Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Doporučené příspěvky

Odesláno

Přeinstaloval jsem NinjaTrader z 6.5 na 7. Vše vypadá dobře, akle zarazila mě jedna věc. Graf už není jako celý den ,ale ukazuje se od 15.30 do cca 22.15..obchodní seance. Mám zde ale problém s tím jak ukazují indikátory. Zejména EMAs...Když porovnám screen co jsem pořídil před pár dny a kouknu na NT 7 tak to prostě nesedí...a ted babo rad???

  • Odpovědí 1,6k
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

Odesláno

Dobrý den, Prosím o radu: Obchoduji zatím na paper E-mini S&P 500 přes Ninja trader, na kterém mám otevřený zatím pouze SIM101 účet. (bezplatná verze). Dne 1.12. jsem vstoupil pozice na LONG (1 kontrakt) na ceně 1205,75. Cena rostla , posouval jsem postupně Stop-loss až na 1215, kde jsem ho nechal od 2.12. - 19:00 našeho času (viz obrázky). Když sem pak 4. prosince zapnul počítač a Ninju, zjistil jsem , že 3. prosince kolem 13:00 došlo k propadu ceny, který protnul můj SL, avšak z nějakého důvodu se příkaz nevyplnil a jí zůstal stále v pozici , kde jsem doteď (viz obrázky). Docela mě to vyděsilo. Nevíte čím by to mohlo být způsobeno ? Díky Brumla

14729

14730

Odesláno

Zdravím,
poslední dva dny se nemůžu připojit na Ninja trader + AMP. Píše mi to Login failed. Nic se nezměnilo, připojení k PC je stejné, pro jistotu jsem si nechala zaslat nové heslo, ale ani to nepomohlo.
Zajímá mě, jestli u vás je vše v pořádku. Ať vím, jestli je chyba v mém počítači nebo mají nějaký problém.
Děkuji.

Odesláno

Dobrý den. Přehrávání dat v Ninja trader je skvělá věc. Jen mi to fungovalo do včerejška. Dnes po spojení Market replay connection se mi nezobrazí panel umožňující přehrávání. Přitom spojení v levém dolním rohu svítí zeleně. Bez toho panelu "přehrávače" nelze přehrávat. Provedl jsem i přeinstalaci a nic. Víte o tom někdo něco? Nezrušili to u Ninja traderu?Dík za odpověď.

Odesláno

Mám problém s chybějícími daty v NT. Na minutových grafech FESX 12-10 mi chybí data za celý pátek 10. 12., přitom na denním grafu tyto data jsou. Zkusil jsem kliknout na "reload all historical data", odpojit se a zase připojit a nic. Nevíte někdo, v čem by mohl být problém? Rollover je, tuším, až příští pátek...

Odesláno

te_o

To je problém NT7,který zatím nevyřešili. U mě se to děje každé pondělí od rána.Vždycky mezi 11-12.00 se ty data po reloadu najednou objeví.
Tady je mail co mi poslali ze supportu.

Tomas

Hello Tomas,
Unfortunately this is a known issue with the NinjaTrader 7 data servers. Please see the forum thread at the link below at post #11. www.ninjatrader.com/support/forum/showthread.php?t=31793&highlight=Eurex+missing

You should be able to load Friday's data again around this time. Please right click in the chart and select 'Reload All Historical Data'.
If it does not work, please try a restart of NinjaTrader and relaod the histroical data once more.

Návštěvník
Téma je uzavřené.

×
×
  • Vytvořit...