Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Doporučené příspěvky

Odesláno

Zdravím všechny tradery,

dnes jsem spustil mou Ninju s daty od Zen-Firu (skrz Mirus) - training account, data mi běží, ale najednou nelze obchodovat (papertradovat) z grafu. Nevíte čím to může být?

Díky všem za případnou odpověď.

Jirka

  • Odpovědí 1,6k
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

Odesláno

Jen pro doplnění - píše to: Order has exceeded available account equity....vypadá to viz obrázek. Nevim, proč to najdnou píše, vždy bylo na sim account možnou koupit (prodat) třeba 50 kontraktů.

10682

Odesláno

Tak přátelé a problém vyřešen, ze supportu mi napsali:

Resetting a simulation account will clear all historical trade data from this account. Please follow the instructions below to reset a simulation account.

* From the NinjaTrader Control Center window select the menu Tools > Options
* Select the "Simulator" tab
* Press the "Reset" button

Díky za spolupráci chlapci :))

Odesláno

Zdravím, mám problém s načítaním dát cez Zen-Fire. Pri alternatívnom grafe ako napr. volume 3000 je všetko v poriadku, ale akonáhle si chcem nechať zobraziť časový graf (napr. 5 min), nenačíta sa v poriadku (úplne chýbajú niektoré dni alebo hodiny). Skúšal som program preinštalovať a aj si vytvoriť nové konto na Zen-Fire, ale nepomohlo. Neviete niekto, v čom by mohol byť problém ? Potreboval by som sa k týmto časovým grafom dostať čím skôr a som bezradný. Pripajám aj obrázok s problémom:

10740

Odesláno

dobrý večer, moc prosím o radu. Dělám backtest trhu ES, doteď jsem vše bez problémů otevřela, až na ES 06/09 - tam se mi objeví data tak za 6 dnů...úplně v pořádku se otvírá 03/09, 09/09, 12/09....nevíte, čím to může být? Zkoušela jsem reload historical data, ale vůbec to není aktivní (stejně jako další tři funkce-zoom out,copy,paste). Jsem připojená k Zenfire, opravdu jinak vše bez problémů... :S děkuji....

Odesláno

sd77,
jo pardon, teď jsem si to teprve pořádně přečetl, že nemáš aktivní volbu "reload historical data"... tak k tomu ti to co jsem popsal výše nepomůže.
Chyba spíše bude v tom, že nejsi připojena k serveru s historickými daty...

Odesláno

sd77
Teď jsem si zkusil načíst data ES 06-09, Last date 14.6.2009 Days back 61, 60 min graf. Načetl se v pohodě. Ninja + Mirus sim. Volby Zoom, Copy, Past přístupný nemám, Reload hist. dat přístupný mám. Občas se mi stávalo(už dlouho ne), že se nenačetly data pořádně. Potom mi nešel reload a ani přepnout data series. Zkus zredukovat počet otevřených grafů a vypnout a znovu zapnout Ninju. To mi většinou pomohlo.

Odesláno

LA+,
moc díky za snahu, jdu pátrat.....asi mi zase chytil virus či co ;) no, pokud to nevyřeším, zkusím NT nainstalovat na druhé PC a uvidíme....ještě jednou díky...

Odesláno

sd77,
těžko ti můžu radit, mám jiného brokera a toto se mi nestává.
Kažodpádně se ti volba "reload historical data" neobnoví jen tak. Přepodkládám, že ti to dříve fungovalo a že jsi nezasahovala do nastavení historical data serverů. Je třeba se tedy odpojit (disconnent) a zkus se připojit znovu, případně před tím ještě restartuj PC. Pokud se ti to volba stále nezpřístupní, tak pokud se ti to děje na SIM účtu, zkus počkat hodinu nebo do dalšího dne. POkud se ti to děje na LIVE účtu, určitě to napiš svému brokerovi.

Volby copy, paste jsou přístupné jen když máš vybraný nějaký objakt v grafu (např. trend linku, obdélník apod...)

Návštěvník
Téma je uzavřené.

×
×
  • Vytvořit...