Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Doporučené příspěvky

Odesláno

JiKos si myslim ze naucit sa dve vety na uzatvorenie pozicii neje nic nemozne.
ja ich mam na nastenke aj na brokerov a v pripade vypadku som pripraveny volat.
Aj ked trocha nerozumiem pojmu ze ostal vysiet prikaz vo vzduchu, myslis tym ze si umiestnil limitny prikaz? alebo ze si uzavrel poziciu nejakym PT a tym padom SL ostava na trhu? ci ako?
Teda mne uz vypadol par krat internet ale ked som vedel ze mam v trhu SL (co by musela byt fakt velka smola aby som zrovna stihol vstupit a nepodarilo by sami dat SL) tak nepanikarim.

Odesláno

Miro posílal letos na jaře (možná to bylo už i loni) "emergency mail"

tu je zněníi:

[ital] INFORMÁCIA PRE OBCHODNÍKOV KTORÝ OBCHODUJÚ NA OSTROM ÚČTE
POSTUP V PRÍPADE NÚDZOVEHO REŽIMU
V prípade že obchodujete Intraday
/7am – 15pm Chicago CST 14:00 – 22:00 Europa /
Kontaktujte ma priamo na týchto telefónnych číslach

001 312 893 6400 klapka 3270
alebo priama linka 001 312 893 7053
Skype amptrading_miro alebo amp_czech
a ja Vás prepnem na Trade Desk alebo Vám pomeôžem pri riešení situacie

TOTO JE TELEFÓNNE ČÍSLO KTORE MUSÍTE VOLAŤ V PRÍPADE NÚDZOVEHO REŽIMU AK STRATÍTE KONTROLU NAD OTVORENOU POZÍCIOU ,TEDA AK STRATÍTE SPOJENIE S MARKETOM V PRÍPADE AK NEBUDEM V DOSAHU.JE TO ČÍSLO NA TRADE DESK
001 312 893 7050
POSTUP
Je potrebne mať pripravené Vaše číslo účtu.
Prikladám jednoduchý transkript pre klientov ktorý nekomunikujú anglicky
1.MOJE ČÍSLO ÚČTU JE ...............................MY ACCOUNT NUMBER IS .......

2.CHCEM ZAVRIEŤ MOJU POZICIU...............I WANT CLOSE MY OPEN POSITION


3. NEMÁM ŽIADNU OBJEDNÁVKU?.............AM I FLAT NOW?




[/ital]

Odesláno

to HojDan:
ja jsem tedy u Mirus Futures, taky jsem uvedl self-emplyed. nijak to neoverovali. nevim jak AMP, ale dej pozor, co vyplnujes v popisu sveho prijmu, majetku, penez v bance apod. Mel jsem s tim trosku problemy. Nakonec mi ucet otevreli.
Ze jsi student, bych jim asi ani neuvadel.
Alex

Odesláno

Ahoj všem,
děkuji za reakce.

to vsn: Tento "emergency mail" znám. Bohužel již neplatí v plné šíři, viz můj včerejší příspěvek.

to stranger: I já mám naučené 2-3 věty, které by měly situaci zachrańovat. Tyto věty je něco jako poslední záchrana. Žiji v naději, že bych se přece jen nějak domluvil. Předešlý stav, kdy p.Sabo toto řešil (a jednou v minulosti skutečně operativně vyřešil) jsem pokládal za ideální.

to obelisk: Tato rada mi přijde jako dobrá a konstruktivní.

Děkuji za rady

Odesláno

JiKos:
Ahoj,
Já mám nejenom záložní internet (3G Připojení přes mobil, které mě stojí, pokud jej použiji, asi 25 korun za ten den), ale i záložní počítač - notebook.
No a pokud by ani to nešlo, tak je podle mě nutnost mít připravenou foneticky napsanou základní slovní zásobu na uzavření požadavku (samozřejmě pro lidi, kteří nemluví anglicky) a zavolat brokerovi.

Ještě pokud jde o volání do Ameriky, tak víme, jak je to s cenama. (U mého operátora nyní cca 35 Kč / minutu = necelé 2 dolary, což je vlastně taky pakatel, když to porovnám s možnou ztrátou otevřené pozice.)

Takový malý tip pro volání levně do USA: Použít skype, kde si koupím trochu kreditu a volám do Ameriky velmi levně.
Argument, že skype je jenom v počítači již dneska není pravdivý, protože skype dneska jede v každém chytrém telefonu.

Pribi

Odesláno

Zdravím jsem začátečník, paper traduju trh NQ na AMP demu účtu v programu MULTICHARTS DT. V pátek jsem byl úplně záhadně vyhozen na stoplossu (trh byl v tu chvíli v otevřeném profitu minimálně 2.5bodu), viz printscreen. Předpokládám že se jedná o chybu programu či demo účtu? Stalo se někomu něco podobného? Resp. může se něco podobného stát i v reálném obchodování?

21030

  • 2 týdny později...
Odesláno

Dobrý den :-) stáhl jsme si demo NT u AMP. Vytvořil si spojení dat CQG, ale nechtějí se mi grafy načítat, tak rok Z5 jsem backtestoval na NT, ale pak jsem přešel na sierru, ale teď kvůli demu u AMP s real-time daty jsem si opět instaloval NT a nejdou mi načíst grafy, chci to pro papertrade. Nemáte s tím někdo podobné problémy?

Odesláno

Zdravím,
před časem jsem tu psal, že mi nepřišly finance od AMP. bylo to v říjnu. Bohužel do dnešního dne jsem finance ještě neobdržel. Mezitím mi u AMP již podruhé tyto peníze připsaly znovu na obchodní účet s tím, že se vždy vrátily do banky JP Morgan. Údajně kvůli problému s IBANem. Na pobočce CSOB jsem byl za tu dobu snad pětkrát, abych se pokusil dopátrat kde se finance vlastně pohybují. Bez výsledku. prostě do CSOB nedorazily tak s tím nemohou nic dělat. Dle sdělení pana Saba z předevčerejška je problém s uváděním adresy banky.
Finance jsem chtěl vybrat již poněkolikáté a v minulosti vždy bez problému dorazily i když jsem uváděl adresu pobočky CSOB, kde mám vedený účet. Teď jím prý po zadání IBANu vyskočí adresa na Radlické ul., což je centrála CSOB, tudíž adresa nesouhlasí a finance mi nedorazí. Pan Sabo prý kontroloval výběry u několika dalších klientů také do CSOB a vše bez problémů.
Proto se chci zeptat zda-li je tu někdo kdo má účet u CSOB a v poslední době vybíral finance. Popř. jaké udává při výběru údaje. Jestliže udělám teď výběr potřetí a zadám adresu na Radlické a peníze opět nepříjdou tak je to minimálně na další měsíc a to už bude o nervy.

Děkuji

  • 2 týdny později...
Odesláno

Zdravím,
u AMP změnily stránky clearingu a když se chci přihlásit tak nelze. Dřív se zadával email a heslo, ale email to už nebere, " nejsou povoleny zvláštní znaky".

Žádné info o změně jsem neobdržel a tak nevím. Teď už si peníze nepošlu asi vůbec. :( :S

Odesláno

gartona ked som to zvladol ja anglicky neznali tak pre teba to nemoze byt problem.
Cize asi takto, prihlas sa pod svojim doterajsim menom a heslom a potom ti vyhodi hlasku ze neberie uz specialne znaky a ze musis zadat len cisla, zadas tam cisla a potvrdis a si prihlaseny.
Nasledne asi je potrebne pouzivat uz len toto ciselne login ktore si zadal.
Mne to takto frci,

skus

×
×
  • Vytvořit...