Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Toto vlákno
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Doporučené příspěvky

Odesláno

Ahoj, stáhl jsem V18 podle výzvy, ale když se jdu nyní napojit vyskakuje mi hláška viz. příloha , na support jsem psal a čekám odpoledne odpověď. Jen se ptám jestli jste se také s tímto někdo setkal, třeba je to jen prokotina. Díky L.

26460

  • Odpovědí 428
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

Odesláno

Ahoj. Taky mám jeden problém - po instalaci 18-ky se mi grafy trhů načítají a zobrazují v pořádku. Pouze FDAX má rozhozené měřítka a ukazuje nesmysly. Pokud by někdo věděl jak na to tak díky za radu. Jinak počkám na support.

Odesláno

Tak NT support odpověděl , abych se obrátil na ZF brokera ( zřejmě mysleli MF brokera ), napíšu ještě tam. Pravděpodobně jde o souvislost se změnou v OCO vazbách, které se rozhodli držet u sebe.
To přihlašování (64 nebo 32 bit ) prověřím kde?
Díky L.

Odesláno

ludekM: taky mám stejný problém; na NT foru píšou, že o tom problému ví a že to řeší broker; zatím bez odpovědi a přihlásit se stále nedá. Co se týče 64/32bit, tak ve Start menu - složka Ninja Trader 7 nemám možnost volby 64-bit. Myslím, že to je tím, že tato volba se zobrazuje pouze na 64bit Windows.

Odesláno

Výzvu poslali všem uživatelům kdo mám ninju+zenfire. Po instalaci verze 18 se normálně připojím a data mi běží - vše kromě FDAX. Ten ale nutně potřebuji na live obchodování.... Na jednom compu mám W7 a na druhém W8.

Odesláno

kosa:
zdravim, po navratu z hor jsem zdesen. Mam Mirus a obchoduju ze Sierry. Pro kvalitni tick data jsem zvolil prave Mirus a ted tohle. Chapu to dobre ze Sierra nebude delat nic pro novou podporu dat Zenfire? Na podpore jsem nic nenasel.
Uz jsi to nejak poresil? Ja zatim uvazuju o zruseni uctu u Mirusu (mam uz dlouho IB ) a predplaceni dat primo od Sierry.

Hezky Novy rok a uspesne obchody vsem.
Hodas

Odesláno

ludekM: stejny problem nemuzu se pripojit.

pres vikend se menil poskytovatel dat zenfire z ritmicku na big tick a ten nefungoval s RCG, takze to bude nejspis muj problem.
Dalsi problem s big tickem je eurex a ICE ktere nefungovaly na bigticku a v mirustraderu.

Na supportu stele mlci a live support je offline.

Myslim ze cely tento presun je dost komplikovany a nemaj to uplne otestoveny, coz na me jako klienta nepusobi moc dobre.
jinak mam W7 a NT .18 a RCG

Odesláno

Možná to někomu pomůže. Taky mi to nešlo připojit.

Stačí smazat připojení a vytvořit ho znovu. Pak to normálně běželo. Než se připojíte znovu doporučuji restart nejlépe celého compu.

Jedu na Big Ticku i s RCG a naprosto už v pohodě.

Odesláno

to Robsol,
při vytváření nového připojení mám v nabídce pouze ZF ten BT tam nemám, jinak také RCG.
Zkusil jsem vypnout antivir a firewall, tak už to nehlásí login ....., ale zatím se to nepřipojilo.


×
×
  • Vytvořit...