Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Doporučené příspěvky

Odesláno

Ahoj,

můžete mi někdo pls poradit proč mi Ninja zároveň s live příkazem zadává vstup i na sim účtu?
Zadám LMT příkaz na live účtu. Vstoupím do obchodu a jakmile vystoupím, zjistím, že mám
obchod uvedený Live i Sim přičemž tu čekačku jsem na Sim nedával.
Jako default mám nastavený Sim account a přepínám na Live přímo na ovládacím panelu.

Díky pomoc
Tomas

  • Odpovědí 2,3k
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

Odesláno

stomas:

Je zaskrtnuty global simulation mode? Toto iba hadam, ja ho nemam zaskrtnuty a mne to nerobi, A to mam otvoreny live graf a druhy vedla toho sim kde testujem...
(NT7 - neviem ako to je s NT6.5)
mozno pomoze

Odesláno

stomas:

to ma jedine napadlo, nechapem kde moze byt zrada, s tymto som sa este nestretol. btw robi to pre vsetky sim alebo len cisto pre SIM 101? Ak nie tak co si nespravit SIM pre jednotlive trhy? Tam to mozno robit nebude..

Odesláno

abych řekl pravdu ani nevím, že lze mít jiné sim účty kromě Sim101...počkám jestli se jěště někdo neobjeví
s radou a když tak napíšu na NT support...

díky za reakci
T.

Odesláno

stomas:

napsat na support mělo být naopak první, co si měl udělat..já řešil několik problémů a vždy sem hned přímo z NT přes nabídku Mail to Support (nebo tak nějak) poslal dotaz a pokud to bylo během obchodní seance tak jsem dokonce během pár minut vždy dostal odpověď..tj. napiš jim a případně pak vlož řešení sem, ať to nějak uzavřeš..

majkll

Odesláno

majkl

No, nevím, jak vy,ale já jdu obvykle s dotazem nejdříve zde. Pokud se mi nepodaří dopátrat řešení, tak po-té tvořím dotaz na support. Myslím, že to není na škodu, od toho přeci tohle vlákno je. Je pravda, že jsou dostatečně rychlí a vždy dobře poradí, ale v češtině se mi přece jenom lépe komunikuje. Už jsem to tam poslal, tak potom dám vědět.

Tomas

Odesláno

to All

Takže problém pravděpodobně vyřešen. Vyzkouším to sice až s dalším live obchodem, ale na 99,9% to bude ono.
Měl jsem u jedné ATM omylem nastavenu Shadow atm, která mi současně s live trade otevírala obchod i na simu.
Nějak jsem to tam nevědomky zadal.

Aspoň jsem zjistil co to shadow je vlastně za funkce. :)

Hezký den
Tomas

Odesláno

wrcprofi:

jak uz Vam napsali Radusor a v jinem vlaken RobCz, pokud neprekonate takovy "problem", jako napsat v pripade, ze nemate zadneho brokera, tak to berte jako filtr, pres ktery jste se nedostal. Pozdeji totiz budete resit neskonale slozitejsi problemy a v tom pripade si usetrite spoustu dalsiho casu a pripadne i prodelanych penez.

V opacnem pripade si prectete tech par vlaken, co tu o NT uz je, prectete si serii clanku s videotutorialy, tak jako to zde nekteri lide udelali, zacnete pouzivat vlastni kreativitu v reseni situaci a prevezmete zodpovednost za sva rozhodnuti. Pote budete vedet o mnoho vic, navic se naucite trpelivosti, zvysite si sebevedomi a na konci budete mit i pocit z dobre odvedene prace. To za odhadem 20 hodin prace stoji, co myslite?

NT mam pronajatou, proto nevim, jake funkce ma volna verze NT. Pokud to nenajdete zde v diskuzi, existuje NT support forum. Pokud ani tam, v Denveru sedi par lidi, kteri Vam na takovy mailovy dotaz radi obratem odpovi, je to jejich prace.

Omlouvam se za OT, ale chtel jsem, aby tato diskuze dostala nejaky smysl.

Karel

Odesláno

Zdravím. Řeším jednu záhadu. Když si v NT otevřu grafy akciových indexů, tak TF, NQ a ES bez problému fungují, ale YM zobrazí jen historická data, čili do chvíle otevření grafu, a dál už to stojí. Přitom na jiném počítači jde i YM normálně. Kontroloval jsem veškeré možné nastavení, ale neodhalil jsem žádnou odchylku od nastavení grafů dalších indexů. Neporadil by někdo, čím by to mohlo být?
Martin

Odesláno

to Beneš:

Udělej instrument reset.

instrument reset proveď dle níže uvedeného postupu a nezpomeň před tím ještě aktualizovat NT na poslední verzi.
Platí to pro NT6 stejně jako NT7.


After updating to the latest version, please reset the instruments by following the steps below:

In the NinjaTrader Control Center, select Tools > Options

On the "Data" Tab, click the "Reset Instruments" Button

Restart NinjaTrader for changes to take effect

Ať se daří.

maxijohn

Odesláno

Ahoj všem
Chtěl bych se zeptat. V NT 7 je možnost připojení přes kinetick-end of day (free)
Jde o historická data od kinetick zdarma ??Nebo je potřeba mít zprovozněná živá data aby připojení fungovalo??
Já jen že když se připojím přes kinetick tak se mi nezobrazuje žádný požadovaný graf..

Přeji všem krásný den...

Návštěvník
Téma je uzavřené.

×
×
  • Vytvořit...