Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Doporučené příspěvky

Odesláno

Souhlasím s Pachem. Pokud by byl někdo ochoten napsat krátký dopis ve slušné angličtině, myslím, že bychom ho mohli poslat každý za sebe na dealing desk.
Před chvilkou mi na demu zmizela část grafu - asi vyrazila na pivo :). Po 50 minutách se mi konečně podařilo otevřít live account - naštěstí jsem neměl ani entry ani otevřenou pozici... ;)
Petr

  • Odpovědí 1,3k
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

Odesláno

Tak část grafu se mi naštěstí neztratila ani na jednom ze dvou monitorů, ale na tom jednom (kupodivu live) jsem ztratil spojení...Hoši si budou muset posílit servery při zprávách...mají tam přetlak. S úmyslu bych je moc nepodezíral, mají kvalitní hedging přes jednu velkou společnost napojenou na JP Morgan Invest a s hedgingem moc neriskují, vlastně vůbec ne...
SID

Odesláno

Hm, rekl bych, ze ted maji v CMS peknej fofr. Evidentne ten problem maji vsichni jejich zakaznici.
Je otazka, cim to je a jak dlouho to muzou davat dohromady. Nevim, jak moc to maji provazany, a jestli tyhle trable maji i lidi, ktery obchodujou prez CMS s jinym softem. Myslim, ze by bylo fajn, kdyby se k tomu vyjadrili, pokud se tu vyskytujou. Dam vzkaz do fora Indikatory a Komentare k menovym parum, at se sem pripadne mrknou a daji vedet.

Odesláno

Hmmm...

Dear Sir

Unfortunately there was an Internet device that prevented data routing to our fully functional systems. Our technicians assisted in the correction of this issue and there may need to be time for the changes to propogate down to you. We are sorry for the inconvenience this may have caused.


Thank you.

Sincerely,
Richard Kichenama
Dealing Support Manager
Capital Market Services, LLC
Empire State Building
350 Fifth Avenue
Suite 6400
New York, NY 10118
dealingsupport@cms-forex.com

Odesláno

Obdržel jsem něco podobného..., peníze o které jsem výpadkem prokazatelně přišel, mi připsali zpět na účet. Odceńuji jejich korektnost, halt stane se...vot těchnika..Za čtyři roky to byl asi třetí případ tak dlouhého výpadku live serveru.. Život jde dál a je tady alespoň další motivace, jak je o něco připravit kvalitním obchodem..:-)
SID


Dear Sir

Unfortunately there was an Internet device that prevented data routing to our fully functional systems. Our technicians assisted in the correction of this issue and there may need to be time for the changes to propogate down to you. We are sorry for the inconvenience this may have caused.


Thank you.

Sincerely,
Richard Kichenama
Technical Support Manager
Visual Trading Systems, LLC
Empire State Building
350 Fifth Avenue
Suite 6420
New York, NY 10118
techsupport@vtsystems.com


Odesláno

hehe, me to dneska 2x spadlo, a to na ostrym uctu. Ted zrovna mam charting server unavailable. Takze - nevim, jestli tam mam zrovna tuhle chybu, protoze nemam zadny grafy :P
Zacinam vazne uvazovat o zmene brokera.

Odesláno

pacho Napsal:
-------------------------------------------------------
> Mam jednu otazku. Aj vy mate na pare usd/jpy tu
> chybu ? V piatok mi vykresluje HIGH az 135,20 .


Taky ji tam mam, cim to muze byt? Je to vubec chyba :S

Odesláno

Chybu na japoncovi mám na demu, na live ne. Ale live účet mi padá dneska co 5 minut, pak zas nejde 10 minut zalogovat :(. Asi před půl hodinou se mi to seklo úplně a musel jsem restartovat počítač. Vzhledem k tomu, že tam mám tři otevřené pozice, je to na zabití :( Naštěstí jsem stihl zadat stopky a limity, a situaci sleduji na Met Traderovi, kterej šlape jako hodinky - ale mít letadlo, tak do něj sedám a jedu do New Yorku někomu nakopat pozadí... :)

Kurňa, teď by mi to mělo vzít první limit, tak to jdu zkusit znova spustit...

Odesláno

Namodro:
Naprosto to samé. Mám dost silný pocit, že v tý Americe jsou pěkný diletanti a páteční problémy pro ně nebyly vůbec žádné poučení. Mimochodem, na mou žádost o navrácení 560$ o které jsem přišel při pátečním výpadku mi napsali dopis, ať jim pošlu výpis z activity logu, že se na to podívají, ovšem zkouším to 5-10 x denně, ale pořád mi to hlásí upload error.
Taky sleduju MT. A začínám sledovat i nabídky ostatních brokerů.
Milan

Odesláno

namodro Napsal:
-------------------------------------------------------
> Chybu na japoncovi mám na demu, na live ne. Ale
> live účet mi padá dneska co 5 minut, pak zas nejde
> 10 minut zalogovat .


Na demu mi to dneska spadlo jen 2x, hned se slo znovu zalogoval
:) Neni to treba necim jinym :S

Odesláno

Takže se mi asi napopáté podařilo zalogovat cca na jeden a půl minuty - jen abych zjistil, že mi to nevzalo nastavený entry limit a už je to zase pěkně v mínusu. Mezitím to opět totálně kouslo počítač, takže znova jsem to musel restartovat. Ovšem demo na druhém počítači celou tu dobu vesele běží dál, jako by se nic nedělo...
Bohužel nenacházím žádný slušný a veřejně publikovatelný výraz k okomentování této situace...
V pátek jsem jim psal taky svou zoufalou angličtinou - přišla mi odpověď, které jako počítačový téměřanalfabet naprosto nerozumím - chtějí nějaký výpis z DOSu :S

Odesláno

Dzink,
byl jsem schopný podle toho návodu napsat do kolonky "spustit" to požadované command.com a tím jsem skončil.
Tady to máš:

Please indicate what are you entering for the login window, please note that your login informations are case sensitive and should be enter exactly as you have it.?? If you are still unable to login, please indicate the error message that you are receiving.? During which steps did you get the error message after pressing OK, "checking client version, version check ok, login , login ok, loading"??

Please perform the following tests:
?
a)? Please select Start->Run and type in command.com
This will take you to the DOS prompt where we can now enter the needed commands
?
b)??? Let?s first try to see if you can reach our systems. Please type
????????? ping vtlive.fxserver.com >> c:\cmsdebug.txt
?
c)???? Now, lets see how our systems are reached from your computer. Please type
tracert vtlive.fxserver.com >> c:\cmsdebug.txt
?
?
Please?attached to?an email with the cmsdebug.txt file from My Computer?Local Disk C:?cmsdebug.txt file as an attachment and send it to techsupport@vtsystems.com?

Once we have the above information we will be able to further assist you.
--------------------------------------------------------------------------------
Best regards,
CMS HelpDesk


×
×
  • Vytvořit...