Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Doporučené příspěvky

  • Odpovědí 1,8k
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

Odesláno

Přesně v 18:25:37 s hláškou Disconnect enforced by broker or 2nd login to the same account. Opsáno z log souboru. Od srpna 2008. Ale jednou už podobný problém byl a druhý den se to zase se to rozběhlo. Dneska mě vylekalo, jak mi to kleklo pod rukama.

Odesláno

to All,

pisal som na support mirusu :

7:21 PM neuron:
hi, i have a problem with connecting to demo account..
7:21 PM Nick :
We just reset our demo system, all you need to do is visit our site at www.mirusfutures.com, request a new demo and it will send a new username and password

takze treba sa nanovo registrovat..prave mi prisiel novy login..idem ho vyskusat

tak uz som connectnuty..

Odesláno

Právě jsem je kontaktoval a "potěšili" mě informací, že nové přístupové heslo a jméno bude fungovat jen 30 dnů a dost! Pak už nepůjde demo účet prodloužit. Takže abychom hledali nějakou alternativu :-(.

Odesláno

JJJ:
Velice snadná pomoc. Vygeneruješ si na Zen fire každý měsíc nové username a password. Musíš akorát uvést jiný e-mail. Není přece problém si každý měsíc založit novou e-mailovou schránku. Uvědom si že za to máš nespožděná kvalitní ticková data, něco za co se normálně platí a obávám se že alternativu bys hledal marně. Spožděná ano, ale nespožděná těžko. Není to sice tak jednoduché jako dřív, ale nevidím důvod, hledat jiné řešení. Sám jsem to takle dělal, dokud jsem neměl ostrý účet u Mirusu.

Odesláno

Zdravím všechny, rád bych se vrátil zpět k otázce převodu peněz (Raif. B. -> RCG). Rozhodně je dobré si od Mirus Futures vyžádat údaje pro platbu do Velké Británie, v rámci eurozóny je tak poplatek za převod fixně nastaven (v současné době) na 220,- Kč. Teď bych potřeboval pomoc zkušenějších kolegů, kteří mají již převod za sebou, aby mi poradili s přesným vyplněním formuláře přes ZPS Platby v rozhraní eKonta Raif. banky. Snažil jsem se vše vyčíst ze starších příspěvků, ale stále si v tom nejsem vůbec jistý. Nerad bych samozřejmě udělal chybu, nikdy jsem převod do zahraničí neprováděl. Zde jsou údaje pro převod od Mirus Futures pro UK. ---------------------------------------------------------------------- Bank of America London, England, U.K. Swift Address: BOFAGB22 (MT202) (MT100) FAO:Rosenthal Collins Group LLC Acct # 600832571110 FFC: **account name**, **account number** IBAN# GB49 BOFA 1650 5032 5711 10 ---------------------------------------------------------------------- Udělal jsem screenshot formuláře v eKontu s předvyplněnými údaji. Jeden prázdný pro případnou pomoc od vás, abyste to do ní názorně doplnili správně (určitě to uvítá takto více uživatelů) a druhý tak, jak jsem jej vyplnil sám podle sebe. Předem velké díky za pomoc! Pavel

8129

8130

Odesláno

no asi ani nepojede, už jsem zadal požadavek dema na jinou mejlovou adresu
všimli jste si hlášky o přerolování 12 kontraktů?
přesně ta samá jako minule když mi přestalo fungovat demo, že by souvislost?

Odesláno

No vypadá to, že ten nejméně rok starý univerzální demo účet už opravdu zařízli. No pak buď pravidelně generovat nová jména na nové emaily a nebo si založit reálný účet. Min.vklad není tak velký a žádné poplatky se neplatí, ani když nebudete live obchodovat.

Odesláno

Pavlosos: Myslím, že to máš blbě. Bank of America, London, U.K. je adresa banky (která ti tam chybí vyplnit).
Adresa RCG je tuším tahle:

Rosenthal Collins Group, LLC
216 W Jackson Blvd
Suite 400
Chicago, IL 60606-6918

I když je to do UK, ale RCG má sídlo v USA.
Ten zbytek už nevím, nechal jsem si u KB vypršet můj certifikát, takže se tam teď nedostanu, abych se podíval O:-)
Mám to tam totiž někde uložené, jak jsem to posílal. Už je to ale téměř rok (a zatím jsem přisypávat nemusel ;-) ), takže fakt už moc nevím.

Odesláno

Pavlosos: Ahoj, davam tady Screen, jak jsem to vyplnil ja. Jenom jsem v tom screenu vymazala policko Ucel uhrady. Tam jsem napsal: Jmeno Prijmeni , Cislo meho RCG uctu Takhle jsem to potvrdil a penize dosly v pohode (tu)

8136

Návštěvník
Téma je uzavřené.

×
×
  • Vytvořit...