Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Doporučené příspěvky

Odesláno

to Prescott, ALL:

Kontaktoval jsem podporu Zen-Fire a NinjaTradera ohledně zmenšení doby dostupnosti historických tickových dat.

Nejdříve jsem se od podpory Zen-Fire dozvěděl, že Zen-Fire samo o sobě nenabízí a neposkytuje žádná historická data. Takže to ani nemohlo způsobit přímo Zen-Fire.

Místo toho data od Zen-Fire na svých serverech na několik měsíců ukládá NinjaTrader. Takže když v NinjaTraderovi načítáte při připojení k Zen-Fire historická data, načítají se ze serverů NinjaTradera. Historická data se ze serverů načítají, když jste připojeni a vytváříte nový graf nebo měníte Time Frame nebo datumy Od a Do a data [ital]už nejsou načtená (a uložená) z dřívějška[/ital].

Kromě toho mi napsali tohle:

> If you want historical data you can use esignal, barcharts, multicharts,
> and a few others as a backup feed to go along with zen-fire.

V překladu:

> Pokud chcete historická data, můžete spolu se Zen-Fire použít esignal, barcharts, multicharts
> a několik dalších jako záložní zdroj dat (backup datafeed).

V NinjaTraderovi skutečně můžete ke svému připojení (datafeedu) přiřadit záložní připojení (Backup datafeed connection).

Přeposlal jsem své dotazy podpoře NinjaTradera.

Ryan z NinjaTradera o změně nejdřív nevěděl, ale napodruhé se přesvědčil, že je to pravda (poprvé měl u sebe v NinjaTraderovi načtená data z dřívějška, takže se to neprojevilo).

Po tom co se na to zeptal vývojářů mi to potvrdil s tím, že je to kvůli obrovské (tremendous) velikosti tickových dat.

Ryan ještě dodal, že množství dat, které se načetlo (pro kontraktní měsíc ES 03-10) je očekávané (expected), kvůli velikosti tickových dat a skutečnosti, že je to bezplatná služba, kterou poskytují uživatelům Zen-Fire protože Zen-Fire samo o sobě neposkytuje historická data.

Podrobnosti jsem z něho nepáčil.

Viz. kopie celé e-mailové komunikace, kterou jsem umístil zde:
#$@%#@%@@%@#

Důležité informace z předchozích příspěvků:

Jde o ticková data starší než asi 3 měsíce minus 5 dnů.

Když to budete chtít zkusit, tak se držte následujícího, abyste zajistili, že se data budou načítat ze serveru a ne jen z vašeho počítače:
1. Smažte si příslušná dříve načtená historická data přes File->Historical Data->Delete (buď jen ticková data nebo i minutová). Historická data si [bold]nejdříve vyexportujte[/bold], abyste o ně nepřišli (potom už starší ticková data nahrát nepůjdou).
2. Aby se smazání dat projevilo, tak nestačí v otevřeném grafu stisknout F5, musíte si otevřít dialog Format Data Series a klepnout na OK.

Jako první na to přišel Prescott:
www.financnik.cz/forum/read.php?4,99000,165954#msg-165954

  • Odpovědí 1,8k
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

Odesláno

to all
Bud sem blby nebo to nechapu.
Registrace problehla bez problemu, jedu pres Dorman, jediny problem mam s vyplnenim u dormanu: Account transfer.
posilali mi to mailam s prilohou: acctxfer.pdf
Vytiskl jsem to, ale nevim co mam dat za udaje u Account Name a Account number.
Dival jsem se u dormana na svuj ucet, a nemuzu to nikde najit.
Nevite jestli to mam nechat nevyplnene?
Diky

Odesláno

to vpycha:

dik za super info, len neviem ako na to teraz reagovat, pozeral som na esignal, ale tam ten free trial beru dost vazne (musis zaplatit a po 30 dnoch zavolat a peniaze ti vratia), ani neviem ci som spravne pochopil, ktory produkt od nich potrebujem (asi je to ten eSignal OnDemand - lenze aj tie su tri verzie za 25 a 45 USD), este pozriem na ten barchart

druha moznost je, ze sa na rangebary vykaslem a budem testovat NQ na minutovych grafoch (2 alebo 3 podla potrebneho SL)

Odesláno

Dobrý den, zřídila jsem si účet u RCG, podle instrukcí a hesel mám otevřený live účet. Je možné při otevření NT volit live obchodování nebo sim? Mám zaškrtnuta obě políčka a nastavení nelze měnit. Pokud to nelze, mohu demo dělat jen přes replay nebo i jinak? Děkuji za odpověď Monika (td)

Odesláno

to jessiemonika:

Demo můžete dělat normálně, i s live účtem; když máte zaškrtnuté Global Simulation Mode, tak NT nikam neposílá žádné příkazy.

