Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Doporučené příspěvky

  • Odpovědí 2,3k
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

Odesláno

Nazdar, mam problem pripojit ZF na NT -> pise ze login failed, username/password is wrong or check internet connection -> obe su kraviny, kedze mam demo account jeden den a internet connection ma otvorene vsetky porty :( Tech. podpora mi odpisala totalnu sprostost - vraj nemam pouzivat VISTU pricom na webe ju podporuju...

Odesláno

To greenleader

dnes, ked som sa pripajal s NT k MirusZenFire, tak mi hodilo hlasku "Login failed ....", tak som sa preregistroval na strankach Zen-Fire.com v casti Free Demo. Znova som zadal Meno, Priezvisko, Mail atd. Do 2 minut som na mail obdrzal nove prihlasovacie udaje s platnostou 30dni.

Lubo

Odesláno

presne tenhle problem jsem taky jendou uz mel,taky sem se znova registroval a vse slo v poradku,ale dneska se me to stalo znova a uz to bouzel nefunguje,porad me to take pise login failed a ze mam zkontrolovat pripojeni atd...ale bouzel dnes ani nova registrace nepomohla :S,Vam uz to funguje normalne?
binyxxx

Odesláno

Dnes jsem řešil stejný problém, nová registrace vše vyřešila během minutky.

Mám jiný dotaz: stává se vám, že Ninja nenačte grafy v určitém rozmezí? Např. dnes v 17:00 jsem ninju zavřel a spustil nyní, ve 20:00. Nejsem schopen program přinutit, aby mi vykreslil dění v této době. Nyní se vykresluje úsečka ihned za tou v 17:00... položka reload historical data (která dříve pomohla), je nyní zašedlá...

Odesláno

Kocourvbotach
tento problém nás tu řeší víc a já vůbec nevím čím to je. Poslední věc co byla, že prý údajně za to může připojení přes UPC. Dostal jsem od kolegy program který sleduje funkci jednotlivých portů programu a zjistil jsem, že při připojení na data mi port 3641 něco blokuje. Napsal jsem na UPC a ty mi odpověděli.............. dovolte, prosím, abychom touto formou reagovali na Váš e-mail ze dne 23.4.2009, týkající se technického problému.
Vaše připojení je v pořádku a z naší strany není nic blokované.
S pozdravem a přáním příjemného dne
P. Weil


Tak nevím. nějaký další návrh?

Jirka

Odesláno

Dobr den,
můžete mi prosím někdo poradit?
Mám účet u IB a program NT.
Jde nastavit to, aby když jeden den ukončím IB a NT a druhý den si je zase otevřu, nestalo to, že se data začnou zobrazovat až od momentu nového připojení? Nevím, zda to vysvětluji jasně?
Zkrátka, když se nově připojím tak data za dobu kdy jsem nebyl připojen se mi nestáhnou.
U VOLUME nastane GAP a u RANGE BARu se vykreslí úsečky jedna nad (pod) druhou.
Nevykreslí se mi, jak skutečně obchod pulsoval. Snad se mi podařilo můj problém vysvětlit.

Je to normální, nebo to jde nějak nastavit?

Moc děkuji za pomoc.

Lukáš


Odesláno

Mam problem s NT.

Ked si nastavim strategiu (napr. stoploss 10 tickov, profit target 20 tickov), a tu druhu strategiu ktora ma pri 10 profite posunut stop hranicu o 1; tak ked sa cena posunie o jeden tick vyssie, system automaticky preda/kupi kontrakt, tzn. ze som b pluse, ale iba jeden tick.. vie niekto poradit co by som mohol robit teoreticky zle?

Odesláno

Můžete mi prosím ještě poradit?

Řídil jsem se podle Vašeho návodu jak si reloadnout data, ale nejde mi to.
Ten řádek kde je napsáno Reload Historical Data je šedivý tudíž nejde na něj kliknout.

Mám ještě před tím něco udělat?

Díky Lukáš

Návštěvník
Téma je uzavřené.

×
×
  • Vytvořit...