Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Doporučené příspěvky

Odesláno

pavel438 Napsal:
-------------------------------------------------------
> Zdravím,
> nevíte někdo jak je to nyní s daty TF od IB? Při
> otevření účtu jsme sice objednal Russell Indices,
> ale jedná se pouze o zpožděná data. IB TF již
> neposkytuje?
>
> Díky

TF sa obchoduje na ICE burze tak si musíš preplatit ICE Futures U.S. (NYBOT)

Odesláno

to pavel438:

Teď píšu po paměti, ale Russel Indices jsou myslím data RUT - tedy samotného indexu, nikoli futures kontraktu, za 2$ měsíčně řekl bych...

Pro předplacení dat TF můžete postupovat například takto:
Ideální je napsat v ostrém účtu TWS do řádku TF, dát enter vyberete futures kontrakt a místo dat se Vám zobrazí nabídka Market Data Subscription Manager a Free Delayed Data.

Kliknete na Market Data Subscription Manager, otevře se okno webového prohlížeče a předplatné na TF si schválíte.

Ať se daří! Tom ;)

Odesláno

to Ivke:

Vzhledem k tomu, že jste zde napsal napsal příspěvek, předpokládám, že máte připojení k netu. Nemůžete obchody ukončit sám přes TWS? Nějaká technická komplikace?
Telefonní čísla na IB jsou na jejich webových stránkách - vpravo nahoře "Help & Contacts" -> "Customer Service"

Konkrétně tam najdete toto:
Europe
00800-42-276537 Toll free
+41-41-726-9500 Direct dial
08:00 - 20:00 (Mon - Fri) (Europe/Berlin)

Tom (tu)

Odesláno

trodis Napsal:
-------------------------------------------------------
> Zdravím,
> tak to vypadá, že otevření účtu u IB nebude jen
> tak :-) Peníze jsou u brokera, dokumenty rovněž
> (completed) a náhle tento email:
>
>
> The documents have been accepted but please
> advise the sources/origins of your accumulated net
> worth.
> Thank you in advance
> Kind regards
> Stefania
>
> Neměl jste někdo podobnou zkušenost? Sám Tomáš v
> návodu pro založení účtu píše: "Vyplněné údaje
> není třeba jakkoliv dále dokazovat. Žádné
> prokázání vyplněných cifer nebude po vás později
> žádáno."
> Takže asi jim pošlu daňové přiznání nebo nemám
> ponětí, co by ještě rádi...
> Dík za případnou radu.
>

Mohu se zeptat, jak se vám podařilo vyřešit tuto situaci?

Odesláno

Uz cca 2 tyzdne obchodujem rovnaky (nazveme to breakout) system u dvoch brokerov naraz - IB a Mirus. Povodne som mal ucet len u Mirus uz cca 2 roky ale po nedavnom krachu PFG som sa rozhodol, ze si zalozim dalsi ucet a vybral som IB nech mam aspon aku taku diverzifikaciu aj takehoto rizika.

No a co ma teda u IB po 2 tyzdnoch prekvapuje je slippage na mojich vstupoch. Obchodujem ropu CL a vstupujem na urovni previous day High/Low (tj. o polnoci nastavim 2 STP prikazy na nasledujuci den na vstup na HIGH a LOW predchadzajuceho dna).
U IB aj u Mirus aktualne iba jeden kontrakt. U IB idem cez TWS, u Mirus pouzivam ich web platformu (beta.zenfire.com).

Za 2 roky u Mirus(zenfire) som v podstate az na velmi zriedkave vynimky nemal ziaden problem so slippage (vacsinou 0, obcas 0.01 a len velmi velmi obcas nejaky vacsi sklz pri plneni, vacsinou 1-2 kontrakty naraz).

No a teraz som zacal tu istu strategiu obchodovat aj u IB a takmer kazdy den mam vyrazne vacsi slippage v IB ako u Mirus. Podotykam, ze tws(IB) aj web riesenie betazenfire(Mirus) mi bezi na virtual machine na cloude u Microsoftu (Azure), predtym som bol na Amazone EC2.

