Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Doporučené příspěvky

Odesláno

pagun - close all v 22:14 :

Pokud moje strategie vyžaduje uzavžení pozice na konci dne, řeším to přidáním příkazu MOC, který dám jako třetí do mého obvyklého OCA (One Cancel All). Tam potom mám SL=STP, PT=LMT a MOC, první z nich, který se vyplní zruší ty ostatní. Není to sice uzavření přesně v daném čase ale vzhledem k tomu, že navrhuješ čas 22:14, tak by Ti to snad mohlo vyhovovat.

  • Odpovědí 1,6k
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

Odesláno

U některých brokerů se ale mění intradenní margin třeba o 5 minut dříve před koncem, takže by možná mohl vyskakovat margincall s čertovským poplatkem za něj. Zkušenost s tím však nemám.

Hugos:
Jak se dá v Ninjovi dát MOC?
Já jsem si té možnosti nikde nevšiml i když vím že takový typ příkazu existuje. Tedy na futrech na indexy.

Odesláno

[bold]To Jiří S & Hugos[/bold]

Netušíte prosím odpověď na mojí otázku:
Proč mi v AOS v Ninjovi nefunguje % (procentuální nastavení stoplossu) při backtestu? Když testuju třeba rok zpětně ve "Strategy analyzeru" procentuální stoploss mi bez problémů funguje, ale jakmile chci testovat na "market replay conectios", nebo s LIVE daty, procentuální stoploss se mi neotevře...
nevim jestli je chyba v zápisu ale mám to takto:

SetTrailStop("", CalculationMode.Percent, 3, false);

fakt nevím v čem je chyba... zkoušel jsem googlit, ale kromě stížnosti pár uživatelů, že jim to taky nejde, jsem vysvětlení nenašel...
díky Pavel

Odesláno

Zdarvím ludia, mám problém s programom Ninja Trader. Ide o to že mám dáta od Zen-Fire a nenačítavajú sa mi v reálnom čase (live). Akonáhle si dám graf aktualizovať, sviečky sa mi dokreslia ale nevidím "tikanie" cien. Nikde v diskusii na túto tému som podobný problém nenašiel a chcel by som sa opýtať či by ste mi nevedeli poradiť.

Za každú odpoveď Dakujem.

S pozdravom Ivan

Odesláno

postenyi:

já bych se asi v tomhle případě obrátil na technickou podporu NinjaTraderu. Měli by vám poradit. Hlavní je popsta problém co nejpodrobněji - od koho máte připojení, jestli je to demo nebo real. jak otvíráte graf atd.

Osobně netuším v čem může být problém z vašeho popisu. Jestli třeba v rychlosti internetu nebo něčem podobném.

michal

Odesláno

Ahoj,
mám problém s NT 7. Dříve jsem se normálně připojil k TWS a vše fungovalo, ale najednou se mi propojení nedaří V levém spodním rohu se mi objeví cennecting, znovu mi vyskočí přihlašovací okno TWS (přestože je již spuštěná a přihlášená). V případě že TWS znovu přihlásím "vyhodí" mi to první spuštění TWS do offline, nicméně k propojení s nově přihlášeným spuštěním TWS stejně nedojde.

Neřešil někdo podobný problém?

Díky moc

Odesláno

Zdravim,

mam uplne ten samy problem jako vitek007, jelikoz jsem se tim zabyval uz koncem minuleho roku, vypozoroval jsem, ze tento problem nastal az po nejakem updatu TWS, takze jsem downgradnul z5 na predchozi verzi a pak to zase slapalo jak melo. Nicmene mi NT zacal pred par dny nejako zlobit (grafy se neaktualizovali tak jak meli), takze jsem zkusil update obou programu a vysledek je ten ze mi to dela to same co popisuje uzivatel nademnou. Budu vdecny za jakoukoliv radu.
Diik.

Odesláno

Ahoj, jak píše Fifas, když udělám downgrade TWS, tak se mi ninja připojí, ovšem jen první den. Druhý den se nenaloguji do TWS, TWS se rozběhne jen když stánhu nějakou aktualizaci, která se sama nabízí. Pak ovšem se začne dít to co jsem popisoval včera. A teprve po tom co znovu nainstaluji TWS verzi 917 tak se do ní naloguji a připojí se i Ninja. Tohle ovšem není řešení. Snažím se to vysvětlit i podpoře Interaktive Brokers a podpoře Ninja Traderu, snad mojí angličtině rozumí. Každopádně pokud se dopátrám nějakého řešení tak to zde uveřejním.

Odesláno

Zdravím,

Mám problém vím, že už se tady řešil, ale i přesto, že jsem udělal všechno co se zde radilo tak to nejde. Je to klasický problém s importováním dat do ninja traderu. Mám k dispozici data vyexportovaná přímo z ninji ve formatu txt. Ale když si vytvořím v instrument manageru ten kontrakt (12-11) a pak to zkouším naimportovat píše to: instrument is not supported by repository.

Neví někdo co s tím?

Odesláno

prosím Vás mali ste niekto problém s otváraním range grafov vlastne ostatných od min. Dáko mi to strašne blbne, ukazuje mi iné ceny iné open no proste kalamita. :S

Viete niekto čo môže byť problém?

Odesláno

Ahoj, koukam, ze ma vic lidi problemy s NT. Tak prikladam email ohledne postupu aktualizace, ktery mi z NT zaslali. Mozna, ze nekomu pomuze, aktualizovala jsem pred vanocema, grafy mi uplne blbi, musela jsem jit pres "reset instrument". Kazdopadne dostala jsem hezkou odpoved se supr popisem:

Please upgrade to NinjaTrader 7.0.1000.8 with the steps I have provided below. With this procedure you will not lose any Workspaces, Charts, etc.

* Close all running applications.
* Then from the Start menu select --> Control Panel --> Add and Remove Programs.
* From Add and Remove Programs select NinjaTrader 7 and click Remove.
* Then you will need to clear your internet browser cache and history. You will clear this from within your internet browser (with IE, Tools-->Options, delete cookies and files, clear history).
* Reboot your machine.
* Once these steps are completed, download NT 7.0.1000.8 from the link below:
www.ninjatrader.com/download-registration.php


If the issue persists please reset your instruments with the steps I have provided below:

* Disconnect
* Tools
* Options
* Data tab
* Reset Instruments
* Restart NinjaTrader
* Remove ES 03-12 from your Default instrument list and add it back in
* Reconnect

Návštěvník
Téma je uzavřené.

×
×
  • Vytvořit...