Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Doporučené příspěvky

Odesláno

Ahoj, taky bych poprosila o radu. Mam koupenou licenci na Ninja. Dnes jsem zkousela nasimulovat vypadek internetu na paper uctu u IB.
Byla jsem v dlouhe pozici se zadanym SL/PT. Vse se bez problemu vyplnilo u IB i bez pripojeni na internet.
V Ninja ale zustal viset SL prikaz (sell) a Ninja vykazoval porad pohybujici se ztratu. V API platforme prikaz u IB jiz nebyl. Tak jsem ho v NT rucne uzavrela pomoci "close" a NT spustil hlasku "order filled" - tento prikaz se aktivoval na IB platforme. Az po druhem zmacknuti "close" se prikaz uzavrel v NT i na IB.

Proto by me zajimalo, jak mam priste postupovat pri uzavirani prikazu. Diky. P.

  • Odpovědí 1,3k
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

Odesláno

Tak zahada predchoziho dotazu vyresena s NT suportem.
Bylo to zpusobeno upgradem TWS na vyssi verzi, nez podporuje NT.
S verzi 917.8 to vse jde jak po masle.
No, kazdopadne jsem si po delsi odmlce opet vyzkousela, ze IB funguje perfektne i v situaci, kdy vypadne internet.

Odesláno

Zustavam na puvodni verzi, nez bude uvolnena verze novejsi. Kopiruji email od NT suportu:

Hello Petra,

We currently still only support TWS 917.8 as per the IB connection guide below.
www.ninjatrader.com/ConnectionGuides/Interactive-Brokers-Connection-Guide.php

We are testing a new IB version internally and we will have an official announcement shortly.



Sincerely,
Jason
NinjaTrader Customer Service

Predpokladam, ze pak si najdem email o nove verzi, nebo prijde upozorneni primo pres platformu NT.

Odesláno

Je v NT7 možnost nahrát si , respektive stáhnout zpětně třeba pul roku najednou ? Je sice hezké, že si stáhnu něco po jednom dni, ale když chci testovat, řekněme půl roku tak je to dosti o nervi. Je jedno, že by se to stahovalo půl dne, to bych přežil... :)

Odesláno

Zdravím,

mám opět problém s ninjatraderem, vždycky když ho zpustím, tak se mi zpustí jen proces Ninjatrader.exe*32, ale samotný program mi nejede.....nevíte čím to může být??

fakt nechápu čím to může být....

Mám s ním věčně nějaké problémy, buď se nemůžu připojit k datafeedu, nebo je program strašně hlučný a pořad na sebe nějak upozornňuje, nebo kvuli něj nemůžu vypnou pc a musím ho vypínat manuálně.....no a teď ho dokonce nemůžu ani spustit...

Nevím jestli dokážu ukočírovat mé nervy na uzdě při obchodování, když už je mám na pokraji teď a to jsem ještě ani nezačal obchodovat.

:(

Odesláno

Sanchez: Tak s timhle urcite nezkousej live. Nesleduji tve problemy, ale predpokladam, zes vse odinstaloval, vymazal z historie a naisntaloval znova. Nenechals tam nainstalovanou puvodni verzi?
mas win7? Nemas nejaky firewall nebo tak? Klidne jim napis o pomoc na support.

Odesláno

Ahojte.
Neviete mi niekto poradiť ako si zablokujem aby mi ninja nesťahoval z účtu každé 3 mesiace. (mám predplatené ninju flexible na 3 mesiace, platil som cez pay-pal)
Vďaka

Odesláno

Dobrý deň, chcel by som sa spýtať akým spôsobom riešite situáciu, keď Vám pri backteste vyprší 30 dňové demo od Zen-Fire. Je možné to daako spojazdniť aj na dlhšiu dobu ako je 30 dní, alebo si treba zaplatit dáta od zen-fire. Respektíve ako konkrétne by sa dala táto situácia riešiť. Za každú odpoveď budem vďačný.

S pozdravom Poštényi :)

Odesláno

Skyhook:
Na hlavni strance ninja - purchase, dolu bez na zruseni automaticke platby, dostanes se zde:

www.ninjatrader.com/Support.php#My-Account

Tam najdi : How do I cancel my auto-renewing subscription?
Odkaze te to na tvuj paypal a dal to zvladnes :)

postenyi: ja to v pocatku resila tak, ze jsem se nalogovala na zen-fire z knihovny, z prace, od kamose.. a pak si zridila vlastni ucet. Pokud jeden na NT, tak key code v NT nemusis menit.

Odesláno

Reload ALL histrocial data je šedivé, pokud nejsi připojený k žádnému data feedu. Aby se to opravilo, stačí se připojit k external, dát reload. Každopádně data vypadají normálně. Ten gap to i podle časové osy vapdá na víkend.

Měj se

Oskar

Odesláno

Zdravím opět mám problém s NT a připojením na data od Zen-fire.
Včera jsem si nechal poslat nový licenční klíč + jméno a heslo a pořád mi to háže tuto hlášku -
"Login Failed. Please Check Your Internet Connection or Account Settings"
Na Zen-fire jsem našel tohle - www.zen-fire.com/pages/demo/ninjafaq.html

Vše už jsem snad 100x kontroloval a pořád se nemůžu připojit. Připojení k internetu v pořádku, windows7 update aktuální, NET Framework taky, jméno, heslo i licenční klíč jsem zkoušel psát ručně.

Byl jsem nedávno na kurzu NT a je mi to asi na prd. Je zajímavé, že tam všechno jak na potvoru fungovalo jak hodinky :).

Nevíte někdo co s tím? Na podporu NT psát nemůžu neumím aj. :(.

Odesláno

Diverjh , musis pri zadavani login a hesla pro Zen-Fire v NT zaskrtnout policko Demo, ale to se ti zobrazi jen u nejaktualnejsi verze NT7, takze zaktualizuj NT. Nicmene demo ucet od Zen-Fire nepodporuje realtime data na evropske burzy, takze FESX a FGBL ti nebude tickat a budes muset reloadovat pro aktualni data


×
×
  • Vytvořit...