Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Doporučené příspěvky

Odesláno

Rombic:

díky moc za info. Myslel jsem si, že to bude takhle, že to OCO dělá jen Ninja. Ale vůbec jsem netušil, jak to potom vypadá. Jestli Ninja pozná, že už se jeden příkaz vyplnil a zůstane svítit jen druhý, nebo žádný nebo oba. Tak aspon, že tak, že svítí jenom jeden a je to tedy zřejmé.



Díkes ještě jednou za info

  • Odpovědí 1,8k
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

Odesláno

zdravím,

v poslední době sem zkoušel NT a musím říct, že se mi tento program velmi zamlouvá. Chtěl sem se zeptat jestli někdo neví, zda jde mít účet stále u IB, používat NT a data od zen-fire? Psal sem před několika dny na support zen-fire,ale odpověď do teď nepřišla.

Díky

Odesláno

Když to dobře dopadne, tak to zřejmé je, nespoléhal bych na to.
Osobně si nedovedu představit NT+výpadek+řízení více kontraktů. Tam asi zbyde jediná možnost - CLOSE všeho, pro jistotu.
Jo a taky se mi po výpadku stalo, že ať jsem se snažil sebevíc, příkaz jsem zrušit nemohl. Když už jsem byl celej opocenej a trh prošel příkazem, oddechl jsem si - příkaz sice NT siganalizoval, že tam je, ale neporvedl se. Na žádném místě zrušit nešel. Pomohl až restart NT. Poté už bylo vše v pořádku.
Jsem zvědav na tu novou verzi, tyto bugy mě moc netěší. Ale toto vše se děje jen když je otevřený obchod a je výpadek, takže určitě míň jak 1% pravděpodobnosti, že to vyjde blbě.

A ještě k tomu OCO - je možné že se to skutečně u jiného poskytovatele bude chovat jinak, máte někdo takového, u kterého víte, že OCO příkazy fungují?

Odesláno

to Rombic, Kotas:

panove diky za osvetleni, probiram se timto forem a OCO problematika byla jedna z mych poznamenanych slepych mist. Ja jen, ze v tom nejste sami a doufam, ze budu moci brzo taky takhle radit. Mam v planu do konce roku jet nazivo.

Drzim vsem i sobe palce.
D.
Odesláno

Kotas, Sup: děkuji za probrané téma, jak psal Kotas, taky mi to leželo už delší dobu v hlavě. Řešili jste jen výpadek spojení, ale když dojde ke kompletnímu kolapsu el. sítě a naskočí až dejme tomu o pár minut později, tak i při tomto případu je v NT ten STP příkaz v chart traderu vidět? Jen pro rekapitulaci... Děkuju

Odesláno

Ahojte,
V piatok vecer som si zalozil ucet a asi hodinu nato sa mi ozvali z RCG aj z Mirusu. V signature page mam vyplnit nejake cislo a ja ho nemam, alebo to mam nechat prazdne a iba dolu sa podpisat?
dakujem

Odesláno

Zdravím všechny Nedávno jsem si založil účet u MF (u Dorman Trading). Peníze jsem tam poslal a dostal jsem zpět potvrzení, že peníze dorazily v pořádku (a to k datu 21.10.09) a k tomu mi přišli i přihlašovací údaje. Po nainstalování nové Ninje a zadáni free live license key, který je veřejně na strankach MF se mi konečně při načítání Ninje zobrazilo i to že mohu obchodovat real. V account connections jsem si nastavil připojení a do políček user name a password jsem zadal údaje co mi byly poslány od MF.A konečně se dostávám k mému problému.Nikde se mi nezobrazi stav účtu nebo to aspoň neumím najít a ani mi nejde obchodovat.(v chart traderu si nemohu nastavit SL,PT nic). Plus po připojení na můj účet se mi v záložce(kartě) log zobrazilo v jedné zpávě :"starting transaction credit = -1974USD" což mě značně znepokojuje a v záložce(kartě) account performance se zobrazuje u start date a end date nejaké divné datum . Pro grafické znázornéní mého problému přikládám tři obrázky na kterých se budu snažit více přiblížit moji situaci. Nevím co s tím.Děkuji za rady

10874

10875

Odesláno

Toho starting transaction credit se neboj, to se mi taky zobrazuje a jde zřejmě o pevně nastavené číslo u direct live licencí NT ( těch pro obchodování live, ale bez strategií - podívej se na záložku HELP - NT Account). Stav tvého účtu se ti zobrazí až po přihlášení k live účtu a provedení obchodu v záložce Accounts.

Odesláno

WodoWary:
tak s tím starting transaction credit si mě celkem uklidnil to děkuji, ale teda potom eště jedna otázka kterou by jsem se rád dozvěděl.To že si nemohu nastavit žádné ATM strategy (SL,PT...) je kvuli tomu že mám free verzi?

Odesláno

WodoWary:
omlouvám se můj předešlý dotaz je bezpředmětný, špatně sem si přečetl text v závorce.WodoWary děkuji Ti mockrát.:) (tu) pokud ale můžu eště jeden dotaz, tak bych se rád zeptal, jak je možné vidět (online) stav svého účtu jinak, než na NT. Budu dostávat sice denní výpisy od Mirusu na e-mail, ale chtěl bych to vědět z důvodu, jakým způsobem si potom eventuelně mám poslat vydělané peníze zpět do ČR. Vím ,že na přemýšlění o posílání vydělaných peněz zpět do ČR je pro mě jakožto právě začinajícího tradera docela brzo, ale chtěl bych v tom mít jasno. Děkuji moc za odpovědi a rady:)

Odesláno

Nazdar

Chcel by som sa spytat na par veci. Chcem si zalozit ucet na MF a rad by som zistit niake skusenosti o banke Harris Trust and Savings Bank. Je kriza a nerad by som stratil moj kapital. A este by som sa rad spytal co je to vlastne ta "clearing form" alebo nieco take. Vybavujem si acc prvy krat tak mam v tom mierny chaos.

Dakujem za odpovede

Odesláno

2 Dafi:
Stav účtu normálně není vidět. Zkus zadat nějaký příkaz -který se ti hned nevyplní a hned ho zruš - pak se ti objeví stav účtu - na jeden den - pak zase zmizí...

Odesláno

Dafi: Já mám u RCG normálně vidět stav mého účtu kdykoliv v záložce Balances, je tam vidět aktuální stav a stav z posledního obchodního dne. V tom aktuálním není do dkončení obchodního dne započítaná komise, takže je vždy o pár $ vyšší. A šipka vedle čísla ukazuje přírůstek nebo úbytek.
Co se týká odeslání peněz zpět, tak k tomu jsem zatím nedospěl, ale dle infa někde zde by měl stačit zaslat emil brookerovi a ten převede požadovanou částku na účet, ze kterého jim došla tvoje první platba na fundování účtu.

Sup

Návštěvník
Téma je uzavřené.

×
×
  • Vytvořit...