Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Doporučené příspěvky

Odesláno

mam demo pripojene pres mirus ,ale nejak mi nefunguje 30 % grafu dela to i na live verzi a kdybych chtel obchodovat to miniloty to musim pozadat brokera nebo jde nekde nastavit v NJ :)

Odesláno

Jan61Schi:

Konkrétně AMP neodpovídá? Máš s nima nějakej konkrétní problém? Klidně se poděl. Nejdřív hlavně zkus projít svojí spamovou složku. Jestli máš email na seznamu a podobně tak bych se nedivil, dost často hází zahraniční odesílatele do spamu

Odesláno

Děkuji za námět, span jsem prošel, ale žádný e-mail jsem od nich nenašel. Problém mám ten, že jsem k nim poslal peníze, třetí den mi otevřeli účet, udělal jsem jeden obchod s profitem asi 80 USD a pak mi ten vklad zmizel a nyní, když se někam dovolám , tak mi tvrdí, že mi nic na účet nepřišlo. Ještě zkusím se zeptat v naší bance, zda je možno získat potvrzení od jejich banky, že ty peníze přišly a kdy.

Díky.

Odesláno

to se me jednou taky stalo neco podobneho s mb v jejich systemu prachy byly ale obchodni platforme ne tak jsem se snima porad hadal a nakonec jsem penize vybral nevim co v tom meli za neporadek.

Odesláno

Bohužel již od 3.10.2008 neobchoduji. Na dotazy ohledně mého vkladu nikdo nereageuje. Dnes jsem zjistil v ČS, že můj vklad by převeden do druhého dne od jeho odeslání a také jsem zadal u ČS vyšetření převodu peněz do jejich banky. Chtěl jsem se zeptat jestli zná někdo dozorčí orgán nad brokery na který bych se mohl obrátit. Díky, úspěšný trading.

Odesláno

Jan61Schi: Koukal jsem na web AMP a podle mě byste se měl obrátit na toho, komu jste poslal peníze. Mohl to být Dorman Trading, Velocity Futures, Open E Cry, nebo nevím kdo ještě, podle jejich stránek to záleží na platformě, kterou používáte. Pokud je to Ninja, tak jste ty peníze zřejmě posílal Dorman Trading.

Takže byste se podle mě měl obrátit přímo na toho, kdo má vaše peníze. Pokud by ani ten neřešil/nereagoval, tak například Dorman Trading je registrován u CFTC a NFA, což jsou ty orgány, kam byste se měl obracet v další instanci. Hehe, to mi připomíná, always follow the money...

P.S. Ještě jsem si tam všimnul (bývá to tak snad u všech brokerů), že pokud peníze k nim nepřišly z bankovního účtu se stejným jménem, na které byl založen tradingový účet u nich, tak peníze vracejí zpět. Ale toho byste si už na svém bankovním účtu asi všimnul, kdyby se peníze vrátily...

Odesláno

Děkuji za cenou radu, napsal jste to přesně. Po několika telefonátech a mailech se ozval broker z AMP a ten mi sdělil , že jsem poslal peníze na účet z účtu, který je na jméno mojí ženy a že mi posílají.zpět. Po 14 dnech bez odezvy. Alespoň to bude sloužit jako upozornění pro ostatní. Obchodoval jsem u AMP s Ninja Traderem a u Dormanu.

Zdravím

Odesláno

Zdravím, dnes jsem dostal konečně na účet moje vrácené peníze.
Moje zkušenosti:
vytvoření účtu - nemám elektronický podpis - přesto i tak do druhého dne
převod peněz - doba do druhého dne - pozor na správné jméno účtu odesílatele, aby se schodoval s jménem účtu u AMP
výpis - horší - mail dvakrát, po zavolání do 10 minut
Obchodování Zen-fire + NT (verze zdarma) , bez strategií a bez potíží
druhý den zmizelo 10,000 USD, mnoho emailů a telefonů - asi všichni dělají svojí práci produktivně , řešit problémy asi nemají v popisu práce, nikdo na emaily neodpovídal, při telefonátech mi říkali, že vklad ještě nedošel. Čekal jsem dva týdny, až když jsem zašel do banky a požádal o přešetření a po další sérii mailů se ozval polský broker Dan a sdělil mi,
že vklad byl kvůli jménu vrácen (převod peňez zpět trval 3 dny). J.

×
×
  • Vytvořit...