Abyste si mohla odškrtnout Global Simulation Mode, tak musíte mít k NT live licenci. Plnou live licenci si můžete koupit přímo od NT. Nebo můžete požádat svého brokera a on Vám zdarma poskytne licenci (licenční číslo) pro live obchodování, akorát potom bude NT okleštěný o některé funkce (například ATM).

Viz.
www.financnik.cz/forum/read.php?4,101207,165893#msg-165893
www.financnik.cz/forum/read.php?4,99000,165599#msg-165599

Odesláno

to vpycha,

děkuji za info. Moc pomohlo. Co se týče programu, zatím mám free verzi. Na paypalu peníze a obavy, koupit program a jet naostro. Na demu jsem se po čase cítila dobře, ale teď po všech peripetiích a aktivacích, zase nerozumím spoustě věcí.
Nejsem angličtinář, tak se chci zeptat. Dostala jsem help linku pro případ nouze. Protože se nedomluvím, jak jste to vyřešily? Není u MF někdo, kdo mluví česky nebo slovensky?
Další dotaz mám, pokud je obchod otevřen skrz free verzi NT a zadáváte ručeně SL a PT. Je Vám účtován poplatek?
A poslední dotaz, dostala jsem odkaz na web trader beta, je to program na správu mého účtu? Tj. teď vidím, kolik mám peněz a po uzavření 1. obchodu se údaje mění? o Děkuji za všechny odpovědi Monika (td)

Odesláno

to jessiemonika:

> Co se týče programu, zatím mám free verzi.

Nejsem si jistý, jestli myslíte live licenci od Vašeho brokera, se kterou jde obchodovat naostro, nebo licenci od NT, se kterou jde obchodovat jenom simulovaně (viz. předchozí příspěvek).

> Další dotaz mám, pokud je obchod otevřen skrz free verzi NT a zadáváte ručně SL a PT. Je Vám účtován poplatek?

Brokerský poplatek je účtován jen za RT (round turn), to znamená za koupení kontraktu + prodej kontraktu (nebo v opačném pořadí). Takže za zadání, změnu nebo zrušení SL, PT apod. se nic neplatí.

> A poslední dotaz, dostala jsem odkaz na web trader beta, je to program na správu mého účtu? Tj. teď vidím, kolik mám peněz a po uzavření 1. obchodu se údaje mění?

Já jsem to ještě neviděl, odkaz na to nemám a na jejich webu je o tom jen minimum. Ale mohlo by to být přesně tak jak říkáte. Mělo by přes to jít obchodovat přes web. Ale je to ještě beta, takže v tom mohou být chyby. Až to bude hotové, tak by přes to snad mohlo jít i nouzově uzavřít pozici.

Aktuální informace o Vašem účtu si můžete zobrazit i přes RCG Passport. Nevím ale, jestli se údaje mění hned po uzavření obchodu. RCG Passport je na adrese www.rcginquiry.com/, User Name je číslo Vašeho účtu u RCG/Mirusu bez pomlčky a Password je heslo, které jste zadala při zakládání účtu u RCG.

Odesláno

to vpycha

(tu)Díky za info. Posunulo mě zase o kousek dál.
Mám free verzi s licencí od mého brokera. Nevíte, jak dlouho trvá zakoupení programu, pokud mám již zřízen paypal a na něm peníze na zakoupení programu? A ještě jedna otázka: Jak je to s help linkou. Je možné se domluvit s někým česky nebo slovensky nebo si mám složit nějakou větu, kterou snad pochopí. Někdo výše už odpovídal, jaká hesla jsou potřeba pro help linku, takže to si zpětně dohledám. Ale netuším, jak se se svojí "angličtinou" a ve stresu budu s někým dohadovat, že potřebuju uzavřít obchod.Jestli je na tom někdo podobně jako já, budu ráda za každou informace. Díky všem a pěkný den Monika (td)

Odesláno

to jessiemonika:

Zakoupení je okamžité. E-maily od PayPal s potvrzením a od NinjaTradera s licenčním číslem mi přišly ve stejnou minutu.