Tu mam napriklad porovnanie slippage za poslednych 6 dni ked som obchodoval (nie kazdy den beriem ako vhodny na vstup):

datum/cas vstupu a velkost slippage:
14.SEP, 02:34, IB 0.04 vs. Mirus 0.02
13.SEP, 15:15, IB 0.02 vs. Mirus 0.00
12.SEP, 09:09, IB 0.05 vs. Mirus 0.00
11.SEP, 10:22, IB -0.01 vs. Mirus 0.01
07.SEP, 15:48, IB 0.04 vs. Mirus n/a
05.SEP, 10:27, IB 0.00 vs. Mirus 0.00

Jasne vidiet, ze slippage je vyrazne horsia u IB vs Mirus(zenfire) na rovnakom trhu (CL) s rovnakou strategiou a s rovnakym poctom kontraktov(iba jeden).
Jasne, je to iba 6dni ale ak to takto bude pokracovat dalej, tak neviem neviem co s tym IB(tws?) robit!
Mate niekto podobne skusenosti? Nastastie ten moj system nevysi na par centoch ale prichadzat len tak pre nic za nic o par desiatok dolarov kazdy den na konktrakte neplanujem zrovna :)

Inak prikazy zadane cez TWS su priamo niekde na serveroch IB a teda nie je problem keby som aj moje TWS mal pustene na nejakom pomalom internete(co ale nemam, je to west coast cloud lokacia a navyse Mirus(zenfire) odtial ide bez problemov), ze?

Odesláno

Horší plnění na futures, než má IB, jsem u nikoho jiného nezažil - týká se i limit příkazů. Je faktem, že pokud máš tohle srovnání, zeptal bych se na IB a poslal jim je, ať se vyjádří. Zajímalo by mně, jestli poskytnou něco jiného, než jen obvyklou snůšku keců. Bezkonkurenčně nejlepší plnění na futures bylo u Infinity futures, bohužel neumožňují obchodování opcí na futures.

Odesláno

Slaughter Napsal:
-------------------------------------------------------
> Horší plnění na futures, než má IB, jsem u nikoho
> jiného nezažil - týká se i limit příkazů. Je
> faktem, že pokud máš tohle srovnání, zeptal bych
> se na IB a poslal jim je, ať se vyjádří. Zajímalo
> by mně, jestli poskytnou něco jiného, než jen
> obvyklou snůšku keců. Bezkonkurenčně nejlepší
> plnění na futures bylo u Infinity futures, bohužel
> neumožňují obchodování opcí na futures.

Fuu nestras! Som si myslel, ze mam proces vyberu druheho brokera za sebou. Kazdopadne dam tomu minimalne este mesiac aby som si to overil na dalsich obchodoch a ked tam budu stale taketo rozdiely tak s tym urcite nieco urobim!
Poslat im takyto vypis asi bude to najjednoduchsie aj ked tym asi nic nedosiahnem a skonci to potom jedine odchodom od nich.

Kazdopadne urcite sem este hodim update mojej situacia za nejaky tyzden, dva. Verim, ze takyto "vyskum" sklzov pri plneni moze aj inych zaujimat.



  • 4 týdny později...
Odesláno

Dobrý den,

mám stejný problém jako LucieL, ale nikde jsem nenašla odpověď. Mám nově založený účet u IB. Bactestovala jsem s NT. Nyní jsem chtěla přejít k papertradingu s živými daty. Dle manuálu jsem v NT přihlášená na IB (vidím vlevo dole v zeleném rámečku), ale při vytvoření grafu nemám žádnou historii, i když ji mám v Data Series nastavenou. Svíčky se začnou vykreslovat právě od chvíle vytvoření grafu. Řeším tento problém s helpdeskem IB i NT a nemůžu se dopátrat, kde je problém. Vše, co je třeba, mám myslím nastavené. ? Díky moc Jarusak

  • 2 týdny později...
Odesláno

Zdravim,

mam otvoreny ucet u IB. mozno 15 dni. Dnes sa chcem prihlasit a po tuknuti hesla mi pise ze "login failed - secure code has expired". Pritom data zo secure card (len ta vytlacena pri registracii) som este ani nezadal, a ani ich odo mna nepytalo.
Pisal som na chat-podporu odkazali ma ale telefonicku linku. V com je problem? Nestretol sa s tym niekto? Chcem sa pripravit, totiz moja anglictina nie je bohvieaka...

×
×
  • Vytvořit...