Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Doporučené příspěvky

Odesláno

Tak ted jsem koukal do mailu - Adam Svoboda se jmenuje. Cetl jsem si ten mail jeste jednou a psal v nem, ze kdyby bylo potreba, muzeme cokoli probrat cesky i telefonicky... nacez nase komunikace pokracovala dale v AJ...

T.S.

Odesláno

zdravim,

Chcem sa spyatat ci sa niekto nestretol s nasledovnym problemom:
Na dvoch roznych PC sa mi strategia trochu inac sprava a zistil som ze je problem s datami od TS.
Akym sposobom je mozne data v TS zmazat tak aby sa potom natiahli este raz priamo od TS?

Dakujem

R.

Odesláno

ropon Napsal:
-------------------------------------------------------
> zdravim,
>
> Chcem sa spyatat ci sa niekto nestretol s
> nasledovnym problemom:
> Na dvoch roznych PC sa mi strategia trochu inac
> sprava a zistil som ze je problem s datami od TS.
> Akym sposobom je mozne data v TS zmazat tak aby sa
> potom natiahli este raz priamo od TS?
>
> Dakujem
>
> R.


Ve složce Tradestation (v Program files) najdi složku "Cache"....tam se ukládají data. Nemám teď po ruce PC s TS, takže nevím přesně, jaký soubor tam je, ale zjisti, který soubor se zvětšuje, když načteš nějaké nové data a ten to bude. Pak ho raději zazálohuj někam jinam a ve složce Cache ho smaž.

  • Líbí se 1
Odesláno

ropon Napsal:
-------------------------------------------------------
> zdravim,
>
> Chcem sa spyatat ci sa niekto nestretol s
> nasledovnym problemom:
> Na dvoch roznych PC sa mi strategia trochu inac
> sprava a zistil som ze je problem s datami od TS.

Co znamená "trochu ináč správa"? Vidíte jiné obchody? Jaký timeframe používáte?, nastavení grafů je totožné na obou počítačích?

Odesláno

zdenekt:

Dakujem. Pre ostatnych je to v Program Files\Tradestation 9.1\Program\Cache\CAL_cache.clod staci zmazat alebo presunut. Je to ale subor vsetkych dat grafov, cize po zmazani nebudu v TS uz ziadne data a vsetky sa zacnu stahovat znovu.

Honza K.: Spadol mi PC s TS pri natahovani dat. Preto sa niektore obchody za cca 1 mesiac nekorektne vypocitali v reporte.

Uz to funguje spravne.

R.

  • Líbí se 1
Odesláno

V knize Jak se stát ID finančníkem používá Petr u vzorových obchodů indikátor,který v grafu označuje svíce,které jsou vyšší než např. 60 USD. Prosím ví někdo,jak se indikátor jmenuje? Je součástí platformy TS? Díky Mirda

Odesláno

financnik:

Dobrý den, neuvažovali jste o tom, že byste mezi kurzy používání software zařadili i Tradestation? Osobně bych velmi uvítal a myslím si, že bych nebyl sám...

Děkuji a přeji všem úspěšný den.

Filip

Odesláno

Dobrý večer, může mi prosím někdo poradit, jak se dostat ven s problému, který jsem si pravděpodobně způsobila sama svou neopatrností? Pracovala jsem na PC, byla přihlášena k TS a v průběhu práce jsem trochu mimoděk setřela kapesníkem zaprášenou klávesnici. Asi jsem bohužel nechtěně zmačkla pár kláves. Po novém zapnutí PC a snaze o přihlášení se mi zobrazuje hláška viz obrázek.

26198

Odesláno

Ještě pokračování: domnívám se že problém je v Desktopu 2 uvedeném nahoře..dříve tam bylo č. 1..
Věděl by někdo jak z toho ven bez telefonování na Hotline? Potřebovala bych asi nastavit zase desktop 1, ale když se do TS nedostanu, tak jsem v koncích... :S
Díky předem za pomoc.

Odesláno

Že byste měla po utření klávesnice nové Network ID, to bych se docela divil. Tahle hláška by se měla objevovat víceméně jenom na nových počítačích, které TS nezná nebo pokud vám např. váš provider změní veřejnou IP adresu. Fakt zajímavé.

Odesláno

HonzaK: Je mi to taky divné..ale TS mám zatím pouze na jednom notebooku a nic víc, nežli jsem popsala se neodehrálo.. Dnes se zkusím připojit na ten jejich chat, tak uvidím..kdyžtak dám vědět..

×
×
  • Vytvořit...