Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Doporučené příspěvky

  • Odpovědí 1,6k
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

Odesláno

Connected Zen-Fire svítí zeleně jak má. Trh TF 09-09, interval settings 3 min., last day 24.9.09. A zobrazuje se mi jen prázná stránka a to nejen v tomto případě, ale i ve všech dalších. Ještě jsem uvažoval, zda to nemůže mít něco společného s jinou burzou, jak bylo řečeno, že některé trhy byly převedeny na jiné burzy, v předvolbách je Globex, ale nemělo by tam být Nybot?

Odesláno

to Jonny-Em

1. mozno staci v Account Performance nastavit rozsah obdobia, z ktoreho chces obchody zobrazit, NT sa pri spusteni automaticky nastavi len na aktualny den
2. po nastaveni prostredia otvor v zalozke "File" zalozku "Workspace" a zvol "Save Workspace as", ak budes chciet svoj workspace znovu otvorit tak na tom istom mieste mas aj "Open Workspace". Zmeny v prostredi ulozis File

Odesláno

dobry den .
chcem sa spytat na pripojenie k ninjatraderovi pred caosm som bol pripojeny na zenfire ktore mi terz nefunguje -neviem preco.ma niekto rovnaky problem?
alebo ako sa mozem pripojit na yahoo ?
za kazdu informaciu o napojeni na free data dakujem :)

Odesláno

lumik:

kontraktní měsíc máte nastavený špatně..aktuálně se obchoduje Dec 09 (12/09)..
jinak TF by měl být na Nybotu už v defaultu ninja tradera..

robiee:

zen-fire má nově demo limitované časem na cca 30 dní užívání..tj. po vypršení se musíte zaregistrovat znova na jiný email..na stejný email můžete tuším po 3 měsících znova..

michal

Odesláno

Michal:
Tak teď mi to zase hází hlášku: Error on loading chart data for TF 12-09 Globex: NT data server does not support this instrument, no data available. Začínám z toho být zoufalý, ale nemám v úmyslu to vzdát kvůli takovým technickým záležitostem. Pokud byste měl nějakou radu, budu za ni velmi rád. Moc děkuji.

Odesláno

lumik: jediné co mě napadá, že máte něco s defaultní databází instrumentů..tj..dle přiložených obrázků si zkontrolujte vlastní instrument v NT a pokud to nesedí, přepište ručně, nebo opravte či resetujte databázi instrumentů (v tools-options-misc)..to by mělo pomoct.. PS. cesty v programu k jednotlivým obrázkům tvoří název jednotlivých obrázků..výchozí bod pro všechny je Control Center v NT.. michal

10439

10440

Odesláno

Michal:
Děkuji za cennou radu, měl jsem nějaké nesrovnalosti v Instrumentu...opravil jsem to dle Vašeho návodu a teď se zdá, že vše běží jak má. Ještě jednou moc díky.

Odesláno

Zdravím, potřeboval bych poradit s řešením jednoho problému s Market Replay. Stáhl jsem si z Ninja podpory nějaká data ve formátu NTM, ale nedaří se mi je otevřít přez Market Replay. Vždy když kliknu na file - Connect - Market Replay Connection, tak se nic neděje. V políčku Market Replay connection není žádná další šipka do prava, která by mne odkázala na výběr z jendotlivých grafů k přehrání. Zřejmě jsou ta data bud špatně uložená, a nebo jsou špatná uplně. Přikládám ScreenShot z TotalCommanderu.

10569

Odesláno

... omlouvám se, ale netušil jsem, že se ihned po přiložení obrázku příspěvek zvěřejní. Tak tedy ještě doplním, že ta data jsou od ZenFire.

Přeji hezký víkend a předem děkuji za rady a tipy.

Jonas Mucha
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Ani ten nejlepší trader nedokáže s přesností předpovídat vývoj trhu. Ale dokáže, se nenechat tímto trhem překvapit".

Odesláno

Dobrý den,

poradí mi někdo jakým způsobem rozběhnout NT s daty od Patsystems ? Mám zakoupenou licenci NT a účet u Global Futures, jenomže se nám nedaří nějak načíst data. Připojení přes Patsystems se už konečně zdařilo ( nebo alespoň svítí zeleně ), ale nestáhnou se žádná data. ( Ž ádné grafy, ceny prostě nic ). Ví někdo prosím co s tím ?

moc děkuji
Andtrea

Odesláno

Dobrý den,

děkuji za rychlou odpověď. O historických datech vím a vyřešila jsem je přes Zen-fire.
Problém byl v instrumentech. Kdyby jste někdo měl v budoucnu stejný problém tak se koukněte v Instrument manager - okénko - Pats a tam jsou vypsané všechny moméntálně dostupné trhy, které si můžete otevřít, pokud chcete obchodovat jiný trh, stačí se domluvit s brokerem a on je doplní.

Přeji krásný den

Andrea

Návštěvník
Téma je uzavřené.

×
×
  • Vytvořit...