Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Doporučené příspěvky

Odesláno

Děkuji, mám z US banky číslo transakce, confirm číslo i údaje kam byly peníze odeslány (to souhlasí s mými bankovními údaji), ale v CSOB nic. A ty čísla US banky jim prý nanic nejsou, když se peníze prostě u nás neobjevily. Vždy bylo vše naprosto v pořádku a rychle vyřízeno, ale teď hrůza.

Odesláno

to gartona:

Skutečně se dožadujte písemného potvrzení s nějakým razítkem, ať to pošlou poštou a kopii taky na mail a ukažte to na ČSOB a stejně tak bych si chtěl nechat vystavit oficiální potvrzení v ČSOB, že peníze nedostali (nejlépe i v angličtině). A to bych ukázal v JP Morgan s dotazem, co to má znamenat, ať si tam udělají pořádky, že podáte stížnost na FED atd atd...
Komunikujete přímo s JP Morgan, nebo přes brokera?

A hurá s tím na polici v ČR, že Vám ČSOB nechce připsat peníze a že jsou z USA správně odeslány z potvrzením, stížnost u ČNB v ČR na ČSOB a přiložit potvrzení od JP Morgan, FINRA v USA, CFTC v USA (to je sice Commodity Futures Trading Commission, takže přímo s bankovním převodem nemá nic společného, ale stěžoval bych si na brokera, pokud místo přímo s JP Morgan komunikujete s ním, že tvrdí, že peníze odeslal, údaje jsou správné, ale v bance v ČR už dvacet dní nic nedorazilo), atd atd atd atd...

Prostě je třeba ty lidi trochu zaměstnat na všech stranách i s tím vědomím, že někdo je v tom nevinně. Je třeba dát oficiální stížnost všude tam, kde mohou vyvinout určitý tlak na dořešení situace a vše dokumentujte. Když například ČNB kontaktujte ohledně této situace ČSOB (ačkoli za to třeba ČSOB nemůže), pak třeba lidi v ČSOB sami kontaktují JP Morgan z obavy, aby si u Vás neudělali špatné jméno. Když vše začnete řešit oficiálními dokumentovanými stížnostmi, zvyšujete šance, že to nehodí do koše a opravdu to začnou řešit :)
Ke všemu samozřejmě patří, že pokud to nebude do určitého data uspokojivě dořešeno, hurá s tím na veřejnost.

Tak good luck a dejte vědět, jak jste dopadl :)

Tom

Odesláno

Kromě stížnosti nezapomenout i na písemnou reklamaci/reklamace a nechat si potvrdit její převzetí. (Snad nebudou chtít reklamační poplatek).

Získat evidenční výpis z odesílacího bankovního účtu a zkontrolovat zda není třeba přesmyčka v nějakém čísle - na první pohled se to dá přehlédnout, a pak s ním argumentovat u cílové banky a žádat dohledání a vysvětlení.

Odesláno

Může te mi prosím někdo trochu přiblížit, vysvětlit jednu nejasnost?
Obchoduji již dlouho US trhy a teď nedávno jsem přidal i dopolední EU trhy na Eurexu.
Mám učet vedený v USD.

Když něco zobchoduji na Eurexu, tak to chápu tak, že se vše zobchoduje v eurech a na konci seance převedou konečný stav zisk/ztrátu do dolarů podle aktualního kurzu a to je mi přičteno/odečteno z účtu, v daily statement.

Jenže jsem si všiml, že i ve dny, kdy neobchoduji mi přesto probihájí změny na účtu.
V Daily statement pak vidím den zakončený jednou $-0,31 pak další den zase $1,20, $-0,90 atd. namísto 0,00.

Ví někdo co to je? :)

Připadá mi jakoby to stále balancovalo stav účtu na základě změny kurzu USD/EUR, ale když mi to jíž převedli na konci dne, kdy jsem na eurexu obchodoval, tak je to potom asi hloupost...

Předem díky za vysvětlení.


:S

Odesláno

Zdravím, nejasnost Vám nevysvětlím, protože mám stejný problém. Mám účet u Mirusu v USD, obchoduju také US trhy, ale v srpnu jsem přidala evropský FGBL a skončila ztrátou. Takže jsem od evropských upustila a dál obchoduju jen US, ale stav účtu se neustále mění v závislosti na pohybech kurzu. Zdá se mě to taky divné, když evropské trhy nedělám už více jak dva měsíce.
Před rokem jsem byla ve stejné situaci a až po nějaké delší době, kdy jsem evropské trhy neobchodovala (4 -5 měsíců) se všechno převedlo na USD, ale do té doby se pořád stav účtu měnil. Nevím proč to tak je, předpokládala bych, že pokud mám účet v USD, tak zisk/ztráta v EUR by měla být převedena ten stejný den na USD podle aktuálního kurzu. Ale asi to tak není.

