Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Toto vlákno
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Otázka

Odesláno

Dobrý den, ahoj, jsem začátečník...chtěl bych se zeptat jak poznám na stránkách SierraChart "balíček 5" který bych si chtěl zatím na zkoušku stáhnout a nainstalovat?

Děkuji moc za odpověď.

5 odpovědí na tuto otázku

Doporučené příspěvky

• 0
Odesláno
  2. 3. 2017 v 13:20, NOFX napsal/a:

Dobrý den, ahoj, jsem začátečník...chtěl bych se zeptat jak poznám na stránkách SierraChart "balíček 5" který bych si chtěl zatím na zkoušku stáhnout a nainstalovat?

Děkuji moc za odpověď.

Rozbalit  

Sierra má jen jednu instalaci. Zpřístupněné funkce jsou řízené tím, co máte nastavené za balíček ve správě účtu.

• 0
Odesláno
  •  
  •  
  • nalim277
  • Members
  • 0
  • 0 příspěvků

Dobrý deň,som tu nový a už dobrú chvilu brázdim forum a hladám kde najdem vlákno k SierraChart.

Ide mi o to, že hodnoty v Column 1,2,3, Range pri nastavovaní mám iné ako sú na screenshotu.

Myslím hodnoty R:0,G:128,B:0 a ostatné. Je to dôležité nastavenie? A ak ano kde a ako sa to nastavuje.

Vopred ďakujem aj za odkaz že som mimo.

• 0
Odesláno
  26. 3. 2017 v 10:27, nalim277 napsal/a:
  •  
  •  
  • nalim277
  • Members
  • 0
  • 0 příspěvků

Dobrý deň,som tu nový a už dobrú chvilu brázdim forum a hladám kde najdem vlákno k SierraChart.

Ide mi o to, že hodnoty v Column 1,2,3, Range pri nastavovaní mám iné ako sú na screenshotu.

Myslím hodnoty R:0,G:128,B:0 a ostatné. Je to dôležité nastavenie? A ak ano kde a ako sa to nastavuje.

Vopred ďakujem aj za odkaz že som mimo.

Rozbalit  

@nalim277 FIMS nastavení Numbers barů se řeší v tomto vlákně: 

• 0
Odesláno

Prepáčte ale mňa zaujíma či sa dajú nastavovať alebo je potrebné nastavovať hodnoty v Column 1,2,3? Myslím hodnoty R:0,G:128,B:0 a ostatné.

Mne sa tam dajú nastavovať len farby ale hodnoty nie

Screenshot 2017-03-27 09.57.32.png

• 0
Odesláno
  27. 3. 2017 v 8:00, nalim277 napsal/a: