Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Doporučené příspěvky

Odesláno

2 Dry1985:

Pises to velmi vseobecne. O jaky trh se jednalo... co to znamena "nefungovala platforma kdyz jsem sel za limit"... Jako ze si nebyl vyplnen ? V obdobi razantniho zvyseni objemu obchodu (coz se prave v techto dnech deje) spolu se zvysenou volatilitou (Libye, Japonsko) dochazi k prudkym vykyvum v radech bodu a sekund. Tohle nemuze stihat zadna platforma. Je to ostatne dobry filtr, ktery rika "nestrkej prsty do vetraku"... Navic se roluje, tady dochazi vzdy k drobnym vypadkum, takze suma sumarum... ano v techto situacich bezne dochazi k chybam typu "rozjizdi se data Infi versus SC, neprijdou vsechna data za usecku, DOM se kousne, chytne spozdeni a proobchoduje cenu dodatecne atd. Technicky samozrejme nevim jak to maji delany, ale jako "ajtak" jsem k temto chybam zhovivavy. Jedina rada a imho dost rozumne reseni v takovych momentech je - neobchodovat.

Rob

Odesláno

Ahoj všem, to co tady popisujete tak to se mi děje už asi týden , převážně však od 15:30 tak do 16:30 až 17:00 pak už se to srovnává, Sierra stíhá ty rychlé pohyby vcelku dobře ale platforma Infinity se zpožďuje někdy až o 10-15 ticků, jedu paper na TF a nedá se vůbec obchodovat.

Jirka

Odesláno

Rob99
Dakujem za radu. Komunikoval som zo Stevom z infi a on mi vravel toto iste. Co sa tyka tej chyby - zadam limit do platformy a platforma mi vypise- platform doesn´t function - otvori sa aj dalsie okno, kde to vypise. Dakujem v poriadku. Ja som chcel len vediet, ci mi neblne pocitac, lebo niekedy mu fakt precvakava....:)

Odesláno

mo2t: já se nepřipojím ani k platformě, ani k Sieřře, hlásí to chybu. Včera to byl mazec, Sierra v určitých chvílích nestíhala vykreslovat data, v platformě se zadrhávala cena. Osobně jsem se držela stranou, vůbec se do takovýchto situací neženu, pro mě je to hazard.

Odesláno

Zdravim Vas. Musim Vam potvrdit, ze aj ja som mal taketo problemy a aj minuly tyzden. Vypadky platformy a pod. Dneska to bolo OK. Posledne dni nestihala cena na grafe z cenou na platforme. Myslim trh NQ. Miso.

Odesláno

Este som sa chcel spytat skusenejsich, ci nahodou nevedia, ako si nastavim obrazovku na obchodovanie nasledovne:
Aby v sierrachart som mal graf na lavej strane a platformu infinity na pravej. Vedla seba aby som nemusel v kuse prepinat. Myslim, ked si potrebujem rychlo nieco zakreslit do grafu, tak mi tabulka platformy zmizne ( myslim stisnem lave tlacitko na mysi na grafe a tabulka sa mi skryje) a ked chcem zadat limit, tak musim znova si ju odkryt. Dakujem:)

Odesláno

Dobrý den, jsem tu nový a chtěl bych si založit účet u Infinity. Narazil jsem na jejich poplatky kde jsem se dočetl, že si účtují za nečinost za měsíc na účtě polatek 35$.. je to pravda ? přiložím text z jejich aplikace při zakládání účtu: jedná se o bod "F)" když jsem se na to ptal brokera přímo ak mi odepsal že to tak není... ale moje AJ je hrozná tak že teď nevím jak to je... :-(

3. COMMISSIONS, FEES AND OTHER CHARGES
Customer agrees to pay such brokerage, commission and account charges and fees as TRANSACT may establish and change from time to time. Customer authorizes TRANSACT to withdraw from the Account: (a) brokerage and commission charges on any transactions executed by TRANSACT or its agent on Customer’s behalf (including, without limitation, the purchase or sale of a Commodity Interest and the exercise or offset of an option) at such rate as is agreed upon by TRANSACT and Customer from time to time; (b) any costs or expenses incurred in connection with the execution of any such transaction, including, without limitation, any charges imposed by an Exchange, clearinghouse or regulatory body, taxes imposed by a governmental authority, charges for providing additional account statements and charges for research or responding to governmental inquiries or investigations; (c) any deficit balances in Customer’s account as well as interest on any such deficit balances at the rate of two percent (2%) per annum over the prime rate in effect from time to time as listed in The Wall Street Journal; (d) Customer’s account will be charged a daily margin deficit service charge of 0.005 times the daily margin deficit balance subject to a $25 minimum (This charge will be calculated and paid on a daily basis.); (e) a foreign conversion fee of up to 2% of the funds converted; (f) an administration fee of $35 per month if account is inactive; (g) an administration fee of $25 for any domestic wire transfers and $50 for any foreign wire transfers; (h) an incoming deposit fee of $12.50 for any deposits $2,500 or less; (i) any other charges agreed upon between Customer and TRANSACT; and (j) TRANSACT’s attorneys’ fees and costs incurred in collecting amounts due under this Agreement or in defending against any claim brought by Customer in any suit, arbitration or reparations proceeding.

Odesláno

Dry1985 ,

děkuji za odpověď. Ještě bych se zeptal, teď jsem komunikoval s brokerem a říkal něco o tom, že by neměl klesnout zůstatek na účtě pod 2500 $ a že snad potom ten poplatek platí ? nebo ani potom ne ? nevím.. ta moje AJ to je hrůza... :S

Odesláno

Zdravim Vas. Je to tam napisane. Pokles pod 2500 dolarov znamena - cena jedneho obchodu/kontraktu je 12,5 dolarov. Odporucam Vam nabit aspon na dvojnasobok sumy. Nikdy neviete kedy sa Vam trh otoci zadkom.....
Keby boli dake otazocky rad pomozem, ak viem....:)

Odesláno

Služby brokerů Infinity:

Celou dobu pracuju s brokerem jménem Anthony Giacominy a upřímně si nedovedu představit lepší služby jak po stránce profesionální, tak osobní. Ochota vyřešit jakýkoliv problém okamžitě a bez řečí se dnes často nevidí. Vřele doporučuju.

Sekání platformy:

To jsem asi minulý týden zažili všichni - samozřejmě právě v okamžiku nádherných obchodních příležitostí, jako vždy. Naštěstí se to neděje příliš často, v takových situacích opravdu bezpečně obchodovat nelze.

Poplatek za "neobchodování":

Tohle jsem nezažil, dokonce jsem si vzal na nějakou dobu prázdniny, vybral celý účet (peníze v ČR považuju za bezpečněji uložené, než v USA) a nic se nestalo, žádné poplatky se neobjevily.
Naopak tomu však bylo u Interactive Brokers před cca. dvěma lety. Nechal jsem na účtu si 80 USD, vzal si volno a po 2 mešících jsem zjistil, že BEZ JEDINÉHO E-MAILU zůstatek na účtu zmizel a účet je uzavřený. Poslal jsem jim peníze, vyplnil na webu žádost o znovuotevření účtu a odjel na měsíc na dovolenou. Po návratu jsem zjistil, že je účet stále uzavřený a peníze leží "někde" u IB. Na žádost o vysvětlení nereagovali. Napsal jsem velmi rozzlobený e-mail a peníze si nechal poslat zpět. Interactive Brokers never more.

Martin Smejkal

×
×
  • Vytvořit...