Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Doporučené příspěvky

Odesláno

Takže abych nějak začal, jsem začátečník ve stadiu kdy se dokážu orientovat v základních pojmech, dokážu sledovat graf a aplikovat na něj mě známé indikátory. To znamená, že jsem schopen dát dohromady alespoň zákldní obchodní strategii.
Tohle téma zakládám protože mám pocit, že jsem se ucelenou odpověď nikde nedočetl a možná sem akorát špatně hledal.
Kde nejlépe testovat svoje strategie? Ze všech příspěvků jsem usoudil, že jsou min. dvě možnosti. Buď trénovat s grafy zdarma, které jsou ke stažení na internetu, nebo se např. založit účet u IB (intadení obchod) a používat grafy od nich.
Programátor nejsem, takže testování v exelu by mi zabralo dost času byť není nijak extra složité a proto se spíš asi přikláním k druhé možnosti. Teď mne napadlo jestli třeba není varianta pořídit si program sierra chart a možnost natáhnout si do ní historická data volně ke stažení z nějaké tady doporučené stránky.
Předem všem děkuju za reakce. Tyto stránky jsou pro mně neocenitelnou pomocí a inspirací v obchodování i v životě díky vstřícnosti jakou tady nacházím. Sem se ňák rozepsal co?? :-)) Hodně štěstí v tradingu

• Odpovědí 135
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

Odesláno

Zdravím Viki !
Možností je samozřejmě více. Záleží rovněž na tom, pro co se rozhodnete. Budete-li obchodovat pozičně a rozhodnete se pro pořízení TNT s account pluginem (279 USD-slevy), budete mít k dispozici na backtesting historická data mnoho let zpátky. Tozhodnete-li se pro ID, pak pro začátek je ideální Sierra (48 USD/3měsíce) + zakoupit historická minutová data od SC Magic, kde za 2letá data zaplatíte za 1 titul 16 USD. Není ovšem nad to, když si můžete ověřit svoji obchodní strategii na reálných datech, tedy zřídit si účet u ID a fundovat ho min. 2000 USD.

Odesláno

Dobrý den Viki,