Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Doporučené příspěvky

  • 2 týdny později...
  • Odpovědí 1,1k
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

Odesláno

Dobrý den,

mám dotaz. Objednal jsem si (přes vlákno finančníka, abych podpořil) výše zmíněný program. Zaplatil jsem e-kartou od KB. Před tím jsem ji už použil na amazon.com k nákupu knih a bez jakýchkoli problémů. Z Gecko se mi však ozvali následovně:


Thank you for your order from Gecko Software. We appreciate your business.


We were unable to process your credit card for your order. A common problem that we see with credit cards from your area is that they do not work on the internet or for Mail Order/Telephone orders, which is what orders from our company are classified as. Please check with your bank and see if they can tell you what the problem is. If you would prefer, I can get you the information for our bank and you can send a wire transfer. Let me know what you would like to do.


Sincerely,


Krystal Anderson

Gecko Software, Inc.

orders@geckosoftware.com

Nevíte v čem by mohl být zádrhel? Moje karta je jen číslo a je pro platby internetem určena. Už se Vám něco podobného stalo? Díky za pomoc

tominek

Odesláno

No to znamena, ze je opravdu platba z karty pro ne problem. Taky jsem to tak mel a dostal stejny mail. Napiste si, ze chcete bankovovni udaje pro wire trasnfer. Ty pak zadate pres ele. bankovnictvi nebo holt budete muset zajit do banky. Kazdopadne to bude stat o dalsich 25 $ vic.

Odesláno

dobrý den,
chci se zeptat, když si koupím Spreads plug-in k původnímu programu TNT, budu moct backtestovat spready? Budu mít zhruba i oněch 25 let spreadových grafů, tak jak je to s grafy komodit v TNT?

Jirka

Odesláno

Zdravím,

stáhnul jsem si zkušební verzi TNT a zajímala by mě jedna maličkost - vždy, když stáhnu nová data, tak se u posledního aktuálního dne ukáže volume 0. Při stažení další den se u předchozího již volume zobrazí a u toho posledního je opět 0 (přitom ostatní údaje jako open, high, close atd. tam jsou). Měl by někdo vysvětlení?

Díky,
M.

Odesláno

tominek :
taky jsem se pokoušel zaplatit pomocí e-card ok KB za TNT, ale neúspěšně. Na Amazonu a jiných (českých i zahraničních) obchodem vždy OK.

beginner :
ano, aspoň v registrovaném demu to tak bylo.

Odesláno

to all.

díky za reakce. ne denní limit byl nastaven tak, abych TNT v pohodě zaplatil. tím to není. teď jednáme:-) s jeejich kontaktním managerem.

kontrolujeme všechny možnosti, ale jak to vidím, budu muset platit bankovním převodem.

tominek

Odesláno

to tominek

no ja se snim domluvil a poslal jsem to bankovnim prevodem. moznost proc to nejde by mohlo byt, ze komunikuji nezabezpecene a karty maji defaultne nastavene zabezepecene platby. Vetsinou kdyz to nejde zaplatit kartou, tak problem najit neni lehky. Nesla mi zaplatit i sierra a podruhe uz v poho. Je to mezi firmou a bankovnim uradem. ale to uz je najine vlakno.

Odesláno

zdravím traderov , mal by som dotaz

mám už asi mesiac zakúpený TNT aj s mesačnými aktualizáciami za 19,95USD a bol som minulý týždeň na dovolenke , a chcel som to teraz platiť lebo som na to trošku pozabudol , a keď som si pozrel výpis z účtu tak sa mi zdá že si to GECKO za tu aktualizáciu tých 19,95 USD / t.j.624Sk/ stiahli priamo z môjho účtu cez kartu , ktorou som platil za ich softaware TNT.
Je to možné , že to budú takto robiť každý mesiac a ja nebudem na to musieť stále myslieť??????

poslali mi mail s mojimi a ich údajmi , že asi pravdepodobne si stiahli tých 19,95 a na koniec napísali......

No Refunds available on Monthly Newsletter or Data Sevrice.


Môžete mi dať k tomu nejaké vysvetlenie ?????

Ďakujem Jaro

Odesláno

Dobrý den Jaro,

Už to tady jednou ve vlákně bylo, že si poplatky za data stahují přes kartu. Ještě že to aspoň oznámí... ;)

Jinak ta poslední věta znamená, že není možné vrátit peníze za měsíční Newsletter nebo datové služby.

Přeji hezký den
Zbyněk


×
×
  • Vytvořit...