Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Doporučené příspěvky

Odesláno

Zdravím,
minulý týden jsem si vytvořil u AMP demo účet. Live účet mám již asi rok, ale používám neplacenou verzi NT, tak jsem si chtěl jen vyzkoušet, jak se zachází s naprogramovanými strategiemi.
Po vytvoření dema, mě Miro Sabo zasypal několika maily. Mezi nimi byl ale i jeden, ve kterém píše k nové verzi NT7.Docela mě vylekalo, že Live účty již nemůžou nebo brzy nebudou moct používat starší verzi NT 6.5 a musí přejít na NT 7. Což by nebylo ještě tak zlé, ale prý v té free verzi NT 7 nebude k dispozici Chart Trader.
To znamená, že bychom už nemohli vzít obchod Market příkazem, jestli tomu dobře rozumím.

Ví o tom někdo něco? Já totiž NT 7 nainstaloval teprve minulý týden a to jsem LIVE obchod žádný neprovedl. Nic méně i teď mám k dispozici Chart trader a mohu zadat příkaz Market.

Předem dík

Honza...

Odesláno

honzasek:

psali něco o tom, že od června ti, kdo chtějí obchodovat na burze CME, musí mít verzi NT7.. na verzi 6.5 už nebude možné toto obchodovat..

Pokud psali, že ve free verzi nebude k dispozici Chart Trader, tak i přesto budeš moct zadat Market příkaz (i jakýlkoliv jiný příkaz - Limit, Stop), ale ne z grafu ale z DOMu..

Odesláno

Lico

Dík za odpověď.
Ve free verzi NT7 se starým aktivačním klíčem mi chart trader normálně funguje. Ovšem bude zajímavé, jak dlouho. Mluvil jsem s Mirem Sabem a zatím o žádné změně neví. Takže uvidíme.
Ptal jsem se ho i na změno dat ze zen-fire na CQG a právě z těchto důvodů mi nedoporučil změnu dělat. Pro změnu je podmínkou i změna právě aktivačního klíče, který zašlou a v takovém případě by chart trader pravděpodobně přestal fungovat. Takže zatím nechávám tak, jak to je.
Honza

Odesláno

Tak bych měl opět dotaz k AMP.
Asi před měsícem jsem uskutečnil jeden obchod na FGBL trhu, který skončil ztrátou. Z účtu se mi strhla moje stráta, která byla automaticky přepočítaná ekvivalntem Euro -> Dolar. Což je logické.
Dnes ráno mi přišel klasický denní report od AMP. K němu byl ale ještě jeden mail, ve kterém se píše něco o tom, že mi bylo odečteno dalších 30 USD pravděpodobně za tento uskutečněný obchod.

Přesné znění:

Trading Account #XXXXX has USD as the base currency and foreign exchanges, such as EUREX, have been traded resulting in a neg. EUR balance.
Treasury Department will be converting USD to EUR to bring the negative EUR balance to zero.
On tonight's statement, you will see a debit from USD and a credit to EUR.
This will have no effect of your trading, since the trading platforms are all set to the accounts converted USD balance for available purchase power.
Any questions or if you would like to convert the entire USD balance to EUR, send an email to funds@ampclearing.com
Happy Trading!
Sincerely,

AMP

Skutečně na výpisu je New Cash balance Today - 30USD.
Nějak jsem nepochopil proč.

Kdyby mi to někdo mohl vysvětlit, byl bych rád.

Dík Honza.. :S

Odesláno

To je velice zajímavá informace a jelikož i já mám již ostrý účet, ale zatím jsem žádný obchod neprovedl, tak by odpověď zajímala i mě. Bylo by asi na místě dotaz zaslat přímo na AMP konkrétně na pana M. Saba, který jistě vše vysvětlí.

Odesláno

honzasek:

Jsem na tom úplně stejně. Fundoval jsem v EUR a chci obchodovat zatím jen Evropu. Na výpisu za včera mám poplatek 30 USD currency conversion fee, takže poplatek za převod USD na EUR. Jak budu mít chvíli, zkusím se s nimi domluvit jestli jde nastavit jak base currency EUR a pokud ne, tak peníze radši převedu na USD. Platit každých pár dní 30 USD poplatek se mi opravdu nechce.

Odesláno

attivo

No jám mám ale vedený účet v USD. Jen jsem zkusil jeden obchod na FGBL. Nic víc. Nechtěl jsem po nic žádný převod na Euro. Vůbec to nechápu a dnes se spojím s Mirem.
Pokud něco zjistím, napíšu to sem.

Honza

Odesláno

attivo
petr_a

Prozatím mám toto vyjádření pana Saba:

Cakam na objasnenie situacie.Dnes mi clearing oznamil ze uctuju klientom ktory maju ucet v USD a obchodovali na Eurexe alebo opačne maju ucet v EUR a obchodovali na US markete poplatok za konverziu kurzu pri prepocitavani na sumu v ktorej ma klient vedeny ucet a to v takom pripade ak mal negativny balanc naprikald v EUR po vykonani obchodu.Vyziadal som si objasnenie preco zacali za takuto operaciu uctovat no zatial som nedostal odpoved od clearingu

Odesláno

Zdravím všechny,

mám problém se stahování dat trhu TF. Mám založený live účet u AMP, bez problémů se připojím k datafeedu Zen Fire, nicméně nenačtou se mi data tohoto trhu a nezobrazuje se tudíž graf. Na počítači, na kterém nyní chci obchodovat mám WIN 7 a úplně poslední verzi Ninji (.4) Stáhnul jsem i ten slavný SP1 a pořád nic. Zajímavé je, že např. trh YM normálně běží. Může být např. nějaký problém mezi burzou a Zen Firem. Na počítači s vistama vše v pohodě funguje. Miro se zatím neozývá. děkuji za případné rady

Dobré obchody všem.
Adik

Odesláno

Včera jsem hovořila s panem Sabo. Říkal mi, že pokud je účet vedený v USD a obchodujeme v EUR, budou účtovány poplatky za konverze měny. Doporučil buď založit účet v EUR nebo s konverzí počítat dopředu :-) Mluvil o 30USD, které strhnou z účtu v případě, že obchod skončil ztrátou. Tedy snad jsem ho pochopila dobře. Já jsem s ním potřebovala řešit úplně jinou záležitost. Tuto informaci mi řekl sám od sebe. Já osobně evropské trhy neobchoduji. Ať se vám všem daří!

Odesláno

to: honzanek

Je to opravdu poplatek za každý takový obchod. Síla to rozhodně je. Pokud tedy chceme obchodovat americké i evropské trhy, musíme mít nutně dva účty, abychom se poplatkům vyhnuli.

Odesláno

bowrider

No tak to by byl býval mazec, kdybych začal EUREX obchodovat každý den, jak jsem si původně plánoval. To bych mohl udělat třeba 20 ztrátových obchodů za měsíc a pak bych se jen divil.

Řekl bych, že je to na změnu brokera. Myslím, že tuto skutečnost měli dát vědět dopředu.

Honza

×
×
  • Vytvořit...