Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Doporučené příspěvky

  • Odpovědí 2,8k
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

Odesláno

Dobrý den,
samozřejmě nadávání a nářky jsou tady k ničemu, ale možná bych doplnil, že smysl této konkrétní diskuze vidím v několika věcech. Jednak je to okamžité (!) zjištění, že problém mají i ostatní, takže vidím, že to není v mém počítači a tudíž se nemusím hroutit a přeinstalovávat software nebo formátovat harddisk :). Dále: uváděná fakta dávají poměrně jasný obraz o spolehlivosti toho kterého brokera - takže i pro věky budoucí může mít tato diskuze význam. Upozornění, že problémy nejsou na jiném kontinentu, považuji osobně za velmi podstatné k tomu, abych mohl situaci s brokerem nějak řešit. A konečně: domnívám se, že fórum může posloužit mimo jiné i k jakémusi brainstormingu, z něhož sice většinou je značné množství nepoužitelného balastu, ale ten zbytek může být užitečný, protože z něj třeba vzejdou návrhy či konkrétní řešení.

bob:
ty maily asi nejsou nejlepší řešení, právě proto, že je nevidí všichni současně. Když už, tak bych navrhoval Skype (ke stažení v češtině na www.skype.com), kde lze pořádat konferenční hovory. Nicméně si myslím, že stránka finančníka je nenahraditelná :)

Ostatní:
mně jede live od rána s tím, že se už asi 5x odpojil, ale během deseti minut se zase sám připojil.

Petr

Odesláno

To namodro:
jasně že to není ideální (ale tady to není žádané), kdo by měl zájem, tak by se hned dozvedel že se něco děje. Kdo ne, tak at si sladce spí .... Mimochodem mně to nejelo celou noc. Stačilo by mi vědět že to nejede i několika jiným lidem. Kdo chce, ať mi email pošle.

To Sid : Ted už mi to jede taky a asi i ostaním.

bob

Odesláno

To namodro:
jasně že to není ideální (ale tady taková diskuse není žádaná), kdo by měl zájem, tak by se hned dozvedel že se něco děje. Mně by to pres email rozhodně stailo. Kdo ne, tak at si sladce spí .... Mimochodem mně to nejelo celou noc. Stačilo by mi vědět že to nejede i několika jiným lidem. Kdo chce, ať mi email pošle. bobFX@seznam.cz

To Sid : Ted už mi to jede taky a asi i ostaním.

bob

Odesláno

To Namodro,
otevři si kolonku "Hlášení", pravým tlačítkem "Select All" a pak "Ulož Activity log".
Pokud budeš mít nějaký problém se špatně realizovaným obchodem, pak je to zásadní podklad pro uznání chyby brokera.

Odesláno

Jěště dodám, že pokud přijdu na chybu včas, tak navíc uložím celou obrazovku s otevřeným VT, kde jsou v grafu vidět otevřené obchody. Naštěstí se podobné chyby nestávají moc často, dnes je to opravdu výjimečné.

Odesláno

to Adraj: Možná něco dělám špatně, ale když chci uložit log (v demu) musím odmáčknout "ulož log" a nabídne se mi místo pro uložení v adresáři VT a po odkliknutí se uloží jako soubor txt, který si mohu kdykoliv prohlédnout. V adresáři Logs se mi soubory "activity" ukládají po nějaké periodě automaticky, jsou s příponou log a tyto si prohlédnout nemůžu.
To, co ty píšeš mi na demu nefunguje, nebo dělám něco blbě ?

Dík za odpověď

Odesláno

Ted mi prisla ted tato zpava od CMS:

I apologize sir , some of our users are having a problem connecting. We are working to better the situation ASAP. Please try restaring your computer than logging back to the platform

bob
P.S. pokud se vam taky nechce zatezovat tuto diskusi podobnymi hlaskami tak piste sem bobFX@seznam.cz (viz. muj prispevek dnes 10:48 a petr 9:57)


Odesláno

No, spíš jsem to asi nějak blbě vysvětlil, ale v podstatě to dělám tak jako ty s tím uložením do txt. Vím, že VT si log ukládá i automaticky, ale nevidím do těch souborů a tak projistotu ukládám i ručně.

Návštěvník
Téma je uzavřené.

×
×
  • Vytvořit...