Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Doporučené příspěvky

Odesláno

Dobrý deň, aktuálne bojujem s nastavením AOS stratégie, ktorá by mi po splnení podmienok pomocou funkcie Alertu poslala informačný e-mailu o uzatvorení otvorenej pozície pomocou AOS systému. (Podobne, ako je to u nastavenia formátu pri indikátoroch - viď. obrázok). V nastaveniach format strategies ani v properties for all som takúto možnosť nenašiel. Ďakujem vopred za Vaše rady.

20549

  • Odpovědí 354
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

Odesláno

Musíte jinak. Nejdřív si otevřte okno trademanageru a klikněte pravým tl. myši. Vyberte trademanager preferences a v okně notifications si vyberte typ události, která vygeneruje alert. Pokud jedete live, a chcete alert na reálné příkazy, pak si nastavte emailový alert na "filled order", pokud chcete alerty na příkazy, které vygeneruje strategie, zvolte "Strategy filled order".
Pozor, nové buildy TS 9.1 tuším někdu od Update 8 mají problém, pokud máte smtp server na localhostu a Ts ho nedokáže ověřit.. Ale to až kdyby náhodou .. :)

Odesláno

It's done! Thank you very much, Honza K. ;)

Honza K. Napsal:
-------------------------------------------------------
> Musíte jinak. Nejdřív si otevřte okno
> trademanageru a klikněte pravým tl. myši. Vyberte
> trademanager preferences a v okně notifications si
> vyberte typ události, která vygeneruje alert.
> Pokud jedete live, a chcete alert na reálné
> příkazy, pak si nastavte emailový alert na
> "filled order", pokud chcete alerty na příkazy,
> které vygeneruje strategie, zvolte "Strategy
> filled order".
> Pozor, nové buildy TS 9.1 tuším někdu od Update 8
> mají problém, pokud máte smtp server na localhostu
> a Ts ho nedokáže ověřit.. Ale to až kdyby náhodou
> ..

Odesláno

Dobrý den,
mám triviální otázku: používám pro obchodování TS nainstalovaný na notebooku a jezdím s ním na služebních cestách docela často, i za hranice. Připojuji se tudíž k různým zdrojům internetu, různé WiFi hotspoty, intermnetová připojení v hotelech a nebo používám modem 3G. Až do minulého týdne plná spokojenost (bez problémů jsem se dokázal připojit prakticky všude v posledních 5-6 měsících), ale od minulého týdne se mi při přihlášení k mému účtu objeví hláška, že musím počítač registrovat atd. Zavolal jsem na support, řekli že ok, ale později když jsem to opět zkoušel, tak se mi zase nepodařilo připojit. Přitom používám identický počítač, webový přístup k účtu je OK .. nevím, kde je chyba. TS skutečně nějak kontroluje konkrétní počítač, nainstaloval mi na HD nějaký soubor, podle kterého mne identifikuje ? Mohl jsem ten soubor nějak nechtěně třeba vymazat ?
Zkoušel jsem i přeinstalovat platformu ale nejede mi ani nová instalace. Na jiném počítači je vše OK (stolní). Prosím o radu, určitě nejsem sám, co se s notebookem pohybuje po světě a chce obchodovat.

kiesrad

Odesláno

Kiesrade, toto je bezpečnostní funkce TS, z které uživatelé nejsou zrovna nadšení, funguje to tak, že vaše instalace platformy má tzv. Network ID, což je číslo, které se vygeneruje po "ošahání" některých hardwarových záležitostí mj. i IP adresy. Pokud se tedy hlásíte na servery TS z nějakého "nového" kompu, což znamená i z jiné IP adresy, tak si TS myslí, že by mohlo jít o nějaký hack a tudíž vyžadují ověření, že jste to vy.
Přeinstalace nepomůže, žádný soubor jste omylem nesmazal. Jediné řešení je zavolat a zaregistrovat, případně zkusit ukecat, aby vám zaslali formulář, kde výslovně uvedete, že na vlastní riziko nechcete registraci používat. Pokud hodně cestujete, můžete po registraci a zalogování na live poté danou instalaci používat v offline režimu, případně pokud budete mít k dispozici internet a opět vám to nepůjde, tak se vzdáleně např. připojit na váš domácí komp a jet takto. Je to kostrbaté, vím, ale jako nouzovka se to použít dá.

