Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Doporučené příspěvky

Odesláno

Zdravim,
jelikoz jsem student, tak si v soucasnosti uzivam prazdnin a tudiz mam spoustu volneho casu... Programovani je vice mene mym konickem a to at uz se jedna o MQL nebo jiny programovaci jazyk. Napadlo me, ze by se mohl najit nekdo, kdo by chtel nejaky indikator, system ci nejakeho "hlidaciho pejska", ale sam moc neprogramuje nebo se napr. programovanim nechce zabyvat. Pokud by se nekdo nasel, staci mi pisnout mail... ;)

PS: doufam ze jsem se timto nejak neprovinil proti pravidlum fora a pokud ano, tak se timto omlouvam SIDovi za pridelani prace s mazanitm tohoto vlakynka... ;)

Dik,
Jirka.

• Odpovědí 583
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

Odesláno

Zdravim,
na vas mail v profilu se nedostanu a stejne tak nikdo na muj, protoze se nezobrazuje kvuli antispamovym robutkum...

Muj mail by byl normalne pristupny v profilu a tak doufam, ze mi moderatori fora prominou...
Muj mail je bigbull ZAVINAC post TECKA cz

• 3 týdny později...
Odesláno

Tak som dnes prvý krát išiel na ostro , je to založené na systéme, ktorý som nedávno zverejnil ( ma , float pivot a výstup na posuvnej čiare indikátora atrstop ) Zatiaľ len pre motiváciu krivka z testovania

5955

Odesláno

Ano, je to testované 2 x , najprv na realnych a potom na historických dátach. Bigbull mi v priebehu programovania robil viaceré úpravy, takže to robí presne to čo chcem . Samozrejme, i keď je to otestované dosť dlho dozadu a zatiaľ na 4 pároch, predpokladám nutnosť priebežnej optimalizácie. Krivka je z obchodovania 1 minilotu na 1000 usd

Odesláno

Nebulizer
môj príspevok z 3.8 2008
tf je 15 min, indikátory sú optimalizované
vstup long je keď v určitej časovej zóne je cena nad atrstop a súčasne MA stúpa aj floatpivot stúpa , short opačne
výstup je buď na stoplosse alebo ak cena pretne atrstop
robí sa 1 obchod denne

Odesláno