme
> jeste predchazela snaha to nejak zavrit, ale uplne
> marne, proste ta pozice byla uplne mimo moji
> kontrolu, jeste jsem se pokusil otevrit pozici do
> longu, to se povedlo ale pri okamzitem uzavreni
> long nabehlo zpatky short pozice, totalne v
> p....i.
> Nakonec po hovoru byla pozice uzavrena i se ziskem
> 120 dolaru, ale verte mi hned bych tyhle certovsky
> penize vratil, kdyby tahle zkusenost vubec
> neprobehla, dneska koncim a jdu lyzovat. Pristi
> den budu otevirat pozice v telofonem v ruce a
> pripravenej okamzite jednat. Stejne musim po tom
> jit co se vlastne stalo.
> Mejte se Rosta


Dneska se mi stalo něco podobného v NQ trhu. Taky mi to přejelo můj zadaný limit a když jsem viděl, že už je cena pod příkazem, tak jsem ho zrušil. Když jsem se podíval do TWS, tak u mého příkazu ve sloupci Position byla -1, ale ve sloupci Status byla růžová barva, což znamená, že příkaz byl přijat, ale nebylo potvrzeno jeho provedení. Tak jsem se pro jistotu ještě podival do Account a tam vidim, ze jsem skutečně v pozici. Naštěstí jsem to vyřešil přes BT, zadáním opačného příkazu. Ještě chci dodat, že mám plnou verzi Bracket Traderu, takže toto se nestává jenom u demoverze.

MiLa

Odesláno

Dobrý den
Prosím o radu jak nastavit příkazy v platformě TWS při obchodování v dopoledních hodinách našeho času(v neobchodních hodinách US).Když jsem například chtěl do short pozice se STOP příkazem,tak při průchodu ceny mím zadaným bodem zůstal STOP nevyplněný,ale když jsem zadal MKT tak se vyplnil bez problémů a já byl v shortu...
Možná tahle otázka patří jinde,ale i tak dík předem za radu

Hezký den

Odesláno

Martin1986:
V konfiguraci TWS(Global conf. - presets - futures) pravděpodobně nemáš zaškrtnuto, že je dovoleno obchodovat mimo obch. hodiny
....outside of regular trading hours.

Zkus to.
PETr

Odesláno

Mám již delší dobu založený účet u IB. Když jsem se pokoušel zadat příkaz na TWS na opce,a to :BUY 1 RUT BAG - 0,50, tak mi to
hlásí: No trading permission, Account Requirement.
Když otevřu v IB Trading acces a trading Configuration, mám zaškrtnuto pouze Futures , a chci zaškrtnout stock option tak mi to hlásí chybu že nemám účet větší než 100 000,-
prosím o radu , kde dělám chybu?

  • 2 týdny později...
Odesláno

Zdravím,
používám IB a sierru. Občas se mi stane, že ,, zamrznou“ data z IB. Vpravo dole na platformě se okénko Market data rozsvítí červenou barvou. Pokud se odhlásím a znovu přihlásím vše funguje OK. Nevíte prosím, jak to řešit jinak, než se odhlašovat a znovu přihlašovat?
Předem mnohokrát děkuji za radu

  • 3 týdny později...
Odesláno

2 houda: me stacilo v account managementu v roletce trading access a trading configuration zaskrtnout v radku United States policko pro stocks. Pokud si dobre vzpominam, trvalo mi jeste den nez mi to schvalili. Pokud to timto zpusobem nezprovoznite, radila bych napsat dotaz na helpdesk..

×
×
  • Vytvořit...