Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Toto vlákno
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Doporučené příspěvky

Odesláno

Zdravím,

dokáž mi někdo vysvětlit následující hlášku? "For market orders and marketable limit orders, Interactive Brokers may set a cap (for a buy) or a floor (for a sell) to avoid an execution of your order at a price that would not be fair or consistent with an orderly market. This means that Interactive Brokers cannot guarantee fills for market or stop orders."

Vyskočila na mne když jsem chtěl zadat STOP příkaz v TWS. Mám té poslední větě rozumět tak, že můj příkaz nemusí být vůbec vyplněn???

Díky za odpověď.

Odesláno

goody:

pokud trh přeskočí např. gapem Tvou "stop cenu" tak Ti vyplnění příkazu nezajistí žádný broker.U "stop" příkazu je podmínkou proobchodování zadané ceny narozdíl od limitu,který se Ti vyplní vždy za minimální cenu kterou máš zadanou nebo pokud ji přeskočí např. v případě gapu i za lepší.Limit samozřejmě jako SL použít nejde,pokud by jsi u long pozice zadal limit pod cenu,trh ho přijme jako market a příkaz je hned vyplněn.
Tohle je riziko stop příkazů s přeskočením ceny se musí někdy počítat.

borax

Odesláno

Nemůžu se nepodělit o své hororové zkušenosti s touto firmou:

1) jednou vše nasvědčovalo tomu, že je dobré pozici podržet několik dní. Zadal jsem tedy stop loss GTC (good till cancelled) a šel v klidu spát. Ráno jsem zjistil, že trh můj stop loss dávno protnul a já aktuálně prodělávám několik tisíc dolarů. Nastala svízelná komunikace s Interactive Brokers formou zasílání zpráv, které pokaždé řešil někdo jiný = vždy musíte vše vysvětlovat znova od začátku. Výsledkem bylo, že jejich defaultní nastavení stop lossu GTC platí JEN V RÁMCI OBCHODNÍCH HODIN. Povolení pro účinnost stop lossu mimo obchodní hodiny musíte zadat sami a nachází se až v poslední vrstvě programu (myslím, že je to 6-8 vrstva), tedy přesně tam, kam se za normálních okolností nikdy nedostanete, anžto nemáte sebemenší důvod. Pokud je tedy SL, který osobně považuji za nejdůležitější příkaz v tradingu primárně nastaven takto ledabyle a nebezpečně, navíc jeho obsluha takto složitá, je to pro mně jasným signálem jediného: firmu vůbec nezajímá vaše bezpečí, pouze vaše komise.

2) při jedné seanci jsem měl po dvou obchodech zisk 420 USD. Po deseti minutách z účtu zmizelo 240 USD. Myslel jsem, že jde o chybu platformy, píšu tedy do IB. Dozvěděl jsem se, že prostě "udělali průměr ze dvou obchodů" a nic rozhodně vracet nebudou. Problém je, že pokud jednou proděláte 280 a pak vyděláte 700, je výsledek jasný a na žádné "we made average" není místo. Fascinující je také, že původní profit 420 USD na účtu skutečně cca. 10 minut byl.

3) před dvěma lety jsem nechal na účtu cca. 80 USD, vzal si volno a po 2 mesících jsem zjistil, že BEZ JEDINÉHO E-MAILU zůstatek na účtu zmizel (IB si jej přivlastnili) a účet je uzavřený. Chtěl jsem opět začít obchodovat, poslal jsem jim tedy svůj obchodní kapitál, vyplnil na webu žádost o znovuotevření účtu a odjel na měsíc na dovolenou. Po návratu jsem zjistil, že je účet stále uzavřený, žádostí se nikdo nezabýval a peníze leží "někde" u IB. Na žádost o vysvětlení nereagovali. Napsal jsem velmi rozzlobený e-mail a peníze si nechal poslat zpět, což také nešlo zrovna hladce.

4) malou nápovědou mně mělo být, že na webu Sierra Charts je u KAŽDÉHO brokera, se kterým spolupracují, uvedeno "SC doporučuje". Jen u jednoho ne. Ano, u Interactive Brokers

5) v době, kdy není problém získat rozumné komise u většiny brokerů, je schovávání se za "low cost brokerage, limited services" dávno odzvoněno. V každé rozumné brokerské firmě navíc dostanete vašeho osobního brokera, který vše řeší na denní bázi.

Na závěr dodávám, že vše výše uvedené se odehrálo v letech 2008-2009, od té doby nemám o vývoji služeb IB žádné informace.

Odesláno

polygon: byla to ropa CL, standardní futures kontrakty. Komunikaci s IB doložit nelze, anžto probíhala prostřednictvím jejich webu - vyplňováním tickerů.

paveln: myslel jsem to tak, jak uvedl mira_k a evidentně se za ta léta nic nezměnilo. Domnívám se, že v tomto případě je to kvalitou poskytovaných dat. IB poskytuje (omluvte prosím nedostatky v terminologii) filtrovaná data vždy za určité období v dávkách, které obsahují celý pohyb za toto období (nebo průměr tohoto pohybu? nevím) - a můžou to být i jen desetiny vteřiny. Relevantní závěr: pro přesnou práci v tradingu vyžaduji ticková data, jakkoliv filtrovaným z podstaty nevěřím.

Odesláno

Slaughter:
Díky. Škoda, že už neznáte podrobnosti. Jediný vysvětlitelný avarage mě totiž napadá při vyplnění pozice s více kontrakty, ale to nesedí s vašim popisem.

Ještě poznámka k datům. Nejsou filtrovaná, ale posílaná jako "snapshot". Tj, nasbíraných x ticků během x ms přijde najednou. V našich končinách to může být i spolehlivější, než posílání každého ticku přes UDP. Data neobsahují timestamp, ikdyž tam je nově nějaký pokus jej posílat. Mě to ale nefunguje. Každopádně s daty nemám žádný závažný problém a to dělám analýzu L1 dat. BTW za cenu $10 měsíčně je kvalita OK.

Odesláno

To Slaughter:

Tak to není - obchoduji živě již 1,5 roku, účet mám otevřen za sebe jako osobu. Podobnou výzvu na ověření totožnosti nebo adresy jsem ještě nedostal. A nevím tedy, co chtějí a jakou formu.

Odesláno

to Slaughter:

Zdravím, co to průměrování jak ste psal o hororech s IB? Vysvětlilo se to nějak, nebo to zrušení? Já třeba vím, že někteří brokeři účet pod 100usd klidně zavřou, ale peníze posílají zpět, vezmou si poplatky a pak příjde třeba 20usd jenom zpátky:) ale je to legitimní zrušení dle podmínek.
Díky případně ještě za komentář k tomu co jste psal výše.

Hezký den:)

×
×
  • Vytvořit...