Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Doporučené příspěvky

Odesláno

Pro mě je klíčový u techniky servis a důvěra v to, že se člověk může na firmu spolehnout.

Proto jsem si u Lenova připlatil za opravu "on-site" a doufal jsem, že servis bude podobný jako u Dellu. Není.
Samozřejmě, že ne se všemi Lenovo notebooky budete mít takové trápení jako mám já.
Ale prostě za sebe říkám - z pohledu servisu je na tom Lenovo hodně bídně. Moje osobní zkušenost, kterou bych nikomu nepřál :)

Mimochodem už jsem rezignoval a přestože mám zakoupen on-site servis, tak je prý v pravidlech Lenovo, že mají nárok si notebook vyžádat do servisu pokud to on-site opravit neumí. Heh - takže notebook nakonec skončil někde v Johannesburgu. Po dvou měsících jsem nyní už i bez notebooku. Prostě on-site servis alá Lenovo v konkrétní praxi.

×
×
  • Vytvořit...