Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Toto vlákno
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Doporučené příspěvky

  • Odpovědí 428
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

Odesláno

Pochopitelně restart jsem udělal, zkusil smazat a znovu vytvořit připojení, otestoval dvě různá internetová připojení, ale stále nic. V pátek ještě vše jelo OK. Přes Mirus Tradera se k účtu normálně přihlásím .... nevím kde je problém.

Odesláno

Zdravím,
mě poslali z Mirusu odkaz na stažení NT 17, a už to funguje. Zpočátku mi to bylo divné, protože na stránkách NT byla jen verze č. 16 ale od Mirusu mi poslali č.17.


LiborS Napsal:
-------------------------------------------------------
> Pochopitelně restart jsem udělal, zkusil smazat a
> znovu vytvořit připojení, otestoval dvě různá
> internetová připojení, ale stále nic. V pátek
> ještě vše jelo OK. Přes Mirus Tradera se k účtu
> normálně přihlásím .... nevím kde je problém.


Odesláno

Focused on providing unfiltered market data and low latency order routing, Zen-Fire has advanced the speed and reliability of trading solutions available for self-directed futures traders. To ensure its role in this leadership position, Zen-Fire continues to evolve through technology advancements.

With recent updates to the trading engine software to allow for expanded capabilities, you are required to update to the latest version of NinjaTrader (v17) through the link below.

Download NinjaTrader v17

Please be sure to exit all positions and cancel all working orders before updating to the latest version.

Once the update is completed, simply re-launch NinjaTrader and connect.

If you have any questions regarding the update or cannot connect following the download, please email our support team or call us directly at 312.262.1288.

Sincerely,
Mirus Support

Odesláno

Ahoj robsol

tento skopirovany link nie je funkcny, z mailu stahuje priamo subor, ked chcem zo suboru prejst na adresu suboru, tak ma hodi priamo do posty. tak neviem ako ti pomoct, obrat sa priamo na MF.

Odesláno

Od v17 mám problémy s připojením, týden jelo všechno v pořádku, pak po připojení se nestahovala data; to vyřešil NT support s Mirusem po pár hodinách. Nicméně i tak dochází k občasným výpadkům; Mirus pomocí remote control se snažil najít v čem je problém, ale pak řekli, že mám problém s internetem; u UPC "samozřejmě" vše v pořádku. Mirus skončil s tím, že mám NT restartovat pokud k výpadku dojde, a že se nemůžu vrátit na v16. Máte někdo podobné zkušenosti?


Odesláno

Včera v17 zase vypadávala, tak jsem nainstalovat zpět v16; jenže nešlo zadávat live orders, tak jsem Mirusu napsal, že jsem si nainstaloval zpět v16 a ať mi to nastaví i u nich - za pár minut odpověď, že je všechno už nastaveno a mohl jsem obchodovat. Dneska v16 bez jediného problému.

Odesláno

Zdravím všechny a chtěl bych se zeptat: V jakých měnách je možné fundovat účet u Mirusu? Je možno i v EUR u nějaké banky v rámci EU, aby ten převod vyšel levněji? Děkuji. Radek


×
×
  • Vytvořit...