Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Doporučené příspěvky

Odesláno

No ono to neni tak uplne jak to vypada - sice jsem se tim zivil cca rok, ale nakonec se ukazalo, ze jsem lepsi stavar nez programator, takze uz rok a pul delam zase stavarinu :)

Rozhodne se nestyd, pravdepodobne vis o programovani vic nez ja :)

tom

  • Odpovědí 4,3k
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

Odesláno

Ahoj vsem, neni tu nahodou nekdo, kdo uz potreboval v MT4 pocitat s dlouhou aritmetikou? Nestaci mi v necem jejich rozliseni u float cisel a potrebuji si tam prilinkovat rozumne rychlou dlouhou aritmetiku, abych se dostal pres 8 desetinnejch mist. Rychlost je pri tom dost podstatnej argument...
Dik
H.

Odesláno

habaso:

v MT4 neni float(ktery je skutecne 4 byty tzn 8 mist), ale 8bytovy double, kde je presnost 15 mist.. jestli ti nestaci ani tohle, tak bych spis tipl chybu v navrhu, pac i kdyby se ti nakrasno povedlo nejak pres uniony zvysit presnost, tak stejne ztracis moznost vyuzit cokoliv z matematicke knihovny MT4, pac by ti vsechno "degradovalo" zpatky na double.. To uz by spis stalo za to udelat vypocet v nejakem funkcionalnim jazyce(haskel ? ) a nejak si to predavat

Odesláno

Respektive koukam, pravdu mame oba, uvnitr je rozliseni vetsi, ale nektere funkce jsou podivne, ackoliv maji parametry double, pracuji jen s 8 misty... Takze degraduji si to oni sami...

Napriklad DoubleToStr versus DoubleToStrMorePrecision...

#import "user32.dll"
int MessageBoxA(int hWnd, string lpText, string lpCaption, int uType);
#import "stdlib.ex4"
string ErrorDescription(int error_code);
int RGB(int red_value, int green_value, int blue_value);
bool CompareDoubles(double number1, double number2);
string DoubleToStrMorePrecision(double number, int precision);
string IntegerToHexString(int integer_number);


Takze problem mi zustava, protoze tomuhle nejde verit, kdyz to samo pocita ruzne...

H.

Odesláno

habaso:

huh? hmno mozne je vsechno. zvlast u tech API fci bych se vubec nedivil.. ale jinak jen vychazim z toho, ze v MT4 ma double 8bytu, coz je mist 15.. Jestli to treba neni tim, ze je to 8 resp. 15 mist v souctu.. float neznamena 8 des mist, ale 8 cislic.. a double 15.. takze jestli budes mi cislo 123456789, tak uz ti pak na des. rozvoj zbude jenom 6 mist.

Ale na tehle opicarnach s dlouhym cislem je strasne na houby, ze jak jednou zacnes, tak neni cesta zpet. To bys musel stahnout celou matematickou knihovnu, pac bys nemel ani elementarni =, protoze to jsou stejne jenom binarni operace ve stylu bool operator

Odesláno

iva0111 Napsal:
-------------------------------------------------------
> čaute,chcem sa opýtať či náhodou niekto neviem,kde by som zohnala manuál slovenský alebo český na Tadawul fx trader 4.vďaka

Jak jsem pochopil z [bold]titulní stránky[/bold] toho brokera, jedná se o MetaTrader. A to už tu mnohokrát zaznělo. Pohledej na finančníkovi - wiki.

Odesláno

vladko11 Napsal:
-------------------------------------------------------
> Stanley
> podla mna je to nanic
> 150 pipakov mesacne je strasne malo a stratit
> polrocne zisky je uplny nonsens

vladko11:
150 pips měsíčně ti přijde málo za tu dřinu, že to v pondělí zapneš a v pátek vypneš?
Psal jsem, že je to bez jakékoliv optimalizace či hledání ideálního SL či PT, takže jako takové mi to osobně nepřijde nonsens.


Odesláno

markon, kubika tu sú skripty na otváranie dvojpozície pre spieler's systém, i skript pre okamžité zatvorenie všetkých otvorených obchodov v navigátore je možné im priradiť klávesovu skratku, ak treba ak nechcete aky sa po spustení spytoval na otvorenie, treba zmeniť true na false vo vnútri skriptu sorrex

8984

8985

8986

Odesláno

Nevim jestli nenesu drivi do lesa....

sorrex napsal:
"ak nechcete aky sa po spustení spytoval na otvorenie, treba zmeniť true na false vo vnútri skriptu"

mam jen takovy drobny typ:
s uzivatelskym nastaveni skriptu jsem se vyporadal pomoci globalnich promennych (klavesa F3).
Pak si s tim neprogramator poradi lepe a programator to nemusi neustale prekladat pokud neco zmeni.

// nastaveni zobrazeni popisu symbolu
GlobalVariableSet("g_DisplaySymbolDescript", 0); // 0 - vypnuto, 1 - zapnuto

PS: globalni promenne jsou bohuzel poze typu double, ale aspon neco...

Návštěvník
Téma je uzavřené.

×
×
  • Vytvořit...