Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Doporučené příspěvky

Odesláno

Dobrý páteční podvečer

neporadil by jste mí někdo, kde v platformě IB najdu velikost jednoho ticku pro následující tituly: AUD, CAD, GBP, CHF, JPY. ER2, ES, YM?

Děkuji za radu a taky děkuji všem kdo mi posledně pomohli nastavit SIM účet. AmiBroker i BracketTrader jde se simulovaným účtem propojit a funguje vše jak má perfektně. BracketTrader je pro obchodování přes IB skutečně super.

Pterodaktyl

  • 3 týdny později...
Odesláno

Dobré nedělní odpoledne

rád bych se vás na něco zeptal. Zatím minimálně rok neuvažuji nad tím, že bych u IB přešel na ostré obchodování a ke štěstí a na trénování mi pozatím postačí Simulovaný trading IB.
Rád bych si proto stáhnul z účtu cca 3 tis USD, které bych nyní použil na něco jiného a ponechal tam něco přes 2 tis, protože tady jsem někde četl, že pokud částka klesne pod 2 tis platí se měsíční poplatek za data ne 10 ale 20 USD a to bych nerad, mimochodem platí tato informace stále?

Buďte prosím tak hodní a poraďte mi jakým způsobem mohu IB zažádat a zaslání uvedené částky na můj účet do ČR a co vše pro to musím udělat.

Za každou radu budu vděčen. Děkuji

Pterodaktyl

Odesláno

Mišák

Prosim Vás a když zadám Vámi uvedeny postup, co se stane? Jsem s angličtinou trošku na štíru a není mi zcela jasný postup který IB zvolí k přeposláni zadane částky zpět. Do jaké doby vyplní můj požadavek? Je třeba zadávat nějake dalši údaje nebo peníze automaticky pošlou na účet, ze kterého jsem je původne do IB poslal? Platí stále, že pokud ponechám na účtu přes 2 tis USD budou mě mesíčni poplatky za data stát pouze 10 USD/měsic?

Velmi Vám děkuji za odpověď.

Pterodaktyl

Odesláno

Ptero :
nemohu vědět, jaký postup IB zvolí, pokud se budete pohybovat takto na "hraně". Naštěstí to nikdy nebyl můj případ. Je určitě s výhodou nechat posílat na stejný účet, odkud bylo fundováno. Určitě tím odpadne záminka k vysvětlování, proč na jiný účet.

Odesláno

Ahojte,
chtel bych se zeptat nekoho ze zkusenejsich, jestli zkouseli obchodovat Volume grafy na datech od IB. Jestli je to realne na techto datech tyto grafy obchodovat anebo je zkouseni neceho takoveho jen ztratou casu? Byl jsem totiz rozhodnuty to zkusit (pokud mi backtest na spatnych datech vyjde, tak prece musi jit i obchodovani na "spatnych" datech), ale trosku me nalomil Tomas v jednom z poslednich clanku, kde psal, ze volume grafy na datech od IB jsou nepouzitelne.

Dik moc za odpoved,
Jirka

Odesláno

Dobrý den všem traderům,

potřebuji radu od aktivních traderů, kteří obchodují přes IB. Právě pracuji intenzivně v papertradingu a před několika dny došlo před koncem obchodního dne k zamrznutí dat od IB. Jistě jste to zaznamenali, bylo to tuším 14.3.2008. Tady jsem o tom nějakou zmínku sice našel, ale ostatní odpovědi zatím neznám. Jedná se mi tedy o to, jak můžu v takovéto situaci nejlépe mé pozice uzavřít a jak v praxi při takové situaci probíhá řešení okamžitého uzavření mých pozic u IB. Předpokládám, že se bude jednat o sdělení údajů o mém účtu a následně mého požadavku uzavření pozic. A protože takových příkazů může být v této situaci mnoho, nejsem si jist, jestli by telefon byl ten jediný vhodný komunikační prostředek.
Nemám s komunikací s IB ve smyslu okamžitých příkazů do trhu zkušenosti. Ostatní komunikace je dosud bez problému po e-mailu a protože se teprve do ostrého tradingu chystám, prosím zkušené o radu.

Děkuji, Frantik. (tu)

Odesláno

Ferdik:

Se zaviranim pozic pres telefon nemam zkusenosti. Ale pokud zamrznou pouze data, ale burza jede, muzes klidne poslat do trhu prikaz na uzavreni pozice (radsi limit prikaz s nejakou horsi limitni cenou, nez market prikaz). Nebo se muzes taky zahedgovat na jinem trhu.

  • 1 month later...
Odesláno

Dobrý den

Prosím neporadil by jste mi někdo, mám následující problém.

Nainstaloval jsem si nejnovější verzi AmiBrokeru. Od té doby mám problém s IB. Obchoduji na simulovaném účtu a k zadávání příkazů používám Bracket Trader. Poslední 3 dny - právě od toho přeinstalování, ač tyto programy AB a BT jsou na sobě nezávislé - když uskutením nějaký obchod na simulovaném účtu IB skrze Bracket Trader, který je např úspěšný, tak na simulovaném účtu IB mi to z částky kapitálu odečte úplně jinou částku než jsem v obchodě získal. Stejně tak když v obchodu částku ztratím najednou mi to nějakou částku přičte. Navíc se výše obchodního kapitálu během dne sama od sebe mění a to dolů i nahoru. Už jsem zkoušel přeinstalovat Bracket Trader i novou verzi API, ale problém přetrvává.

Neporadil by jste mi někdo prosím, čím tento problém mohl vzniknout a jak ho odstranit?

příp. Nedáte mi někdo email na technickou podporu IB? Nějak nejsem schopný to v platformě TWS nalézt.

Děkuji.

Pterodaktyl

Odesláno

Zdravím Pterodaktyl,

problémy a otázky je nejlepší řešit přes chat.Naloguj se na svůj account a zkus se přes chat zeptat.Kdysi jsem se zkoušel na něco ptát přes e-mail a oni mě napsali,že musím svůj dotaz dát právě do chatu,tot má zkušenost.

S pozdravem

borax

  • 2 týdny později...
Odesláno

ahojte,
pytam sa skusenejsich:) pri kazdom otvoreni demo uctu na IB idem vzdy od znovu, (resp. sa mi objavia obchody, ktore som nerobil). to tak ma byt, alebo mam nieco zle nastavene?
dik
ivano

Odesláno

ivano, ano tak demo od IB funguje - je to jenom pro vyzkoušení technologie i data jsou tam nesmyslná.
IB poskytuje funkční "paper account" až klientům, kteří u společnosti mají otevřený ostrý účet.
Petr

×
×
  • Vytvořit...