Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Doporučené příspěvky

  • 3 týdny později...
Odesláno

Zravím všechny a prosím o názor / radu.
Mám otevřený účet u IB a rozhoduji se, zda studovat grafy a obchodovat prostřednictvím IB platformy TWS nebo raději prostřednictvím Sierry (a z IB tahat jen data). Na finančníku je hojně doporučovaná Sierra, ale ani TWS se mi nezdá špatná. Jsou nějaká významná pro nebo proti pro jednu či druhou platformu???
Díky moc za odpovědi! :o)
MN

Odesláno

milannemecek: TWS nema zdaleka takove moznosti pro praci s grafy jako specializovana chartingova platforma. Rozhodne pro zacatek doporucuji Sierru (samozrejme ale zalezi na tom, co vubec od programu pro vykreslovani grafu ocekavate).

  • 1 month later...
Odesláno

Dobrý den,
chtěl bych se prosím zeptat na jednu věc.V uterý jsem musel ukončit práci před 22 hodinou,a když jsem na druhý den zapnul znovu sieru,tak mě to po chvíly vyhodilo chybu a data za těch zhruba 30 min. ,které chyběly do 22 hod. se nedotáhla, ale od nového dne potom fungovalo vše ok.Tak jsem to zkusil ještě jednou dle stejného scénáře a výsledek stejný.Chtěl bych se prosím zeptat jestli to IB podporuje(myslím tím zpětné dotažení dat minulého dne),nebo jestli nemám něco v sieře špatně nastavené.Jednalo se o intradenní data ES a ER2.Pokud sieru i IB přeruším během dne a do 22 hod.se znovu připojím tak je vše ok.

Předem moc díky

S pozdravem

borax

Odesláno

Borax: IB podporuje zpětné načtení dat (standardně 30vteřinová), v Sieře musíte mít povolené zpětné nahrávání dat (F5, Days to Display/Load). Pokud to máte a data se nenahrají, tak buď ukončete Sierru a spusťte ji znovu (většinou to pomůže), nebo využijte další možnost Sierry: Úpravy - editovat obnovit data.

Richard

  • 2 týdny později...
Odesláno

Dobrý den
Mám problém s načtením historických dat z TWS do Sierry. Měl jsem teď notebook 14 dnů v servisu a jakmile jsem jej v pátek 14.12. po 14 dnech dostal tak jsem okamžitěě spustil Sierru a pokoušel se dodat chybějící data za 14dnů. Nastal ovšem problém v tom, že data pro ER2 mě to načetlo v pořádku pro YM však ne - kontraktní měsíc 200712. Pak jsem zkusil dát nový kontraktní měsíc 200803 a zase mě to načetlo data pro YM a pro ER2 nic. Přeinstaloval jsem TWS, nainstaloval nejnovější verzi Sierry a nefunguje to. Kde může být problém? Stále mě píše hlášku s problematickým API. Moc nerozumím PC, tak prosím o radu. Díky za pomoc.

Odesláno

Dobrý den,
může mi někdo poradit s následujícím problémem? Mám živý účet u IB, předplacenou Sierru, takže bych neměl mít problém s daty. Pokud jde o intradenní, tak fungují skutečně bez problémů. Ale pokud chci stáhnout historická data EOD, nefunguje to. Dělám vše podle návodu na Finančníku, mám nastavený backfill 360 dnů, samotný graf mám potom také nastavený, aby zobrazil 360 dnů zpět, ale pokud si zadám symbol, ať akcie nebo futures, hlásí to stahování, potom nahlásí download complete, ale zobrazí mi to maximálně dvě poslední denní svíčky. Pokud ten graf nechám otevřený, tak potom už si každý den data stahuje a zobrazuje. Ale historii prostě nevidím. Pročetl jsem celé forum, ale řešení jsem tam nenašel. Měl někdo stejný problém? Víte, jak ho odstanit? Díky předem za pomoc.

  • 1 month later...
Odesláno

Zdravím všechny,
před pár dny jsem propojil ostrý účet u IB (TWS) se Sierra Chart a měl bych dotaz na vás skušenější:
1) Je běžné zpoždění mezi TWS a grafem v SC? Když si dám okna obou programů vedel sebe je vidět že SC "nestíhá" - má spoždění cca půl vteřiny (možná ještě méně). Je to běžné? Popř. Lze to ovlivnit nějakým nastavením nebo je to prostě a jednoduše spoždění mezi programi a tečka? Asi to nebude hrát zásadní roli (těch půl vteřiny), ale jen pro klid mysli :)
2) Dnes jsem poprvé zkoušel připojit SC na papírový účet, který jsem si vytvořil v rámci ostrého účtu, vše je ok. Mám jen dotaz jak je to s datovým souborem. Je třeba vytvořit pro papírový účet nový datový soubor i když chci zobrazovat stejný trh (ER2) jako při ostrém účtu nebo můžu použít soubor vytvořený pro ostrý účet?

Doufám, že jsem to napsal srozumitelně. Nejsem žádný odbroník...

Děkuji všem moc za odpovědi

  • 2 týdny později...
Odesláno

Ahoj, prosim vsechny o pomoc s nasledujicim problemem: Mam SC level 3 a aktivovany ucet u IB. Chtel bych v SC zadavat obchodni prikazy, ale na nic nereaguje a je neaktivni. Vse jsem nastavil tak, jak je popsano na strankach SC. Stahovani intraday historickych a real time dat funguje dobre. Dekuji vsem za rady.

×
×
  • Vytvořit...