Odesláno

To vypadá, jako by díra na euroúčtu tou ztrátou vytvořená zůstávala a každý den byla vyrovnávána podle aktuálního kurzu z účtu základního, zřejmě dolarového. Asi bude nějak nutno tam fyzicky ty ztracené eura dodat aby k tomu nedocházelo, případně pro jistotu něco navíc. Zřejmě přes Forex. Poradit se s někým kdo má u nich účet, já ne.

Odesláno

Ahoj všichni, měli jste taky potíže pro otevírání účtu u AMP ?? Já jsem se nakonec rozhodl pro Mirus a nevím, zda mi ho otevřou. Pořád chtěji něco dokládat, pořád se jim něco nezdá. Teď to vypadá, že na ně budu moc chudej na to, aby mi otevřeli účet. Moc to nechápu, o tom nikde nikdo nemluvil, že musí mit člověk trader-začátečník miliony na účtu v CR, aby mohl otevřít obchodní účet u nich. Jakou s tím máte zkušenost ??

Odesláno

Alexik30:
S otevřením účtu u AMP mi pomáhal Miro Sabo a sám mi radil, že příjmy mám raději uvádět vyšší. On se tím hlavně broker jistí, aby případné smazání účtu někoho nepřivedlo na mizinu. Skutečnou výši příjmů nikdo nezjišťoval. Takže si budeš muset trochu vymýšlet. Ono i kdybys měl v ČR příjem slušný, tak na americké poměry by se to stále mohlo zdát málo.

Odesláno

zvalova
Už to mám žjíštěno.
Oni tu ztrátu/zisk neustále převadějí k aktualnímu kurzu. Pokud je tvuj balanc na konci měsíce záporný, tak ti zaučtuji $30 a jakoby ti to vynulují= vyrovnají eur učet s tím usd. Pokud však zustaváš každy měsíc v plusu, tak ti nic neučtuji a jen se ti stale vše každodenně převádí k usd účtu.
Pokud se člověk definitině rozhodne, že skončil s EU trhy, tak na požadaní ti to opět převedou za $30 a pak už se ti nebude nic měnit.

Pro ty co planuji jít obchodovat EU trhy je nejlepší založi si sub-acount který je nafundovaný v eurech a nic neřešite.
:)

Odesláno

BOBR
Tak to moc nechápu. Rozumím tomu, že zisk/ztráta se pořád převádí k aktuálnímu kurzu. ALE: Na konci srpna záporný balanc v EUR na mém účtu zústal záporným balancem i na konci září a října - žádných 30 USD tam nefigurovalo. Mám účet u Mirusu, tak možná je to trochu jinak.
Předpokládám, že na požádání by mě asi převedli všecho na USD nebo to převedou po určité době i bez požádání, když nebudu na EUR trzích obchodovat, tak jak se mi to stalo asi před rokem.
Každopádně dík.

Odesláno

Pěkný den,
když vyplním jako zaměstnavatele sebe, tudíž Self employed, bude si to AMP ověřovat? Nevím jak to u nich chodí a zatím jsem student bez ŽL.
Podařilo se už někomu otevřít účet, i když uvedl, že je student?
Info na str. 27 a 46 jsem si našel a pročetl, nicméně potřebuju takovéto upřesnění. Mira jsem kontaktoval, ale na tohle mi nedopověděl.
Za odpověď budu velmi rád.

Odesláno

Všem hezký den,
před několika dny mi vypadl interner a můj živý příkaz byl "ve vzduchu". Volal jsem p.Sabo s žádostí o pomoc při urychleném ukončení pozice. V této chvíli jsem zjistil, že jeho přímá tel. linka již neexistuje a skype nešel. Naštěstí se vše v dobré obrátilo, internet naskočil a pozici jsem uzavřel sám. Píši to proto, že jsem tímto zjistil, že obrovská výhoda plynoucí z okamžité dosažitelnosti česko-slovensky hovořícího p. Sabo již neexistuje. S p.Sabo jsem si později emailoval, i on je zklamaný z toho, že ztratil přímou tel. linku. Je dostupný pouze přes skype (pokud funguje).
Moje angličtina je chatrná a komunikace přímou s burzou je pro mě obtížná. Jiné jazyky (němčina) jsou na burze v NY neuplatnitelné. Má někdo recept na řešení podobné situace pro lidi hovořící velmi málo anglicky? Existují jiní brokeři, kde se tato situace řeší jinak?

Děkuji
Jirka

×
×
  • Vytvořit...