Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Doporučené příspěvky

Odesláno

Zdravím,

"login failed" je i mým problémem. Včera mi zřejmě skončila licenční doba demo účtu, také. NT jsem zprovoznil v prosinci a celou dobu fungoval bez problému...
Dnes jsem si založil email, na Mirusu nový demo účet, ovšem login ne a ne přijít (už cca 6 hodin). Zvláštní. Pokud vím, v prosinci vše proběhlo okamžitě.
Dotaz: Za jak dlouho Vám email dorazil?

p.s.: později jsem vše zopakoval s jiným emailem, stále nic.

Děkuji....


Luo - neporadím

  • Odpovědí 2,3k
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

Odesláno

Ďakujem za názor,

V podstate chcem,aby ihneď po pretnuti sa vykonal obchod.

Pre LONG som naprogramoval nižšie uvedený kód,kde:
SHORT15 je premenna EMA s periodov 15 a
LONG150 je premenna EMA s periodov 150


if (CrossAbove(EMA(SHORT15), EMA(LONG150), 1))
{
EnterLong(0, "VSTUP LONG");
ExitLong("VYSTUP LONG", "CrossBelow(EMA(SHORT15), EMA(LONG150), 1)");
}


Nie som,až taký dobrý programátor, myslím,že som to zadal dobre?

Vďaka moc..za pomoc

:) :) :) :)

Odesláno

Sushi,
na bactesting a hranie sa Ti stači aby si mal NT a + Zend-fire..brokera jedina ak chceš vedieť aký su solidný(myslim tým ako reaguju aťd..).
Do Ninjy si zadaj kod od Zend fire..

Odesláno

to Sushi:

to že ti nepřišel potvrzovací email je chyba Mirusu, já jsem se také zkoušel vícekrát registrovat a čekal jsem dlouho na ten email, a pořád žádný nepřišel, tak jsem napsal email Mirusu a za 8 minut mi ho poslali, takže pokud ti ho obratem neposlali tak se emailu nedočkáš, napiš jim email ty.

Odesláno

Sushi
inak myslim, že konto v Miruse máš demo len na 30dni,ja som sa registroval v Zendfire, mimochodom tiež píšu 30dni,ale už som dlhšie..a ide mi to stale:)

Odesláno

Před odesláním "výhružného" emailu jsem ještě zkontroloval novou schránku a ejhle, password dorazil!!
(ovšem až po sedmi hodinách)

luo, jak jsem psal výše - Ninju jsem zprovoznil v prosinci, takže běžel cca 90 dní. Doufám, že příští čtvrtrok to bude stejné... :)

Vše běží jak má, vrhám se tedy zpět do práce a Vám děkuju za rady!

Odesláno

Login failed - i já mám tento problém, již od včera. Dokonce jsem si stáhnul nejnovější NT, znovu se registroval u Z-F, obdržel email, tyto údaje vložil do NT a... a nic :-( Takže tato cesta nefunguje. Ale někdo o pár příspěvků výše psal, že se stačí re-registrovat u Mirusu a s jejich demo údaji by to mělo šlapat.

Odesláno

Unlimited Napsal:
-------------------------------------------------------
> Login failed - i já mám tento problém, již od
> včera. Dokonce jsem si stáhnul nejnovější NT,
> znovu se registroval u Z-F, obdržel email, tyto
> údaje vložil do NT a... a nic :-( Takže tato cesta
> nefunguje. Ale někdo o pár příspěvků výše psal, že
> se stačí re-registrovat u Mirusu a s jejich demo
> údaji by to mělo šlapat.
>
> Petr
> __________________________________________
> Celý život jsem snil o šanci, Finančník.cz mi ji
> dal...

Potvrzeno - re-registrací na www.mirusfutures.com v sekci Demo Account a doplněním login informací, které obdržíte v emailu - NT opět šlape ;)

Odesláno

Zdravím,
mám stejný problém, napsal jsem Perrymu, který mi poslal odkaz na stažení NJ. To jsem udělal, zadal nový licenční klíč a původní hesla, ale NJ nejede.
Tak jsem se chtěl zeptat, neměl mi Perry poslat i nové username a heslo? Nebo mi ho může poskytnout někdo z vás? Vím, že původní heslo bylo univerzální.
Díky za radu i případnou pomoc.

Odesláno

Zdravím,

nevíte někdo čím může být způsobeno, že mi Ninja nejde vůbec spustit? Cca 7 týdnů jsem byl mimo domov, takže jsem ho v této době vůbec nespouštěl, před tím vše fungovalo normálně a teď při klikání na ikonu Ninji se vůbec nic neděje a program se vůbec nespustí.

Díky za radu, Jarda

Odesláno

oldie Napsal:
-------------------------------------------------------
> Zdravím,
> mám stejný problém, napsal jsem Perrymu, který mi
> poslal odkaz na stažení NJ. To jsem udělal, zadal
> nový licenční klíč a původní hesla, ale NJ
> nejede.
> Tak jsem se chtěl zeptat, neměl mi Perry poslat i
> nové username a heslo? Nebo mi ho může poskytnout
> někdo z vás? Vím, že původní heslo bylo
> univerzální.
> Díky za radu i případnou pomoc.
>

Omlouvám se, nové username a heslo přišlo, ale samozřejmě skončilo ve spamu. Teď už je to v pořádku a zase všechno šlape, uvidíme jak dlouho.

Návštěvník
Téma je uzavřené.

×
×
  • Vytvořit...