Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Doporučené příspěvky

Odesláno

Mirek F. a ostatní:
měla jsem podobný problém před několika týdny, poradili mi na podpoře přeinstalovat nejnovější verzi - ale pořád byly nějaké chyby. Nakonec pomohlo odinstalování a nainstalování nové verze. Od té doby úplně bez problémů.

Odesláno

Jeste pridavam zajimavost:
Minule, kdyz se mi to stalo (kdy ninja blaznil), napsal jsem na online support a tam mi bez problemu potvrdili, ze jsem flat.
Dnes jsem ale chytl jineho cloveka, a ten se me ptal, proc jsem nezavolal na emergency desk. Tak jsem mu rekl, ze posledne jsem cekal pet minut a nikdo to nevzal. Taky jsem se zeptal, co je za problem resit toto pres online support.

Odepsal toto:
This can be against you. This is not the orderdesk. This tool is to assist clients with technical support. In cases like yours, it takes a bit of time to get to orderdesk.

Tak jsem se zeptal, zda bych nemohl aspon skypovat brokerovi, pry na tyto pripady je orderdesk.

Skypovali jste uz nekdy svemu brokerovi v podobne situaci?

Odesláno

Mirek F:

mozna jsem to uz nekde psal, ale ja pokud zakladam ucet u brokera tak jedna z prvnich podminek je okamzite spojeni pres Skype a vyzadani si adresy konkretni osoby. Funguje to velmi dobre a pokud mam nejaky problem tak jej resim okamzite a na nic necekam. Dnes si nedokazu predstavit ze bych nekam telefonoval. Navic skype ma tu vyhodu ze mas vse zaevidovane v pisemne podobe a muzes to uplatnit pri pripadne reklamaci. Broker je tady pro tebe a v dnesni dobe jsou radi za kazdeho klienta, tak si klidne vymyslej mirny nadstandard a pokud by nechtel tak pohroz odchodem ke konkurenci - uvidis tu zmenu.

mej se focus :)

Odesláno

Dobrý večer všetkým
Mal som podobný problém ako píše Simona a pritom mám nainštalovanú poslednú verziu Ninju. ( pokiaľ viem 7-vá rada ešte nie je na svete) Kde bol problém som nezistil a posledné 2 mesiace chodí Ninja ako hodinky. (klop-klop)
Na deň vďakyvzdania som zostal trčať v obchode a nepomohol mi ani mail, ani telefón na emergency desk a nedovolal som sa ani na telefónne číslo brookera. Skype by možno bolo riešením ale skúsenosť zatiaľ nemám.
Dnes TF vstup long 634.6, výstup o 16.00 635.2. Dôvod - Avatar - kino s deťmi :(

Všetko dobré v novom roku !

Odesláno

Focus: Zkusim ten skype, vim, ze jsi to tu uz kdysi psal.
Pavel K: Psal jsem na live support, je to takovy chat. Ty templates kopirujes jak? Ja je pri reinstalaci proste fyzicky zkopiroval do slozky...

Odesláno

To Pavel K:
to me take, ale kdyz jsem mel problem s ninjou, odinstaloval jsem ji a vse z PC smazal (na radu NTsupportu). templates jsem nahral do jine slozky a pak je do reinstal.ninjy jen zkopiroval.
Snad to bude fungovat i s novym ninjou.

Odesláno

Abrams:

na druhou stranu me se Avatar docela libil. Nevidel jsem ho sice v 3D jako muj syn, ale i na male LCD to bylo docela OK

To all:

S tim Skype bych docela tlacil na brokera protoze je to opravdu nejrychlejsi moznost jak neco vyresit a navic broker vetsinou v prubehu seance je online

focus

Odesláno

Pavel K

omlouvám se za OT...rád bych se tě zeptal na MP indikátor co jsi loni v dubnu postnul do market profile vlákna...zkusil jsem ho nahodit,ale zobrazuje mi asi špatně...mohl bych tě poprosit,abys mrknul do MP vlákna,kde je můj screen a zkusil mi poradit ,kde je chyba?

Děkuji
Tomas

Odesláno

Mirek F.:
mám verzi 6.5.1000.14 - ale nedalo se to jen stáhnout a přeinstalovat,pořád byly nějaké chyby a ještě jednou se situace opakovala, ale to už jsem měla brokera na telefonu hned a šlo to bez problémů - skutečně jsem musela vše odstranit a nainstalovat znovu (na doporučení i známého ajťáka). Templates zůstaly, i když jsem počítala s tím, že je ztratím...od té doby nemám žádný problém...ale je pravda, že mě na podpoře NT měli asi plné zuby :) a otravovala jsem tak dlouho, dokud mi 3 lidé od nich nepotvrdili, že je vše ok :)

Návštěvník
Téma je uzavřené.
×
×
  • Vytvořit...