Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Doporučené příspěvky

Odesláno

Divejte se na tech 5000 jako na soucast stroje na penize, ne jako penize samy o sobe(a uz vubec ne jako na Vase penize...co se tyce vydelku je prima mit padnou motivaci pracovat na navysovani kontraktu pri nevyhodne zmene kursu.

Castka kterou muzete na zacatku ztracet diky zmene kursu je urcite zanedbatelna oproti tomu co muzete ztratit behem obchodovan pri vyjdrenem strachu ze ztraty samotne (at uz je jakakoliv imaginarni) :)

Odesláno

jenaL:
:) Pôvodne som ku poslednému príspevku chcel tiež napísať, že sú rôzne iné možnosti straty ako len kurzová strata, ale nechcel som aby to pôsobilo nejako demotivujúco, tak som to odtiaľ vymazal.

Odesláno

Ahoj.

Nejprve bych rád poděkoval JenaL za minulou pomoc.

Dnes bohužel přicházím s dalším technickým problémem.

Už mám otevřený účet u IF a používám SC. Historická data stahuji taktéž od IF. A tu začíná můj problém. Při stahnutí historických dat vše běží v naprostém pořádku. Grafy jsou celé, i časové rozpětí je dobré. Když však zavřu CS a znovu otevřu, stažená historická data se mi zobrazí pouze v polovičním rozpětí (tj. místo aby TFZ8 začínal 22.9.2008, tak začíná 20.11.2008, takže mi chybí dobrý měsíc a půl dat). To stejné se děje i s ostatními daty (jak historickými, tak i aktuálními). Pro mě to tedy znamená smazat všechna data, která jsou stažena, restartovat SC a data opět stáhnout znovu. Tohle musím dělat pokaždé, když zavřu SC. Psal jsem i Stephanovi a ten mi zatím nijak nepomohl. Zkoušel jsem snad vše, nastavení jako chartbook, změnit délku stahovaných dat....nic nepomohlo.

Nevíte náhodou kde by mohl být problém. Kamarád má naprosto stejné nastavení jako já a funguje mu to normalně.

Díky za radu.

Z.

Odesláno

to jenal

foundoval jsem ucet u Harris bank a u jejich pobocky v Evrope, ta v Evrope nafoundovana v Eurech nebyl problem ale do USA jsem tom poslal z CITI bank a je to 14 dni a penize tam nejsou, nevis jak dlouho to muze trvat nejdele?
diky

Odesláno

to zhymll:
zkus zkontrolovat v "Chart Settings" položku "Days to Display/Load:" - počet zobrazovaných dnů, pokud si ji nezměníš, tak je 45 což by odpovídalo uvedenému problému.
Vašek

Odesláno

to: vakov

To není problém. To už jsem zkoušel.

Moving out intraday data. This may take a while, please wait... - 2009-02-02 17:48:45
Moved out 50% of: TFZ8.scid to: TFZ8.scid1 - 2009-02-02 17:49:09

Ale log mi pise tohle.

Odesláno

to gordon:
popravde takto jsem to nikdy nedelal, ja posilam z Natwest UK, dvaji me lhutu 5 dni, ale pokud si dobre pamatuji trvalo to jeden den. Kdyz si prevadim prostredky z US do UK trva to pravidelne pouze jeden den. 14dni je dlouha doba, radeji bych se sel pozeptat primo do banky jestli se to nekde nezatoulalo. Hodne stesti!

Odesláno

Poprosím Vás, nedokážam sa dohodnúť so Stephenom ako mám spustiť Sierru (po aktivácii live).
InfinityAT mi beží, no pri zadaní rovnakého mena a hesla do Sierry mi vypíše chybové hlásenie.
Ako druhú možnosť som skúsi zadať meno a heslo rovnaké ako v deme, stiahol som aktualizáciu Sierry ale nedajú sa mi spustiť grafy ani stiahnuť live data. Vtomto druhom prípade zase píše "your current service package does not support this function"

Odesláno

aby jste mohl vyuzivat data od Infinity, potrebujete level 3 ( musi obsahovat External Service Group B )
potom v zalozce Data/Trade Service Settings:
Service: TransAct

Username, Password, a Account jsou prihlasovaci udaje k TransAct a melo by to fungovat
www.sierrachart.com/index.php?l=TransAct.php

pripadne vypnete Sierru a zkuste ji rozjet pres tlacitko Launch Infinity Chart v InfinityATa udaje do Data/Trade... by se vam mely doplnit sama

Odesláno

jadvig: myslel som, že sa to dá spojazdniť z dema a za Sierru (level 3) zaplatím poplatok z live účtu.

Ako mám tada postupovať? Na stránke sierry si mám objednať level 3? Platba sa dá riešiť aj z live účtu, alebo im musím penieze zaslať priamo?

Odesláno

to jano:
co se tyka Infinity - mam verzi, kde se prepinam mezi Sim a Live a k obojimu pristupuji pres ostra hesla ( zadna demo hesla nemam )
jinak mam registraci primo u Sierry a objednany level 3, za ktery platim dle potreby. Hlavne platba pres PayPal je velice rychla, trva v radu sekund a muzete hned pracovat. Z Live uctu se mi nic nestrhava. Tam mam penize jen na obchodovani.

Odesláno

jadvig: ešte včera som si platformu objednal priamo zo stránky sierrachart. Zaplatil som kartou a Sierra začala hneď bežať. Zatiaľ mi doma nejdú stiahnuť live data (v práci bez problémov), ide iba história. Ale to dnes doriešim. Vďaka.

Odesláno

Prosím Vás mám ešte jednu otázku, týka sa to znova sierry, preto neviem či by som to nemal smerovať do iného vlákna...

Sierra level 3 sa dá spustiť len na jednom počítači? Stephen mi písal niečo také. No ja som ju spojazdnil práve na tom PC, ktorý nepotrebujem a na tom ktorý chcem používať na obchodovanie mi už nebeží.

Vždy mi hlási:
Connecting to TransAct...
Unable to connect to TransAct.
Failed to logon for accounts. TransAct error: (13) The YesTrader username or password entered was not valid.
Disconnected from TransAct
Will reconnect to the server in 5 seconds. To cancel, select File >> Disconnect on the menu.

×
×
  • Vytvořit...