Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Doporučené příspěvky

  • Odpovědí 1,8k
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

Odesláno

Jj. Už mi to taky šlape. Já sem se ptal proto, protože mi nepomáhalo ani odpojení a znovupřipojení, ani reload historical data, ale pak sem se odpojil a připojil a zase to jde.

Odesláno

Zdravím,

dorazil už někomu výpis z účtu? Měly dorazit do 15.2, tak já jsem se ptal A.J. a ten mi 18.2. napsal, že už byly odeslány. Ale tak se mi zdá, že už jdou nějak dlouho.

díky, Láďa

Odesláno

Yax:
Ja psal AJ znovu, ten psal do RCG, odpovedeli mu, ze pro non-american to posilat nemusi a tudiz nebudou, ale poslali mi to v .pdf, je to jen jedna stranka, vypada az amatersky, pro danove ucely pouziji mesicni vypisy.

Odesláno

Mirku,

diky za zpravu, tak to je dobre. Priste budu zacinat kazdy svuj email, ze jsem non-american, pro jistotu.
No ale aspon muzu prestat cekat a konecne poslat i danove priznani na FU, dam k nemu prosincovy vypis, tam je profit year to date, tak to jim musi stacit.

Lada

Odesláno

Caute,

chcem sa spytat, ci mate skusenost s nastavenim maximalnej dennej straty u Mirusu. Ja som sa na to pytal Seana, ci by mi to vedel nastavit a on mi odpisal, ze to nerobia. Odpoved bola asi takato:

The Mirus order desk can’t setup an auto liquidate loss limit on Ninja/Zen-Fire. I recommend always calling the Mirus 24 hour trade desk if you are experiencing connection issues and have them liquidate your position. Mirus will be releasing its own trading platform in the coming months and the plan is to add an auto liquidate feature. Feel free to contact me with any additional questions.

Takze keby sa vyskytlo nieco neocakavane, budem asi musiet dufat, ze stihnem zavolat na ich linku vcas, aby mi nevznikla nahodou nejaka velka strata, ak to spravne chapem. Predpokladam vsak, ze u inych brokerov to nastavit ide.

Odesláno

Ahoj, mě odpověděli něco podobného.

Our risk management system is not set up to have a per contract max daily
loss. Your risk parameters are currently margin based. We can set a max
daily loss and a max position size on the account, but it cannot be done on
a per contract basis. The max daily loss would not set an auto liquidation
either. It would only prevent you from trading additional contracts once
you pass your loss limit. You will still have to get out of any open
positions yourself.

Odesláno

Zdravím, chci se zeptat zda má někdo informaci, jaké je časové rozmezí pro obchodování FDAX, na které se vztahuje intraday margin u Mirusu? Našel jsem několik rozdílných časů, proto bych se rád ujistil.

Předem díky

Odesláno

Dobrý den, mám Sim účet od Zen-Fire,při papertradingu se mi občas stane, že NinjaTrader zahlásí výpadek spojení, ovšem většinou pouze na 2-5 vteřin a zase se napojí. Např. včera mezi 14:30-15:30 třikrát. Možná je to mým int. připojením a ne daty od Zen-Fire, ale nevím. Má někdo podobnou zkušenost?

Návštěvník
Téma je uzavřené.

×
×
  • Vytvořit...