Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Doporučené příspěvky

Odesláno

Chci se zeptat, jaké máte zkušenosti s podporou od Genesis a jestli nevíte, jak je přimět ke spolupráci. Mám platinum verzi se kterou aktivně obchoduji a už týden se nemohu připojit na jejich server pro data update, takže nemám ani živá ani EOD data. Po tom, co jsem program přeinstaloval už mi nefunguje vůbec, protože se nemohu připojit pro aktivaci. Za týden, kdy jsem jim psal denně emaily a žádal nějaké řešení mi odepsali celkem dvakrát. Poprvé mi poradili stáhnout upgrade, což nejde, když se nemůžete připojit. Podruhé se mi ozvali až dnes, jestli prý to nedělá můj firewal. Tyhle triviální možnosti jsem samozřejmě vyzkoušel ještě před tím, než jsem jim napsal poprvé. Přijde mi to jako komunikace s partou nějakých brigádníků...
Víte někdo jak na ně? Já bohužel komunikuju anglicky jen písemně a teď už si připadám jako rukojmí, který bude zase tři dny mailovat a čekat, až mu přijde rada typu "Zkuste restartovat počítač." Jestli někdo víte, komu tam poslat bonboniéru, tak prosím poraďte.

Honza

Odesláno

jouan
Moje skúsennosti sú s podporou Genesis len dobré. Vždy veľmi promtne a ochotne sa mi snažili pomôcť.
Kedže sa nemôžeš pripojiť priamo na podporu cez program najefektívnejšie bude, keď si cez skype vyhladáš užívateľa tradenavigator2. To je Kevin s technickej podpory. Budeš s ním komunikovať písomne a on Ťa už bude navigovať čo máš robiť, alebo sa Ti naloguje do Tvojho počítača a zistí v čom je problém. Som si istý, že Ti pomože.
Všetko dobré.
B.

Odesláno

braser
Moc dík, Kevina jsem na Skype chytnul, tak snad to nějak vyřešíme. I když mne trochu překvapilo, když jeho první reakce po tom, co jsem mu vylíčil problém, byla otázka, jak mi může pomoct. Ale komunikuje a to je základ! Ještě jednou dík.

Odesláno

Mám Eset Smart Security. Nakonec to Kevin včera vyřešil opravdu během čtvrt hodinky přes remote assistance. Opravdu to bylo v tom firewalu, ale nestačilo ho prostě jen vypnout. Přijde mi to divný, ale je to tak. Kevin v nastavení ještě vypnul všechno filtrování a pak se to rozběhlo. Myslel jsem, že filtrování se vypne tím, že se vypne firewal, ale asi jsem uvažoval moc jednoduše..? Je zajímavý, že ten firewal jsem používal asi měsíc a všechno fungovalo. Hlavně jsem rád, že už vím, jak se tam někoho dovolat...

  • 1 year later...
Odesláno

ME zkusenosti s nimi jsou vcelku dobre, i kdyz se obcas stava, ze mi system zamrza. To vsak muze byt zpusobeno z me strany. Jinak velice pozitivne hodnotim jejich support, pri jakemkoliv problemu jsou schopni rychle, efektivne poradit.

×
×
  • Vytvořit...