Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Doporučené příspěvky

  • Odpovědí 2,3k
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

Odesláno

Lucínek

to mě taky napadlo,ovšem ten error log mám v češtině a nevím nevím jestli to bude ninja support reflektovat.
Možná bych to mohl zkusit přeložit do english,stejně tam jsou víceméně názvy souborů a ty zůstanou stejné.
Zkusím,co jiného můžu dělat..:)
Kdyby jste měl někdo jakoukoliv myšlenku,pls hoďte ji sem do diskuze.

Předem díky
Tomas

Odesláno

pro stomas
ty servis packy pro .NET jsou v poradku.
pro sichr bych zkontroloval jestli existuje ten soubor (databazovy soubor z tvy chybovy hlasky) na disku

jeste muzes juknout do NT log souboru, jestli tam neni chyba podrobneji popsana
c:\Documents and Settings\jirka\My Documents\NinjaTrader 6.5\log\
napr. pro dnesek (pokud jsi se pokousel dnes spustit NT) tam bude log soubor: log.20090504.txt

jinak me napada uz jen google anebo NT support/forum
Zdravim, Jirka

PS taky jsem preinstalovaval win XP (vcetne win SP3) v nedeli a vse mi nabehlo OK vcetne NinjaTrader

Odesláno

jiji1

už jsem si vyměnil několik mailů se supportem NT a přesně tyhle logy jsem jim posílal...teď čekám co mi poradí...problém asi spočívá v tom,že jsem změnil název uživatelského účtu v mém novém PC a ten zřejmě ztratil
administrátorské práva...předchozí název už si samozřejmě nepamatuju ani kolega co ten účet vytvořil,takže se to hezky zkomplikovalo...

můžete mi někdo poradit,jak zjistím jestli můj účet má nebo nemá admin.práva?

díky
Tomas

Odesláno

admin.heslo se da cracknout. Pokud by bylo potreba, zkusim od kolegy zjistit, jak se ten soft jmenuje ...
PC se nabootuje z nejakeho CD nebo diskety, ono to prostracha disk a vrazi to tam nove heslo pro ucet administrator.

Jinak pokud muzes zakladat uziv.ucty a dat jim admin.prava, tak jsi taky admin.

Odesláno

Mám os XP home edition.
Každopádně jsem zjistil,že administrátorská práva mám,protože jsem zkusil založit nový účet a šlo to.
To je zásadní věc na kterou se člověk z NT supportu ptal.Tak teď jsem zvědav co mi napíše.
Jsem obyčejný uživatel,tak z toho docela maturuju.Kdyby někoho něco napadlo,napište,rád zkusím cokoliv.

Bohužel musím v tuto chvíli 15.26hod. odejít od PC a vrátím se po 20.00hod,tak se určitě mknu jestli přibyly nějaké další informace.

Všem díky
Tomas

Odesláno

pro stomas
pokud jsi nainstaloval NT a teprve pak jsi zmenil jmeno sveho uctu ve win
a pokud nazev Tveho soucasneho uctu je jiny nez "Owner" (viz prilozeny obrazek)
tak bych navrhoval odinstalovat NT a nainstalovat NT znovu a melo by to zacit fungovat.

Hypoteza: Podle me si NT zapamatoval cestu kde ma umistene svoje pracovni souboury z doby instalace a proto po zmene nazvu uctu (tim padem i mista ulozeni Tveho uzivatelskeho profilu) se ty cesty k souborum staly neplatne. Takze NT ten soubor nemuze najit.

zdravim, Jirka

Odesláno

tak jsem zkusil odinstalovat ninju a znovu ji nainstalovat,ale nepomohlo to...následně jsem ze zoufalství zkusil obnovit systém na stav v sobotu tedy stav před samotnou změnou jména uživatelského účtu a stejně se mi po instalaci Ninjy a jejím spuštění objevila stejná hláška...je to špatné..

Odesláno

přikládám ještě screenshot druhé chybové hlášky,která se zobrazí po odkliknutí té první...úplně jsem na ní zapomněl,tak jestli někoho se znalých a ochotných ještě něco napadne,předem děkuji za každou radu... ...jinak nezbyde než reinstal systému,ale jsou i horší věci :) díky všem Tomas

8848

Odesláno

To Rombic: O tom tlačidle vím, nyní jej mám ale zašedlé. Někdy je ale aktivní a opravdu pomůže.

To kofis: skutečně, jsem na UPC (Brno). Teď mne napadá, a zkusím vysledovat, zda není tlačítko Reload historical data zašedlé nyní na UPC (blokace portů?) a doma by mi fungovalo... uvidíme.

Jinak nemyslím, že by UPC vědomě nějaké porty blokovalo, nemá k tomu důvod. Spíš bych se klonil k přetíženým zaoceánským linkám, jak psal Yax...

Odesláno

Tak ještě jeden dodatek: skutečně to dělá UPC. Jako částečné řešení může posloužit VPN, pokud vaše firma například umožňuje takové připojení. Pak jde komunikace za oceán přes poskytovatele firmy a ne UPC. Chápu ale, že ne každý takovou možnost má :(

Zkoušel jsem nyní VPN naší VUT Brno a vše funguje...

Odesláno

Prosím, skúšal niekto otvoriť trh Nikkei? Nedarí sa mi natiahnuť index Nikkei 225. Dal som si vyhľadať v popise *Nikkei* a v ponuke mám 2 inštrumenty: N225 a NKD. Každý z nich zobrazí len úplne prázdny graf. Skúšal som aj rôzne expiračné mesiace. Robím niečo zle? Viď obrázok.

8871

Odesláno

Kocourvbotach
tak od pondělí mi to jede. Poslední pokus byl reset nastavení Tools/Options/Misc/Repair DB, v případě že nepomůže, tak Reset DB. Tak snad to bylo ono. Přeji pevné nervy a dobré obchody.
Jirka

Návštěvník
Téma je uzavřené.

×
×
  • Vytvořit...