Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Doporučené příspěvky

  • Odpovědí 1,8k
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

Odesláno

Díky moc za rady. Spojil jsem se s brokerem a níže je přesná podoba jak by měl formulář z Raif. banky být vyplněný pro převod do UK jako europlatba. Snad to někomu později pomůže ...

8147

Odesláno

Jen se chci zeptat. Kdo z vás jste si dělali novou registraci na mirus futures, nebo na zen-fire? S číslem, které vám bylo vygenerováno, případně i odesláno na mail - funguje vám připojení? Nějak se s tím nemůžu připojit i přes to, že jsem kvůli tomu přeinstaloval NT. Nevíte někdo, jestli nebude potřeba i přeinstalovat Windows, případně vyčistit registry kvůli tomu, že jsou v nich záznamy z NT?

Díky všem...

Odesláno

hirens:

ja se pred chvili zaregistroval primo u zen-fire. Email prisel hned, zmenil jsem v ninje licence key, restartoval ji a zadal nove jmeno a heslo v account connections. Pak se proste pripojil.
Vsechno uz zase funguje jak ma.

to all:
Jsem zvedav, co se bude dit za mesic. Nechce se mi moc verit, ze by stacilo registrovat se s novym emailem. Divil bych se, kdyby nekontrolovali IP adresu. To hadam, dela Mirus, protoze tam jsem jim zadal ten 10minute mail a neprislo nic.

At se dari!
Odesláno

Pavlosos: Jj, takhle by to mělo vypadat. Rozlišovat mezi adresou RCG a adresou BoA. Pokud to hanslamovi prošlo i s blbou adresou, může být rád, ale nespoléhal bych na to. Ono to totiž (prý) má fungovat tak, že když pošleš prachy na účet a máš sice dobré číslo účtu, ale blbě jméno a/nebo adresu majitele účtu, je to považováno za omyl a platba se vrátí odesílateli. Zřejmě v tomto případě (hanslama) jim stačilo, že jméno majitele účtu (tedy RCG) souhlasilo a adresu už neřešili. Ale jak říkám - nespoléhal bych na to.

Odesláno

hirens:
já se taky zaregistroval přímo u zen-fire, obratem obdržel mail, změnil v NT přihlašovací jméno a heslo, které jsem obdrželv mailu (licenci jsem ponechal beze změny) a všechno funguje.

Odesláno

Zdravím,
mám jeden dotaz a to jakým způsobem se zadávají příkazy k převodu vydělaných peněz zpět do ČR. Mám účet u RCG a dvakrát moc nejsem chytrej z toho vyúčtování na Passport Acconut. Zkušenější poraďte prosím jak nakládat s prostředky na tomto účtě. Já jsem bohužel naštítu s angličtinou... Díky :S

Odesláno

3beda:
passport account webova stranka je jen na prohlizeni stavu. nic na ni nemuzes provadet. pokud chces penize zpet, musis napsat svemu brokerovi a ten ti je posle.


Lucinek:
k tomu co pises ohledne rozlisovani adresy. nevim moc bych to nedramatizoval. Jestli to byla nahoda, ze mi to proslo?
Tady jsou instrukce od meho brokera z Mirusu

Hi Jan,

Below are the Euro funding instructions. Let me know if you have any questions.


Rosenthal Collins Group - Funding Instructions (Euros)
Bank of America
London, England, U.K.
Swift Address: BOFAGB22 (MT202) (MT100)
FAO:Rosenthal Collins Group LLCAcct # 600832571110
FFC:Jmeno Prijmeni, Cislo meho uctu

IBAN# GB49 BOFA 1650 5032 5711 10


Takze kdyz mi to takhle poslal, ja to presne takhle vyplnil a vsechno probehlo v poradku. Z ceho si delat tezkou hlavu?

Odesláno

Já se raději zeptal vícekrát, vrtalo mi hlavou proč jsou v ZPS formuláři dvě žádosti na vyplnění údajů o bance příjemce. Navíc jsem si nebyl jistý, kam napsat americkou adresu, kam UK ... tři maily stačily a AJ mi vše vysvětlil. Teď, když vše vím, mohu klidně spát, že peníze jdou tam kam mají. Přeci jen neposíláme tu 100 kaček :o)). Navíc jde i o to, že když je něco špatně a platby se vracejí, zaplatíš své bance poplatek tak jako tak, podle toho co jsem vyčetl z podmínek. Každopádně díky za rady, určitě mi to i tak pomohlo.

hirens:
Taky se mi to už stalo a nejen u Ninjy. Stává se to u více softu ... napiš HESLO ručně a nekopíruj ho, to by mělo pomoct. Nezapomeň potom restartovat Ninju.

janM:
Kontrolovat IP adresy nebudou, takhle to nefunguje. Ochranu by museli vytvořit přímo pro software jako takový. Stačí si na seznamu vytvořit email. Celý proces včetně nové "registrace" zabere tak 2-3 minutky a jede se na novo. Do té doby bude zen-fire bojovat s větrnými mlýny, bude to tak totiž dělat každý až do doby, než Ninja Trader sám neudělá nějakou softwarovou změnu.

Odesláno

hirens,

me napsali, ze musim vytvorit nove spojeni, to znamenalo, ze nestacilo v Ninja v account connections jen prepsat stary password a username za novy, ale muselo se vytvorit nove spojeni. Control Center-Tools-Account Connection- pak se objevi okno Account Connections, tam kliknout na Add-okno Create new connection-Next- objeví se okno Connection Options-Conection name, tam se napise jakekoli jmeno, treba Mirus., provider-musi se zaskrtnout Zen-Fire, Backup datafeed connection -None. Do dalsiho okna napisete Usernam a Password co vam poslali. Na tlacitko Settings nemackat. Potom Next a Finish.
Pak by vam to uz melo fungovat.

Hodne stesti pri obchodovani.

Petr

Odesláno

Ahoj
napiš tam samé nuly " 000-00-0000 ", taky jsem se tam zaseknul a po dotazu prakticky okamžitě odepsali.

You can just go ahead and fill in zeros for the SSN since you’re not a U.S. citizen.

Thanks,
Megan Horner
Manager – Business Development
Rosenthal Collins Group

Prošlo to v pohodě a čekám na schválení.

Odesláno

xanathar:
Nevím kde co psal marko9999, ale samozřejmě nic takového neprobíhá. Když zřizuješ účet u jakéhokoli zahraničního brokera, tedy i amerického, posíláš přece kopii svého pasu nebo OP a nějaké fakury na Tvé jméno, aby jsi Tím prokázel, že nejsi občanem USA a ani nemáš na území USA povinnost platit daně. Příjmy z tradingu daníš podle zákona o zamezení dvojího zdanění v zemi, kde máš trvalý pobyt a pohybuješ se tam většinu roku. Takže žádných 12%
Ti nikdo nestrhává (teda pokud náhodou nejsi občanem USA, což asi nejsi).

Návštěvník
Téma je uzavřené.

×
×
  • Vytvořit...