Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Doporučené příspěvky

Odesláno

george147: určitě to jde! Otevřeš si oken kolik potřebuješ, rozmístíš si je po ploše, nastavíš si vše jak potřebuješ a potom dáš File/Worspaces/Save Workspace as... a zadáš název. Pozor při zavírání Ninji, nesmíš pozavírat okna křížkem a pak si při ukončení Ninji uložit workspace, tím si uložíš workspace prázdnej bez oken!

Ať se daří
Tomáš

  • Odpovědí 1,6k
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

Odesláno

Zdravím,

Mám takový problém s programem NinjaTrader. Načetl jsem si normálně graf, např. kukuřice a cena je stále na stejná a nemění se. Už jsem zkoušel všechno možné a nevím co s tím. Měl někdo podobný problém?

díky předem za radu

Michal

Odesláno

Dobrý den,

stáhla jsem si NT a zažádala jsem si o demo verzi na Zen-fire, žádny email s demo jsem zatím neobdržela. Je to už druhý den, dneska jsem si o to zažádala opět. Zatím nic. Může mi někdo prosím poradit?

Odesláno

Ano, přihlašovací údaje by vám měli přijít na email obratem. Jinak nevím co vám vypsala stránka ZenFire, když jste žádala opět o demo. Můžete zažádat totiž jen jednou do půl roku, jinak vám žádné údaje pro demo nepřijdou. Kdyžtak můžete zkusit demo od brokera AMP. Má ty samá data (ZenFire) a demo není problém po jeho uplynutí případně obnovit.

Odesláno

to duciuc, orfik:
Vyřešili jste nějak ten probém se zobrazováním range bars v NT 6.5? (kromě přechodu na NT 7?). Se zobrazení RB na TF-ku i na FGBL mám ten samý problém, ale třeba YM mi jede v pohodě.
Podařilo se to někomu rozchodit?
díky Mike

Odesláno

Zdravím orfíka,

tak jsem právě obdržela demo Zen-Fire. Musela jsem si zalozit email na hotmailu. Nepodporovali email na seznamu. Jsem připojena a jdu se v tom prodírat:-)
Díky za komunikaci,moc se toho važím. A pravděpodobně o mě ještě uslyšite:-))

Odesláno

mike900, stejný problém vyřešil zde: www.financnik.cz/forum/read.php?14,33041,page=14 trader kamat23 přeinstalováním NT a novým demo účtem. Mě se ovšem po několikanásobné reinstalaci problém vyřešit nepovedlo - bohužel...
Z trhů mi nenaběhne ani YM. Zkusím napsat na NT support, ale pochybuji, že se to vyřeší. Dám vědět.

lena007, s emailem na seznamu jsem neměl problém... Hlavně že se podařilo. ;)

Odesláno

orfik
nový účet jsem založil v pondělí a pořád to ukazuje ty RB špatně, je fakt že NT jsem nepřeistaloval, ale už to nechám tak, prosincový kontrakt jede bez problému, takže to nechám být, doufám že to nezačne zase blbnout ;)

Odesláno

To Charlly:
omlouvám se za zpoždění. Mezi tím na stejnou otázku odpověděl Michal-administrátor na str. 47: "indikátor BarTimer, TickCounter, VolumeCounter podle zvoleného typu timeframe.."

Všechny výše zmiňované jsou součástí "balíčku indikátorů" přímo od Ninja. Ten co jsem ti popsala minule si tam musíš dohrát. Zato je pro mně naprosto neocenitelný.

Dege

Návštěvník
Téma je uzavřené.

×
×
  • Vytvořit...