Odesláno

To HonzaK:

díky, mezitím jsem prošel další hromady informací na diskuzním fóru, je mi to už jasné. Jinak chyba vznikla nějakým aktualizováním Windovs minulé úterý, dal jsem počítač do původního stavu a teď je zase všechno OK.
kiserad
(tu)

Odesláno

Díky za info, ano minulé úterý byla obvyklá doba pro balík aktualizací od MSFT, nicéně u mě ok, docela se divím, že vám to způsobilo změnu network ID. Nedělal jste náhodou i upgrade firmwaru/biosu apod.?

  • 2 týdny později...
Odesláno

Zdravím všetkých traderov.
Už sa niekoľko dní plácam s EL, konkrétne s "OpenPositionProfit". Používate to niekto? Chcem otestovať stratégiu, kde zjednodušene napísané: Po vstupe do long a následnom stanovení PT1 a SL1 sa ďalej kontroluje, či nastane situácia, že je 1 kontrakt v strate napr. 100 $ a ak áno, tak nakúpi ďalší kontrakt (teda na korekcii, počas otvoreného 1 kontraktu) a zmení PT a SL:

If OpenPositionProfit end;
SetProfitTarget (TP2);
SetStopLoss (SL2);

Už som skúšal všeličo, ale túto časť (vstup do 2. kontraktu) neurobí. Menil som hodnotu OpenPositionProfit (aj plus, aj mínus), rozličné hodnoty, ale neberie to.
Neviete niekto, prečo?
Ďakujem za prípadnú pomoc.

Odesláno

Po ďalších hodinách bádania som zistil, že nie "OpenPositionProfit" nepracuje, ale principiálne nejde druhý nákup.
Uvediem názorný príklad:

If Time = 1102 then begin Buy next bar at Open;
end;
If Time = 1130 then begin Buy next bar at Open;
end;

pri tejto stratégii urobí nákup na Open len v 11:03, ale o 11:31 už nie :S
Nechápem prečo. Neverím, že sa nedá v EL prikupovať. Vie mi niekto poradiť?
Ďakujem.

Odesláno

Vla, zkuste tento kód. Dále musíte v dialogu Format strategies... Properties for all... zaškrtnout Aloow up to 2 entry orders. Viz přiložený obrázek. Pokud byste potřeboval pro každý vstup jinak počítaný PT, musíte si s tím pohrát a neřešit přes setprofittarget. ---------------------------------------------------------- inputs: PT1(100), PT2(300), SL(300); vars: MP(0), PT(0), ChangePT(False); MP = Marketposition; setStopShare; If ChangePT then PT = PT2 else PT = PT1; SetProfitTarget (PT); SetStopLoss (SL); If MP = 0 then begin If Time = 1102 then Buy("LE1") next bar market; end else begin If PositionProfit(0) 20672

Odesláno

To HonzaK:
nedělal jsem určitě žádný upgrade systému , bohužel je to potvrzeno - musím udržovat PC v původním stavu před 18.10., jinak se mi TS nerozjede. Nevíte náhodou jak načisto znovu nainstalovat ? Co bych musel smazat abych se dostal do úplně čistého stavu a mohl znovu TS nainstalovat ?

kiesrad :S

Odesláno

Dobrý deň,
prosím Vás, ako dostať do AOS stratégie funkciu, ktorá bude rušiť moje zadané BUY STOP MARKET/ SELL STOP MARKET orders, ktoré som zadal cez chart trading v TradeStation platforme, a to podľa jednoduchého časového pravidla, že ak nedôjde k exekúcií do 15 minút od zadania stop príkazu, bude tento príkaz automaticky zrušený.

Ďakujem Vám.


×
×
  • Vytvořit...