Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Doporučené příspěvky

Odesláno

Zdravím obchodníky,

Tomáši na jiném vlákně jste psal že 14 dní zkoušíte obchodovat pres NinjaTraders.
Ten program nahrazuje Sierru, Tsim, SGMagic, nebo případně více z nich?

díky za informace.

Dimi

  • Odpovědí 235
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

Odesláno

Dimi,

nahrazuje TSIM. Ale jak říkám - takových front-end programů jako je NinjaTraders je ohromné množství a všechny umí v podstatě totéž. Výhoda TSIM je, že je zdarma. NinjaTraders stojí 50 USD / měsíčně.

Tomáš

  • 3 years later...
Odesláno

Zdravím,

přešel jsem v ninja traderovi z ER2 na TF na burzu NYBOT a stále mi hlasí NO DATA nevím včem je problém a jsem z toho down. Máte někdo nějakou zkušenost??

Zdraví

LR

Odesláno

To: lukasr
Me to taky z pocatku nefungovalo a byl jsem z toho zoufaly, protoze pred zmenou z ER na TF to fungovalo normalne. Nakonec jsem Ninju preinstaloval a uz to chodi jak ma.

Petr

  • 4 týdny později...
  • 1 month later...
  • 3 týdny později...
Odesláno

Ahoj,

lze u backtestování na historických datech v ninja traderu propojeného se zen firem, zadávat u historických dat příkaz pro vstup, výstup z pozice, výši stop/lossu tak, jak to jde u simulovaného obchodování na reálných datech?

Díky za odpověď

Odesláno

Zdravím Vás.

Asi 2 týždne som skúšal nainštalovaný DEMO NinjaTrader s dátami od ZenFire. Dnes som chcel otvorit navečer Ninja, (že sa pozriem trochu na grafy) a po kliknutí na ikonu Ninja sa miesto otvorenia - začal program akoby znova inštalovať. Prebehlo to veľlmi rýchlo (neviem či to bola vôbec nejaká inštalácia) ale žiadal odomňa znovu zadanie prístupového hesla, ktoré mi spoločnosť zaslala na začiatku, keď som si Ninja stiahol a nainštaloval. Po zadaní sa program klasicky rozbehol.
Problém sa ale objavil vtedy, ked som sa šiel ako vždy pred tým pripojiť cez Mirus (ZenFire) a nedalo sa pretože som mal Mirus vymazaný z ponuky poskytovateľov dát. Preto som opäť nahral Mirus, ale pri potrebnom zadávaní ich prístupového kódu (ktorý som mal v maili) so na maili našiel toto z Mirusu:

Hello Opius,

I saw that you requested a demo of NinjaTrader powered by Zen-Fire. I wanted to follow up with you to see if you had any questions about the demo, or Mirus Futures. If so, feel free to contact me.

I have also provided the link to access the NinjaTrader training videos:
www.ninjatrader-support.com/HelpGuideV6/helpguide.html?VideoLibrary

Regards,

AJ Wustefeld
Account Manager, Mirus Futures
312.896.1383 direct
800.496.1683 ext 2244 toll-free
312.329.9888 fax
Hello Opius,

I saw that you requested a demo of NinjaTrader powered by Zen-Fire. I wanted to follow up with you to see if you had any questions about the demo, or Mirus Futures. If so, feel free to contact me.

I have also provided the link to access the NinjaTrader training videos:
www.ninjatrader-support.com/HelpGuideV6/helpguide.html?VideoLibrary


Regards,

AJ Wustefeld
Account Manager, Mirus Futures
312.896.1383 direct
800.496.1683 ext 2244 toll-free
312.329.9888 fax

www.MirusFutures.com
Envision Ultimate Brokerage

Vedel by mi prosím niekto poradiť, o čo sa môže jednať? Či po 2 týždňoch vypršala skušobná doba free dát od Mirusu? alebo niečo iné?

Vopred vrelá vďaka!

Odesláno

Myslim, ze to je jen shoda nahod,
v EN mailu ti jen nabizi, jestli nepotrebujes s necim pomoc'.
Pridej si nove "connection" pres Tools->Account connection->Add - viz clanek zde na serveru
Jirka

Odesláno

to jiji1

Dik za radu, urobil som to a funguje :o)

Pravdepodobne to bude sposobene OS Win XP, pretoze rovnake problemi mi to sposobilo neskor aj pri inych programoch.

Esteraz dik. (tu)

Odesláno

Zdravim Vas.

Prosim o radu, ako NT nastavit indikator CCI tak, aby sa BARS pod nulovou linkou zobrazovali v cervenej farbe, podobne ako u WoodiesCCI, zial som to v CCI nastaveniach nenasiel.

Dakujem.


×
×
  • Vytvořit...