Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Doporučené příspěvky

Odesláno

Zdravim vsechny tradery,
vsimnul jsem si zajimave veci pri zivem obchodovani s Ninja traderem pripojenym k Zen-Fire. Protoze obchodujeme spolecne s kamaradem, nase seance probihaji jednou u mně a jindy zase na jeho pocitaci. Pokud obchodujeme u nej, vzdycky si po seanci stahnu na flashku graf i zaznam tabulky nasich obchodu. Pri porovnavani grafu z jeho pocitace s grafem na mem pocitaci jsem si vsimnul, ze obcas svicky vykreslene na obou grafech nedosahuji stejnych hodnot. Treba svicka na mem grafu ma rozdilnou oteviraci a zaviraci hodnotu nebo se lisi max. a min. dosazenych hodnot ve stejne minute na stejnem grafu, oba pouzivame 1min. grafy. Setkal se nekdo z vas s necim podobnym?

Diky za odpoved.

Petr

  • Odpovědí 1,6k
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

Odesláno

Canman:

Je dobré synchronizovat systémový čas častěji než jednou za týden, ideálně každý den před začátkem obchodování, pokud máte XP, tak to jde nastavit v registrech. Pak by již měly být grafy stejné na obou PC.

Odesláno

Diky za odpoved, jestli to dobre chapu, tak pokud mam cas na mem pocitaci opozdeny proti kamaradove pocitaci a trend je zrovna stoupajici, bude svicka v urcite minute delsi nez na jeho pocitaci, protoze na jeho grafu se uz zacala vykreslovat svicka dalsi? Cas si samozrejme sesynchronizujeme.
Diky za odpoved.

Petr

Odesláno

Ano, z vlastní zkušenosti to mohu potvrdit, synchronizace mi pomohla od nepatrně lišicích se grafů od kamaráda, a to na demu, na live to bohužel ověřeno nemám, tak pak můžete napsat zda to pomohlo či nikoli.

Win XP automaticky synchronizuje čas jednou za týden. Pokud chcete synchronizovat častěji nebo naopak méně často, stačí provést malou úpravu v systémovém registru Windows. Klikněte na Start -> Spustit a zadejte příkaz regedit. V otevřeném okně vyhledejte klíč
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\W32Time\TimeProviders\NtpClient.
Na pravé straně naleznete položku SpecialPollInterval. Poklikejte na ni, změňte číselnou soustavu na desítkovou a hodnotu vlevo změňte podle potřeb. Aktualizace každou hodinu zastupuje hodnota 3600, aktualizace denně pak 86400 apod...

Odesláno

To:chapel
Diky za presny navod na synchronizaci casu, hned jsem to provedl. Kamarad ma sice Visty, ale urcite se to tam da podobnym zpusobem take zmenit. Jeste jednou diky za vysvetleni problemu.
Preji vsem jen dobre obchody.

Petr

Odesláno

Drajmi:

Tak jsem to zkoušel několikrát a vždy mi napíše, že email je již použitý. Ikdyž použiji mailinator.com a zkusil jsem i použít místo Firefoxu IE a nic. Zkusím to ještě v obchodních hodinách a jinak naně kašlu.

Odesláno

To patas:

Nejsi sám komu to háže tuhle chybu. Kolega to dnes zkoušel taky, a i po zadání zbrusu nového mailu a všech kontaktních údajů mu to psalo DUPLICATE.

Že by se Ninja začal orintovat podle IP ? :) ...jde to někomu prodloužit bez problémů?

Odesláno

To patas: Zdravím, o tom omezení na IP jsem nevěděl. Je to stejně tak jako mail na tři měsíce ? Ještě když už píšu do tohoto vlákna bych chtěl požádat kohokoliv o radu ohledně dvou věcí... ta první je funkce Market Replay a druhá jsou reporty. U Market Replay nemám vůbec problém s přehráváním vlastně nahraných dat. Problém mám jenom když si stáhnu data od jiných uživatelů. Asi mi uniká nějaká hloupost. Když si například otevřu graf trhu TF z 5.ledna tohoto roku, tak se mi zobrazí jen prázdný graf. Myslím, že chyba bude ve zvolení kontraktního měsíce. Pokud chci přehrát tento den, pak musím při otevírání grafu zvolit příslušný kontrakní měsíc, nebo by se mi mněl graf otevřít automaticky? (přikládám screen) Další stejně stupidní dotaz mám ohledně reportu. Pokud v při přehrávání v Replayi zadávám obchodní příkazy, tak by se mi automaticky mněli reportovat v Account perforamance. Nicméně po tom co doobchoduji, zavřu grafy a odpojím se od daného dne, tak se mi po vygenerování uplně celý account performance vynuluje. Nenapadá někoho čím by to mohlo být? Dopředu děkuji a přeju hezký zbytek večera. Jonas M.

11484

Odesláno

Zdravím,

data do NT získávám od Zen-Fire (demo), ale nedaří se mi načíst celou historii trhu, at už jde od TF nebo třeba ES. I když zadám v Range settings například půl roku zpět, objeví se jen poslední cca 3 měsíce trhu.. Setkal se s tím někdo? Můžete mi prosím Vás poradit? S podporou od NT jsem zkontroloval nastavení, které je v pořádku, ale problém stále trvá.

Děkuji moc

Odesláno

Jiry:

nactou se ti jenom posledni 3 mesice protoze trh mas rozdeleny do jednotlivych kontraktnich mesicu... kazdy ma zhruba ty 3 mesice dat

jestli chces mit treba cely rok v jednom grafu musis si pomoci "Merge" spojit s aktualnim kontraktnim mesicem i ty starsi

Odesláno

Dobrý večer, prosím, co dělat, když si v NT nastavím DOM a v ten moment mi na simulovaném účtu zcela zamrzne cenový graf. Stalo se mi to dnes třikrát za sebou, dříve jsem na demoúčtu obchodoval bez problému. Za případnou radu děkuji.

Odesláno

Ahoj jsem zde nový rád bych Vás požádal o radu.
NT mám nainstalovaný na dvou PC, ale jen na jednom z nich má k dispozici nastavení ATM strategií.
Přesněji řečeno [bold]Tools>New NinjaScript [/bold]a nebo [bold]Tools>Edit NinjaScript[/bold]. Tyto dvě záložky NinjaCsript v jedné instalaci prostě nevidím.
Máte prosím někdo zkušenost s tím, kde mám xo špatně nastavené? Už jsem zkusil i NT přeinstalovat, ale to mi nepomohlo.
Předem dík Honza

Návštěvník
Téma je uzavřené.

×
×
  • Vytvořit...