Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Doporučené příspěvky

Odesláno

Dobrý deň,
mám banálnu otázku ohľadne používania Ninja tradera:
Otvorím si nejaký graf s historickými grafmi (alebo aj aktuálny graf) napr. za december 2008. Graf sa mi otvorí a na obrazovke vidím posledný deň (v závislosti od zvoleného timeframu). Ak chcem ale robiť backtesting za daný mesiac potrebujem sa dostať na začiatok grafu teda 1.12. A tu je problém. Neviem ako sa dostať na začiatok grafu okrem nepohodlného spôsobu posunu pomocou scrollingu myšou.
Obrátil som sa aj na support u mirusu (keďže sú skutočne promptní a hlavne kvalitní) a tam mi tiež nevedeli poradiť iný spôsob ako sa pracne pomocou myši preskrollovať cez celý graf až na začiatok.
Neexistuje nejaký iný spôsob? Veď na koniec grafu sa dá dostať pomocou šípky, ktorá sa objavuje v pravom rohu grafu...

Ďakujem

  • Odpovědí 2,3k
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

Odesláno

galant:

Klávesy:

Home - začátek grafu
End - konec grafu
Page up/down - posun o stránku

a dole pod grafem je posuvník, se kterým můžete potahovat doleva/doprava a pohybovat se tak po časové ose v grafu.

Odesláno

to galant:

Dobrý večer, SW je väčšinou optimalizovaný na najčastejšie používané funkcie - preto tá šípka v pravom hornom rohu grafu. Ináč môžete skúsiť klávesové skratky CTRL + Home (na začiatok dát) alebo CTRL + End (koniec dát). V rámci dňa CTRL + PgUp (začiatok dňa) alebo CTRL + PgDn (koniec dňa). Snáď Vám to pomôže.

Pavel

Odesláno

Ahoj tradeři,

po spuštěni Nninja Traderu, vidim pohyby jen od doby spuštění aplikace, tzn, nevidím historii kontraku a vlastně musím čekat než se utvoří pár nových svíček, což ale samosebou není vončo. Minulý kontrakt YM (12-08) bylo vše v pohodě, ted jsme na kontraktu 03-09 a najednou mám tyto problémy. Setkal jste se někdo s něčím pdobným. JE to chyba ZEN Firu jako vendora? nebo Mirus Futures?

Diky. Jirka

Odesláno

Ahoj Jirko

taky se mi stalo to samé. Odinstaloval jsem NT a zase nainstaloval a nic. Pak jsem si naimportoval jedny historické data (podle mě jedno jaké) a už mi to chodí

AŤ se to podaří, Alda

Odesláno

No to je paráda. Teď jsem nastartoval NT a vidím tam jenom půlku úterní seance, na kterou jsem se živě koukal. Na středu jsem se nedíval, a ta tam není. No a za dnešní čtvrtek vidím opět jen aktuální úsečku a další, které se vykreslí. Reinstalovat se mi zase nechce :-( aůůůů, nevíte někdo prosím co s tím?

Odesláno

Ja mel take problemy s NJ a nacitanim grafu. Pokud vam to nevyresi technicka podpora NJ, tak pomuze jenom reinstalace.
UPC mam a bezi dobre.
Problemy jsem mel v rijnu a spravila to asi trojita reinstalace.

Lada

Odesláno

aldomoro:

Ahoj,
mělo by pomoct vymzání historických dat. Tools->Historical data->Delete, tam si trh který ti nejde a timeframe a smaz to. Potom si ji musis znovu natahnout. Kdyby to nepomohlo, tak klisicky Tools->Options->Misc nejdriv zkus Repair DB a kdyby to porad neslo tak Reset DB a pak znova Repair DB. Potom si ale bnudes muset nektery veci znovu nastavit myslim. Melo by ale pomoct vymazat ty historicky data.

Odesláno

Gloomre, díky za tip, ale myslím, že to bude někde jinde, protože někdy se mi ten graf načte a jinde ne, tak jako má. Díval jsem se do logu a je tam tohle

"Unable to connect to NinjaTrader data server (64.202.118.132/31654): A connection attempt failed because the connected party did not properly respond after a period of time, or established connection failed because connected host has failed to respond"

Dělá mi to i jiný komp doma, ale komp v práci třeba nikdy. Asi problém se spojením :-(

Odesláno

Dobry den,
kdyz dam v demo NT AOS, tak funguje pouze on line a kdyz vypnu comp, tak se vše přeruší. Chci se zeptat jestli AOS na real učtu funguje i když nejsem připojen. tzv. u brokera na mem uctu nebo i u real obchodní strategie jede pouze kdyz jsem sam on line?
Děkuji Dendy

Návštěvník
Téma je uzavřené.

×
×
  • Vytvořit...