S tou help linkou moc neporadím. Mohla byste to zkusit nanečisto. Otevřete si v NT pozici a zavoláte si, že jí chcete uzavřít (a když jí uzavřou, tak to vidíte). Zkušenosti s voláním na tu help linku nemám a ani nevím na co by se mě ptali. Složit si tu větu jak říkáte a ověřit si (třeba při asistenci někoho, kdo anglicky rozumí), že jí pochopí a že jim to bude stačit by bylo asi nejlepší řešení. Když tak si můžete časem tu angličtinu trochu procvičit nebo naučit, abyste rozuměla alespoň něčemu.

A pro zmenšení rizika ostrého volání a větší klid v duši je dobré nezanedbávat prevenci. Dobré je sledovat, jestli není nějaký plánovaný výpadek elektřiny a neobchodovat, když je bouřka. Můžete si pořídit UPS (záložní zdroj) pro router (aby ještě nějakou dobu fungovalo připojení k internetu v případě výpadku elektřiny) a pro stolní počítač (notebooky mají výhodu - už v sobě mají UPS a vydrží běžet na baterky déle)). Můžete mít taky nějaký záložní počítač (nejlépe notebook) s nainstalovaným NT a záložní připojení k internetu (soused, veřejný internet (třeba přes Wi-Fi)).

Odesláno

to vpycha:

Doplnění:

> a záložní připojení k internetu (soused, veřejný internet (třeba přes Wi-Fi))

Nejlepší je mít více vlastních připojení přes rozdílné technologie a přes jiné pokud možno na sobě nezávislé poskytovatele (jeden může nakupovat konektivitu od druhého). Technologie o kterých vím: ADSL, Cable (kabelová televize), optika, Wi-Fi, mobilní připojení (přes mobilního operátora). Vlastně se dá ještě připojit přes domovní rozvod elektřiny (normálně přes zásuvku), ale nevím do jaké vzdálenosti to funguje (možná jenom v rámci bytového domu). To s tím sousedem a veřejným internetem by byla nepříjemná a nespolehlivá nouzovka (zavolat by bylo lepší).

Odesláno

to vpycha:

jak, prosím, propojím NT se Zen-fire, pokud se nechci připojovat na demo. Hledala jsem v odkazech, které mi přišly z MF, ale marně. Dosud jsem byla připojena na demo verzi, která mi skončila, a teď nevím, jak se připojit live. Děkuji za odpověď Monika (td)

Odesláno

Dobrý večer,

chtěla bych se zeptat těch, kteří si kupovali přes Paypal program NT. Stačí mít na účtu přesně 180 dolarů nebo jsou počítány nějaké poplatky a tato částka na zakoupení programu nestačí? Příp. jaká částka je potřeba. ( k zakoupení programu na tři měsíce pro upřesnění ) Děkuji za odpověď Monika

Odesláno

to jessiemonika:

Po nafundování účtu u RCG mi přišel od Mirusu e-mail s předmětem Mirus - Live Login Information, kde bylo uživatelské jméno a heslo k Zen-Fire. Uživatelské jméno bylo ve tvaru můj-email.rcg. Jestli Vám takový e-mail nedošel, tak musíte svého brokera kontaktovat.

K druhé otázce:
Já myslím, že přesná částka bude stačit a že všechny poplatky, které si PayPal účtuje platí ten, komu se peníze posílají, podobně jako to je u platebních karet. Ale když na PayPal posíláte peníze z účtu bankovním převodem, tak nějaké peníze si mohou strhnout banky. Já mám PayPal napojený na platební kartu a PayPal si z ní strhnul peníze sám.

Návštěvník
Téma je uzavřené.

×
×
  • Vytvořit...