Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Doporučené příspěvky

Odesláno

ale ne, uz je pozdě, píšu trochu z cesty, ale zas ne uplně. máte pravdu, v tomhle nejjednodušším případě (vstup na limit, jediný výstupní stop příkaz) to opravdu bude fungovat i bez attached orderů, protože stop je pod limitem. V jiných kombinacích, například když přidáme ještě limit příkaz jako pevný profit target, nebo když vstupujeme na stop, tak už je to opravdu potřeba udělat přes attached orders, aby se zaručilo korektní vykonání.

  • Odpovědí 53
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Odesláno

Tento problé vidím jako dosti zásadní. Myslím si, jak tady uváděl příspěvek ZOLLINO, nastavení maximální denní ztráty u brokera se jeví jako jedno z nejspolehlivějších řešení tohoto problému, které je nezávislé na internetovém spojení. Chci se zeptat, jestli někdo neví jak toto zadat u IB.

Děkuji

P.J.


Odesláno

To Lee To, ALL

Je to tak, jak píšeš. V současné době je opravdu možné mít dvě připojení Live na jeden účet (mluvím o NT+Zen Fire, Mirus). Všem ostatním doporučuji přečíst příspěvek Lee To. Pokud jedete Live, tak tohle je nezbytné. Neuměli jsme to ve skupině vyřešit poměrně dost dlouhou dobu, telefon byl jedinou rozumnou volbou.Pokud máte 2 nezávislá připojení na internet, UPS na velké mašině a NTB jakou druhou volbu, jste dokonale krytí...pokud tedy nespadnou servery přímo u brokera. V každém případě díky za info.

Odesláno

P.j.

ted jsem se bavil s AJ(z mirusu) a ten mi napsal ze pri nastaveni maximalni denni ztraty neznamena,ze pri prekroceni tve nastavene castky se pozice automaticky zrusi. tzn kdyz si nastavis max denni SL 500 USD budes v pozici,spadne ti internet,trh se pohne a budes v otevrene ztrate 600 USD ze te automaticky z obchodu nevyhodi. Musis to udelat sam - treba telefonicky. nastaveni maximalni denni ztraty znamena, ze po ukoncenem obchodu,kdy prekrocis celkovou Daily loss 500 USD te nepusti do dalsiho obchodu. ale ne ze ti obchod oni samy uzavrou.

Odesláno

Slaughter:

Mcwoj:

Děkuji za info.

Tak, jak to funguje u Infinity, jsem si to představoval. Je to nezávislá, jasně definovaná ochrana účtu při jakékoliv technické kolizi a bez skluzů. Je to tvrdý SL. Mě se problém s otevřenou pozicí stal asi před rokem a při její řešení jsem se dost zapotil - nikomu to nepřeji - tvrdá škola. U IB zatím nemám žádné info. Byla-li by u tohoto brokera možnost jako u Infinity - neváhám.

Děkuji

P.J.

  • 3 months later...
Odesláno

tak dnes som si zazil,
v momente, kedy som vstupil do pozicie, hlaska o vypadku spojenia,
zrazu to naskocilo, bol som v pozicii, bez PT a SL,
rychlo som pozciu zavrel, ale zdalo sa mi , ze tam nieco zostalo visiet,
nejaky prikaz oznaceny hnedou farbou, chcel som to zavriet, ale close nereagovalo,
tak som rychlo pisal brokerovi /mirus/, aby zavrel vsetky pozicie
medzitym som NT zavrel a znovu otvoril, uz tam ten prikaz nevisel, vyzeralo to, ze v trhu nic nie je..
aj od brokera mi prisiel mail, ze nevidi ziadne otvorene a cakajuce objednavky na mojom ucte...
no kludny som uz nebol...tak dufam, ze ked mi broker mailom potvrdi, ze tam nic nie je, tak to tak aj je...
a na druhej strane, ked spojenie nabehne, tak keby tam nieco bolo, tak by som to mal vidiet v platforme....
tie vypadky registrujem od chvile, co som si nahodil NT7, pri 6,5 som si nic podobne vevsimol...


Odesláno

Včera byl výpadek i na mé straně, mám na mysli výpadek konektivity, asi na 5-10 sekund. Po znovu připojení se vše obnovilo. Byl jsem v pozici na FESX a nic zásadního se nestalo. Mohlo ty být způsobený jak lokálně internetem, tak jejich serverem.


×
×
  • Vytvořit...