Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Toto vlákno
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Doporučené příspěvky

Odesláno

Mně napsali jen "our compliance and legal is investigating this issue intensively. You will be certainly notified about it" Fakt blbá EU, já se o žádnou její ochranu v obchodování nastál

Leonheart: za mě určitě, důvod toho, že najdeš hodně lidí s problémem je ten, že je to pravděpodobně největší broker s nejvíc lidmi. Až na tenhle problém (sakra velký, za který ale úplně nemůžou) to bylo jinak bezproblémové.

Odesláno
  18. 6. 2018 v 14:29, Leonheart napsal/a:

Dobrý den,

 

před časem mi tu bylo vehementně doporučováno založit účet u Interactive brokers, nečetl jsem zde samozřejmě 15 tis. příspěvků, ale kam jsem kouknul v tématu, tam se řešil nějaký problém s touto společností a takt si dovolím se zeptat.

Doporučili by jste mi po například roční zkušenosti tohoto brokera?

Předem děkuji za informace.

Rozbalit  

NE

  • 3 týdny později...
  • 1 month later...
Odesláno

Dobrý den. Stále mám problém, že se mi v TS nezobrazují grafy. Na podpoře mi řekli, že mám u IB špatně nastavená data. Jaké data mám u IB nastavit aby se mi zobrazovaly akcie z indexu SP 100 a SP 500. Děkuji za odpověď Luboš

Odesláno

Zdravím všechny,

 mám trochu problém najít e-mail kde bych mohl posílat dotazy přímo IB a s chatem se mi taky nějak nedaří. Regl jsem si paper účet a nejde mi zobrazit graf NQ ani YM - dočetl jsem se, že u paper účtu jsou data zpožděná - znamená to, že si na paper účtu vůbec nezkusím trejdovat tyto dva trhy? A ještě se chci zeptat ví někdo kompletní komise na  NQ u IB?

Za každou odpověď předem děkuji

Odesláno

ja mam u IB fundovany ucet, obchodujem na paper ucte YM a vsetko ide ok, tak isto aj NQ a ES sa zobrazuju normalne. Pouzivam Sierru prepojenu s TWS. Neviem o tom ze by som mal spozdene data.

Odesláno
  29. 8. 2018 v 15:43, helltrader napsal/a:

Zdravím všechny,

 mám trochu problém najít e-mail kde bych mohl posílat dotazy přímo IB a s chatem se mi taky nějak nedaří. Regl jsem si paper účet a nejde mi zobrazit graf NQ ani YM - dočetl jsem se, že u paper účtu jsou data zpožděná - znamená to, že si na paper účtu vůbec nezkusím trejdovat tyto dva trhy? A ještě se chci zeptat ví někdo kompletní komise na  NQ u IB?

Za každou odpověď předem děkuji

Rozbalit  

Je třeba v Account Managementu povolit sdílení real-time dat mezi ostrým a paper účtem, pak to půjde. Jinak IB přestalo poskytovat podporu přes email, jde to pouze přes interní chat nebo message center.

  • 2 months later...
×
×
  • Vytvořit...